kedže sa väčšinou stále opakujú otázky ako to zapojiť,napísal som návod a pridávam fotky.
Kontrolka je z nepochopitelných dôvodov zapojená proti stálemu napätiu a tak je potrebné upraviť prístrojovku tak,aby nám to nesvietilo aj pri vypnutom motore.Zobrazená úprava je na plošnom spoji prístrojovky nového typu,varianta s otáčkomerom.Pri hodinách je potrebná zložitejšia úprava.Prerušíme spoj
a prerušíme túto prepojku
a pripojíme na vedľajšiu svorku
týmto je plošák upravený,na plošáku starého typu je úprava totožná,akurát neprerušujeme žiadny iný spoj,iba túto drôtovú prepojku napjíme ako na fotke.Samozrejme doplníme žiarovku.Zároveň je potrebné zapojiť pin s káblom do koncovky č.117 (čierna 10polová),pozícia č.2-nový typ.Starý typ koncovka č.118 (čierna 8polová),pozícia č.3.Kábel si vyvedieme k navijáku vodičovho pásu.Potrebujeme si vyrobiť konzolu s mikrospínačom
je potrebné páčku s kolieskom poohýnať tak aby sa koliesko pekne kotúlalo po cievke s pásom.Jeden vývod mikrospínača ukostríme rovno na konzolu,druhý pripojíme na kábel do prístrojovky.Pri stlačenej páčke mikrospínača musí byť obvod uzavertý a žiarovka musí svietiť.Konzolu upevníme nad naviják pásu tak aby pri natočenom páse bol mikrospínač stlačený.