Autor |
Zpráva |
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Pánové a jak je nemocnej ??? Já mám taky 130 sice utahanej ale tahá solidně. Ale přes 5000 tisic sem u nechce ani za dva ani za jedna, tam sem nejvíc tak 5300. Na prázdno to vyletí na 5800 pak zezadu vyletí černej mrak a letí to na 6500...no tak nevim co stim je...
Pred generálkou to chodilo do 6600 normálně...tak mám z té doby ten můj rekord 190 dle tacháku - samo že z kopce...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
30.5.07, 17:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
kachnis píše: nekdo mi ho sebral, ale spouste dalsich chybi taky...vcetne Tebe.. asi zase nejaka TW anomalie...
Ja ho u sebe i ostatnich vidim
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.5.07, 18:55 |
|
|
Speeder
Příspěvky: 267 Bydliště: České Budějovice
|
Při těhle problémech bych asi taky šel do rozdělovače a zkontroloval odtrh kladívka. Čim větší, tim menší dobu jsou sepnutý, tudíž tim menší dobu se budí cívka a při vyšších otáčkách se prostě nenabudí dostatečně, aby byla jiskra dost silná na zapálení. U bezkontaktu to samosebou odpadá.
|
30.5.07, 19:01 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Speeder píše: Při těhle problémech bych asi taky šel do rozdělovače a zkontroloval odtrh kladívka. Čim větší, tim menší dobu jsou sepnutý, tudíž tim menší dobu se budí cívka a při vyšších otáčkách se prostě nenabudí dostatečně, aby byla jiskra dost silná na zapálení. U bezkontaktu to samosebou odpadá.
pri bezkonakte sú otáčky obmedzené elektonikou na 5000... ak sa mýlim oprav ma miloši....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.5.07, 19:08 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
michalkatka píše: Speeder píše: Při těhle problémech bych asi taky šel do rozdělovače a zkontroloval odtrh kladívka. Čim větší, tim menší dobu jsou sepnutý, tudíž tim menší dobu se budí cívka a při vyšších otáčkách se prostě nenabudí dostatečně, aby byla jiskra dost silná na zapálení. U bezkontaktu to samosebou odpadá. pri bezkonakte sú otáčky obmedzené elektonikou na 5000... ak sa mýlim oprav ma miloši....
Sice nejsem Milos, ale favo toci nad 5000 ne
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.5.07, 19:11 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: michalkatka píše: pri bezkonakte sú otáčky obmedzené elektonikou na 5000... ak sa mýlim oprav ma miloši.... Sice nejsem Milos, ale favo toci nad 5000 ne
neviem na koľko, ale favo elektonika to obmedzuje..... niekde som čítal.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.5.07, 19:16 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
michalkatka píše: Matthes píše: michalkatka píše: pri bezkonakte sú otáčky obmedzené elektonikou na 5000... ak sa mýlim oprav ma miloši.... Sice nejsem Milos, ale favo toci nad 5000 ne neviem na koľko, ale favo elektonika to obmedzuje..... niekde som čítal.
No a proto tam tuneri davaj zapalovani ze skody, ale 5000 se mi zda malo
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.5.07, 19:18 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Matthes píše: michalkatka píše: Matthes píše: michalkatka píše: pri bezkonakte sú otáčky obmedzené elektonikou na 5000... ak sa mýlim oprav ma miloši.... Sice nejsem Milos, ale favo toci nad 5000 ne neviem na koľko, ale favo elektonika to obmedzuje..... niekde som čítal. No a proto tam tuneri davaj zapalovani ze skody, ale 5000 se mi zda malo
skúsim to pohľadať...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.5.07, 19:19 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
podľa tohoto 5500...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.5.07, 19:28 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Dobra tedy, ale stejne se mi to zda malo Mozna je tam tolerance ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
30.5.07, 19:36 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
hm... to sa mi nezda... na 5000 zacina cervene pasmo? asi v sobotu trocha otcovho favorita prevetram na 4rke, ze kolko da.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
30.5.07, 19:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ventYl píše: hm... to sa mi nezda... na 5000 zacina cervene pasmo? asi v sobotu trocha otcovho favorita prevetram na 4rke, ze kolko da.
nikdy som sa tak nesnažil motor trápiť, ono to nad 5 dosť reve aj keď to nie je zlý zvuk
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
30.5.07, 19:44 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Martin 007 píše: Pánové a jak je nemocnej motor??? Já mám taky 130, sice utahanej, ale tahá solidně. Ale přes 5000 tisic sem mu nechce ani za dva ani za jedna, tam sem nejvíc dal tak 5300. Na prázdno to vyletí na 5800 pak zezadu vyletí černej mrak a letí to na 6500...no tak nevim co stim je...
Pred generálkou to chodilo do 6600 normálně...tak mám z té doby ten můj rekord 190 dle tacháku - samo že z kopce...
Ju-u ??? Muze mi nekdo poradit co s tim ??? Nebo kde bych mel hledat jesi v zapalovani nebo karburátoru ???
Děkuji...
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
30.5.07, 19:46 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
Martin 007 píše: Martin 007 píše: Pánové a jak je nemocnej motor??? Já mám taky 130, sice utahanej, ale tahá solidně. Ale přes 5000 tisic sem mu nechce ani za dva ani za jedna, tam sem nejvíc dal tak 5300. Na prázdno to vyletí na 5800 pak zezadu vyletí černej mrak a letí to na 6500...no tak nevim co stim je...
Pred generálkou to chodilo do 6600 normálně...tak mám z té doby ten můj rekord 190 dle tacháku - samo že z kopce... Ju-u ??? Muze mi nekdo poradit co s tim ??? Nebo kde bych mel hledat jesi v zapalovani nebo karburátoru ??? Děkuji...
skontrolovat odtrh, ci nie je prilis velky, ako tuna uz niekto pisal, ak nemas bezkontaktne zapalovanie, je mozne, ze pri vysokych otackach uz nemas dost sytu iskru a nepali ti to. Alternativne rozdelovac, ze ako je na tom s predstihom.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
30.5.07, 20:20 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
michalkatka píše: ventYl píše: hm... to sa mi nezda... na 5000 zacina cervene pasmo? asi v sobotu trocha otcovho favorita prevetram na 4rke, ze kolko da. nikdy som sa tak nesnažil motor trápiť, ono to nad 5 dosť reve aj keď to nie je zlý zvuk
ten "rev limiter" je len na BMMku, ale tak si to asi aj myslel
na karburatore mozes tocit donemoty az kym nepretocis.... (na volnobeh)
edit: osobne sa mi velmi lubi ten zvuk ked zasiahne rev limiter, ako pekne skacu otacky. hore a dole
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
30.5.07, 20:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|