|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Teddy.92
Příspěvky: 101 Bydliště: Kousek od Olomouce-vesnice Lípy
|
Karbec favorit
Ahoj vsichni,omlouvam,se ze zase otevyram nove tema kvuli karburatoru,je jich tu dost,ale nikde sem nenasel,co potrebuji vedet.Mel sem stary karbec na facku r.v 91,ale ten uz to mel za sebou,auto zralo asi 20 na 100,prolinal z nej benzim-vecne mokre saci kanaly ud benzinu,z vyfuku se hulilo.....tak sem misto opravy na vrakacu vymontoval jinej a dal jsem si ho tam,auto nezere,nehuji nikde netece benzin ALE kdyz nastartuju auto,tak v zapeti chcipne,musim drzet asi3000 plynovym pedalem,tak minutu dve,aby to nezdechalo,ale udivuje me,ze jakmile to zacne zdechat a pridam rychle plyn,aby to nechciplo,tak to stejne zdechne,pak nastartuju znova a chytne na drc,dela to do te doby,nez se auto aspon trochu zahreje.pak je klid,ale leze mi to na nervy uz,jeste tod v tomhle pocasi kdyz je motor studeny mu davat hned po ranu 3000ot. neni zrovna nejlepsi myslim....podle me je spatne nastavenej sitic,ale nevim,co s tim,poradte mi prosim:-)
|
6.12.11, 18:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Karbec favorit
bud ten sýtič,ale teoreticky môže byť vadný (resp. si nezapojil kostru) elektromagneticky ventil voľnobehu,či jak sa to volá..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
6.12.11, 21:07 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Karbec favorit
Jen jestli to nebude klasika v podobě vadného objemového ovladače. Ona mechanika převodu resp. přepakování je ve skrze odolná a bimetal jsem viděl v háji snad jen jednou. Ale nejvíc co se kazí kolem sytiče je právě objemový ovladač (černé ufo s táhlem do kterého vedou dvě hadičky). Zkus se na něj mrknout příznaky by na na něj i ukazovaly. Je to tady několikrát popsané tak si zkus ty diskuze kolem toho najít. A abych nezapomněl tak od věci není zkontrolovat i termoventil. Lamač: Kdyby nespínal elektromagnetický ventil volnoběhu pak by mu za tepla motor na volnoběh neběžel. (A za studena do nějaké minuty po startu při plné aktivace sytiče se volnoběžná směs uplatňuje jen opravdu minimálně resp. skoro ani nepoznáš že ti volnoběžný okruh nefunguje jelikož přípravu směsi pro běh přebírá sytič nebo spíš hlavní komora plus obohacovač.)
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
7.12.11, 07:34 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Re: Karbec favorit
Je to typický projev toho podtlakového otevírání přívěry sytiče po startu. Přívěra zůstává zavřená a udusí se to. Sundej kryt na filtru, za studena zapni sytič a ať ti někdo bez plynu nastartuje. Ta klapka nad první komorou musí běhěm startování začít poskakovat a jakmile to chytne, musí držet pootevřená (v zimě pod 0°C, když se otevře ten termoventil, se pootevře míň). Pak si za 400,- kup UFO z číny, nastav to inbusem podle chytré knihy a minimálně rok to vydrží.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
7.12.11, 09:13 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Karbec favorit
Nepére 400 na čínu je moc. Za 300 Kč může mít originál. Beru jej odtud když je potřeba u někoho měnit http://www.cc-autodily.cz/search/?kod_alt=115940421 (momentálně sice nemají... holt je to dost profláknutý díl, ale zase budou mít počítám. Každopádně zde je to nejlevnější zaručený originál... jen pro příklad cena na skoda-dily.cz je 472 Kč) A nebo za 100 Kč tu čínu no.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
7.12.11, 09:30 |
|
|
Teddy.92
Příspěvky: 101 Bydliště: Kousek od Olomouce-vesnice Lípy
|
Re: Karbec favorit
ok,diky moc za rady,takze skusim odpojit obe ty hadicky od toho a jestli se za studena nic nezmeni,tak to je ono,ze?mam doma jeste ten starej karbec,tak bych to ufo vytahl z nej a dal to tod do tohodle,protoze tam na tom mi sitic fungoval normalne
|
7.12.11, 10:08 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Karbec favorit
Buď kontrola jak psal Nepér... a nebo já to raději dělám tímto stylem (můžeš tak zkontrolovat i objemový ovladač co je na tom druhém karburátoru). http://www.clubgti.com/forum/showthread.php?t=181546Jde tam sice o VW a Pierburg 2E2 ale je to úplně stejné. Pokud nevládneš angličtinou tak google translator (nic tak složitého tam není). Někde jsem tuhle kontrolu popisoval i já, ale nechce se mi to teď hledat. Kdybys něco nevěděl tak se ptej. Jen dodám že na rozdíl od VW co tam je popisován je u Fav malá mezera 0,8 a velká 2,0 mm. Edit: Tak jsem to našel, ale ta fotka už tam není... takže fotky viz odkaz na clubgti.com. viewtopic.php?f=6&t=24613
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
7.12.11, 10:40 |
|
|
Teddy.92
Příspěvky: 101 Bydliště: Kousek od Olomouce-vesnice Lípy
|
Re: Karbec favorit
Ahoj,takze sem tam dal novy to ufo,ale to se mi zdalo byt v pohode a novej ten bimetal a auticko slape,jak hodinky,diky moc za pomoc:)
|
8.12.11, 22:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|