Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: HP a odklon kola
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
1.12.11, 21:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Re: HP a odklon kola
Mi vysvětli jak, když rovnej tlumič zaměníš za rovnej tlumič. Leda by to bylo díky jiné světlé výšce.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
2.12.11, 14:05 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
Re: HP a odklon kola
ja sem polozil serii a HP vedle sebe a je v tom rozdil,hp jde rovno,serie ma i zesikma pruzinu....trreba kdyz couvam s vytocenyma kolama,tak ty kola se uplne blbe odvaluji...smyka to,na serii to nedelalo,hosi nedelam si z vas prdel
|
3.12.11, 19:23 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27228 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: HP a odklon kola
HP jsou jakoby "zlomený" na uložením do těhlece
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.12.11, 19:26 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Re: HP a odklon kola
HP je rovnej, sériovej tlumič taky, že je tam pružina křivě nemá vliv.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
3.12.11, 20:04 |
|
|
Pavucina
Příspěvky: 121
|
Re: HP a odklon kola
HP je rovny, pokud jste ho pri montazni neohli, coz se taky dá. Pokud tam mate seriovy ulozeni, tak to odkoln muze menit vyskou auta, ale aby se sjizdeli kola nejak extremne to snad ne. Já tam mam uniball nastaveny na maximalny odklon (sám Nepér se divil jaky to ma acka) no a kola se nesjizdeli nebo to spis nestihli. Kdyz jsem stim skocil do podzemnich garazi a mi praskla tyc mezi tlumicema, tak se prihnul hrnec. To by jste koukali na odklon a pri vytoceni se kolo vylomilo jak na nakym mercedesu .
|
3.12.11, 21:43 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: HP a odklon kola
me to sjizdelo kola hodne
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
11.12.11, 21:12 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Re: HP a odklon kola
To je ale tím, že se sériofkou nemůžeš jezdit zatáčky pod plynem
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
12.12.11, 00:20 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: HP a odklon kola
asi jo, dal jsem ty tlumice na favo, jezdi s tim bracha a tam je to v pohode...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.12.11, 00:41 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: HP a odklon kola
to teda čumím, nemáte to auto po nějakým bouchanci nebo pohnilý že by se zavřely klobouky? protože jinak to není možný, na mej feldě jsou HP od 20tis a najeto to má 180 od začátku to je i se vzpěrou mezi tlumičema a i vzhledem k to¨mu že to v 50tis dostalo ránu do stromu přímo na střed auta až se udělaly dva hebounký dolíčky na střeše, vyletěl pytel a neseděly jedny přední dvéře tak ani po opravě se gumy nesjížděj křivě a to jsem ještě já potom dodělal na předních tlumičích jednu spodní drážku navíc abych to dostal ještě níž. Jinak ty tlumiče jsou oba rovné žádnej není nijak jinak tvarovanej nebo zahnutej, jak seriovka tak HP, to že na nich je jinej sklon pružin to nemá vliv na postavení kol, u seriovky je pružina dole záměrně hozená šikmo protože ten tlumič je blízko podběhu a ta miska by se tam nevešla proto je vysunutá nad kolo. Ale pokud jsi pevně přesvědčenej že je potřeba hnout odklonama tak tam jedině auto zvednout povolit nahoře na tlumiči ty dvě matky co ho držej v kastli, svěsit ho kousek dolu a ty dvě dirky napilovat směrem ven, bude stačit tak o 1mm obě dirky na obou stranách a budeš tam kde potřebuješ.
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
12.12.11, 09:55 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Re: HP a odklon kola
taky jsem mel vzperu od zacatku (original) ale proste se sjizdeli vnitrky...nastesti uz je to davno pryc
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
12.12.11, 11:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|