Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 09:04



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 307 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Další
 Škoda Favorit 135L 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: -----
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Já to vzdávám.. dneska jsem se večer rozhod že se toho zbavim.. nejlepe do šrotu Každá koruna dobrá ztohodle jsem akorát na infarkt.. udělal jsem co sem zmohl koupil věci zaplatil za diagnostiku a auto nic.. ani jikřička.. díky za pomoc. Vážim si to ho, muže se to locknout zapečetit cokoliv. :sick:


22.12.11, 23:18
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Sakra,vzdávaš to veľmi skoro,pre mňa by to bola výzva.Vyskúšal si to čo som ti písal?Skúšaj a nelutuj sa...Ak náhodou nebude iskra z RJ,tak ešte môže byť problém v snímači otáčok.Ale to by ti svietila kontrolka test.Potom to môže byť ešte koncový tranzistor ktorý spína signál do indučky.Rozober RJ,pozri či tam niesu studeňáky a prepájkuj všetko čo sa ti nezdá.Mal som tu jedného ekotronika,tiež šiel/nešiel,svietil test a bol som pravidelne presvedčovaný že to sa nedá v živote opraviť,a majiteľ ho už chcel dať do šrotu na odpis .Babral som sa s tým každé poobedie asi 2,5 týždňa a odpiekol aj tri dni svojej dovolenky,lebo mi to nedalo.Po dôkladnom naštudovaní prirúčky a vyšpekulovaní tej diagnostiky (žiarovku som si vyviedol do motorového priestoru z tých káblikov kde sa to spína na diagnostiku-je tam origo výstup a jedeno tlačítko na prepínanie režimov nastavenia a diagnostiky) mi to vyhodilo asi dva chyby(čísla už teraz neviem,ale to je jedno).Riadiacu jednotku nebolo potrebné prepájkovávať,cínu je tam dosť a vyzaralo to nezfušovane.Akurát som poriadne prečistil konektor a premeral káble.Rozobral som kompletne karburátor -vo vnútri bol riadne zasratý,išiel do ultrazvuku,pretesnené sacie a výfukové parohy.Bol tam ešte nejaký problém s voltami,vyčistil a podoťahoval som všetky kostry,asi 4x som dookola ponastavoval nanovo voľnobežné otáčky,zmes a hlavne tú ochrannú polohu katalizátoru(ani neviem načo to je,ale svietilo to vkuse,nejak sa to rozladzovalo).Presne krok po kroku podľa to ho návodu a fáčko čudujsasvete behá bez problému už asi 2 mesiace.A to som zháňal druhý karbec a iné somariny.Majiteľ bol nakoniec rád že nemusel kupovať nové auto a ušetril.Tak nech mi nik netvrdí že sa to nedá opraviť.Možno som mal iba štastie,ale sa to nejak podarilo...Niekde v čr je firma ktorá to normálne opravuje,ale teraz si nespomeniem ako sa volá a kde je.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


23.12.11, 01:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Zamýšľal som sa aj nad nejakou kvázi úpravou tohto systému,ale nepodarilo sa mi zohnať žiadne materiály ohľadom tohto systému.Dodnes neviem ani ako to všetko dohromady funguje a to som na ten karbec pozeral a pozeral...A na nič som neprišiel...

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


23.12.11, 01:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
ja sem mozna rad ze sem to auto na krizovatce rozstrelil, protoze kdyby melo jeste par let jezdit taky ybch se z toho systemu asi zblaznil
do kopce to nejelo, porad se mu neco nelibilo, zlatej karburator :lol:

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


23.12.11, 08:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Napis nezaujimavy, tak som sem klikol az teraz...

Najistejsia oprava v tomto mraze je karburator ekotroniku vybrat a zahodit.

Namiesto neho...
1, namontovat klasicky jikov-leker aj s podlozkou.
2, vymenit rozdelovac aj s palcom za klasicky, (niekde tu je navod ako ho nastavit- to je asi najtazsia cast)
3, doplnit zapalovaci modul (ETZ)

z konektoru za nadobkou s uhlim si vyvedies spinane + a zapojis to na karburator a ETZ. cele to mas hotove za 45minut az 2hodiny

prestavba hotova, iskra funguje, auto jazdiObrázek

Ekotronicu som sa zbavil ked som robil GO karoserie s celolakom, a celkovu modernizaciu vyuzivajucu elektroinstalaciu z Felicie (ta vpodstate prebieha pomalicky dodnes) ale nebol som s nim nespokojny, len 50kW a bezudrzbovost BMM boli dobre argumenty)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


23.12.11, 14:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Ja by som to bral ako plne poslednú možnosť.Jasne že prestavba je prestavba,ale čo na to celkovo na stk?Nemyslím len ekotronik na karbec,ale aj karbec na bmm,či dokonca mpi..Ak by nebolo stk,už tam mám dávno schované mpi

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


23.12.11, 19:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Teda teraz som bol z Volvom a v Januari pojdem s Formanom a jedine co ich trapilo je ci to svieti, brzdi a emisie (ale tie musel trocha oblafnut, mam vadne cerpadlo) A samozrejme auto nesmie byt na pohlad vrak...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


23.12.11, 23:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: -----
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Dobře, doma se nudim a jen čučim jak to tam stojí bezvládně.. mi to nedalo tak jsem pár věcí vyměnil a ted pudu na ten rozdělovač či dá jiskru nebo ne al emyslim si že bez tý blbí plechový krabičky co tam má být vedle indučky to nikdy nepojede! :( to je relatko nebo co to vubec je dyt to je jak 120.. 120.. a já si stim nevim rady nechapu ale dám na ty rady a později sem vypíšu co sem vše zkusil od tý doby a zda to má změnu. Karbecem to nemuže být ten motor byl před odstavením na GO a je tam skoro vše nový jen motro ty ostatní prkotiny okolo ne.. takže karbec vylučuji předem ten funguje, klapka sitič vše jak hodinky. jen to stálo půl roku. ale nebudu spamovat jdu sena to kouknout a dííky kwiky


23.12.11, 23:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: -----
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
jo a přestavbu doma mi leží kompletní motor z felicie 1,3 glx s počitačovou jednotkou s hadicema se všim sedačky vše mám ale nebudu to tam házet porotože to potom jde na stka a to by mi jen zamavali přijdě příště.. takže se babrám stimdle chcípákem. Bracha už mi i nadava že se stim patlam dyž na aukru mužu sehnat jiny i s stka což je pravda a já mu jen řek že se na tom vpodctatě "učim opravovat" což odpověd v dnešní době se to nemusíš učit když takový auta už nebudou.. a má pravdu.


23.12.11, 23:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
A pořád dokola s tím elektronickým spínačem (krabičkou ETZ)... :roll: Psal jsem ti už několikrát že u Ecotronicu tam žádný být nemá. Neber to ve zlém, ale otevři si knížku Andrt/ Cedrych a tu dílenskou příručku co jsem ti dal odkaz a studuj jaké jsou v zapalování u klasického karburátoru a Ecotrnicu rozdíly jelikož to vypadá že v tom máš docela hokej. Škoda 120 měla bateriové zaplování... to co bylo u ní byl regulátor dobíjení. Favorit má Bezkontaktní tranzistorové zapalování... to co je u něj nemá s regulátorem dobíjení nic společného. Je to totiž elektronický spínač zapalování (neboli taky ETZ), ale patří pouze k soustavě zapalování klasického karburátorového motoru. U tebe tam není protože tam ani být nemá. Ty máš Ecotronic a ten má zaplování jinak viz co jsem už psal. Jednoduše pokud se v tom chceš hrabat měl bys o tom trochu víc číst. Apropo to co ti radil kwiko jsme ti s Lucasem radili už předtím. :wink:

_________________
Favo 135 (G)LX '93


24.12.11, 11:25
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
Já si taky myslím, že nejlepší rešení bude to překopat za klasický karbec. Možná to byl původně Ecotronic a bůh ví, jestli to už někdo nepředělával, třeba mu to začlo blbnout. Všechno vytěpat ven, dát karbec i s podložkou, protože Ecotronik má jinou. Na pravý podběh dát ETZ, tedy elektronické zapalování, rozdělovač pro karbec a není možné aby to nejelo. Na indukční cívku zapojit napájení 15, tedy až po zapnutí klíčku. Potom kostru kontakt č.1. To přepojit dohromady s ETZ. Na prostřední dva vývody na ETZ zapojit stíněný káblík z rozdělovače. Toď vše.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.12.11, 13:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
varoku: kostru kontakt č.1 ? Ak tam dáš kostru,tak to v živote nenaštartuješ
krozaku: skúšal si to s tým "škrtánim" ?Jednoducho odpoj pôvodnú 1čku,pichni na to kábel,pozri na ktorý válec ti rozdeľuje rozdeľovač,prípadne pretoč motor,kábel zo sviečky dole,niekde tak ku kostre,potom škrtni 1čkou o +ko na batérii a ked nehodí iskru,tak problém je v indučke.Ak iskru hodí,zober káblik čo ide z RJ do jedničky,pichni tam žiarovku,alebo 12V LEDku naproti kostre a nech niekto skúsi naštartovať.Ak nebudie blikať/svietiť,tak je problém bud v kabeláži,RJ,alebo v snímači otáčok.Ak nevyskúšaš toto čo som ti napísal,tak sa jednoducho dalej nepohneš.Ešte otázka-svieti ti kontrolka "test"?

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


24.12.11, 13:46
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: -----
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
A co je zač to RJ? Nějáký relé? Test myslim že ano teď si nejsem jistej. Jenže to svítilo i předtim a to bylo jen kvuli elektrice. Pak to přestalo a pak to odstavil tak nejsem si jistej po věčeři atd povim ostatní info co sem vše zkusil. Jenže já to předělávat nechci nemužu ani.. boha muj potřebuju aby jel a když ano dát dokup zámky a šupajdit na stk.


24.12.11, 17:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
RJ-riadiaca jednotka ,za batériou.. ked svietila kontrolka test,tak chyba je v nejakom komponente.Zapneš zapalovanie,odpojíš tú "slepú koncovku jak ti vychádzajú káble do motor.priestoru a teraz na cca 2 sekundy spojíš jeden káblik z koncovky s jedným z tých voľných káblikov (nepamätám si už však ktoré som to prepájal) a kontrolka ti začne blikať-vyblikáva ti chybu (kod) závady.Máš to v tej príručke http://favorit.pedrokv.com/ecotronic.pdf na samom konci+ test jednotlivých komponentov.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


24.12.11, 19:39
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 112
Bydliště: -----
Příspěvek Re: Škoda Favorit 135L
díky mrknu na to


24.12.11, 20:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 307 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 21  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz