Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 15:58



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
 teploměr 120L 
Autor Zpráva

Příspěvky: 61
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek teploměr 120L
drazí přátelé. Poslední dobou se mi často spíš furt stává že při vyšších otáčkách (3000-5000 a dál)se rafička teploměru chová jak zblázněná lítá na obě strany. :cry: při snížení otáček se o5 ustálí.NEVÍTE???

_________________
moje zlatíčko š.120L 1985 světle modrá


5.5.06, 14:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 109
Bydliště: Běstovice
Příspěvek 
Mno me to delalo taky a pomohlo me prejit konektory na budiky a ukostrit ho zvlast primo na kastly a taky poradne zkouknout ukostreni motoru. zkus to a uvids melo by to bejt dobry.


5.5.06, 20:48
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Mě pomohlo lépe ukostřit motor (očistit spoje)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


6.5.06, 08:40
Profil
Příspěvek 
ukostření motoru..ať tam lezu jak lezu tak kde je kostření motoru netušim


15.5.06, 20:52
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Anonymous píše:
ukostření motoru..ať tam lezu jak lezu tak kde je kostření motoru netušim


Kostření motoru obstarává měděný pásek, uchycený na pravém silentbloku motoru k nosníku motoru a k drřáku toho silentbloku...

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


15.5.06, 22:08
Profil ICQ

Příspěvky: 61
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
no buď sem tak blbej nebo slepej :lol: a nebo tam ten pásek nejni.a to sem pod tim motorem i ležel.

_________________
moje zlatíčko š.120L 1985 světle modrá


17.5.06, 17:30
Profil ICQ
Příspěvek teplomer
daj si dole alternator a ho uvidiš.čau


18.5.06, 09:08
Příspěvek teploměr
Sázím taky na znečištěné a nevodivé konektory nebo špatnou kostru.
Jestli nejsi první majitel, tak možná propojovací copánek chybí úplně, nebo je motor s převodovkou ukostřený v jiném místě. Pokud by ukostření motoru zajišťovalo pouze vodivé upevnění bovdenů a strun na karburátoru, tak by jsi už měl problémy se startováním.

Rapid 120-5Q


19.5.06, 12:16

Příspěvky: 61
Bydliště: České Budějovice
Příspěvek 
moc vá´m děkuji vše jak má být.

_________________
moje zlatíčko š.120L 1985 světle modrá


21.5.06, 15:46
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 9 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz