|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
zapojeni motoru škoda favorit..
Autor |
Zpráva |
caja008
Příspěvky: 25 Bydliště: Nová Paka
|
zapojeni motoru škoda favorit..
Dobrý den. Jsem zde novy a potrebaval bych malinko poradit. Mam motor z favorita-karbec a potřeboval bych ho zapojit. Na netu jsem sice našel schema ale moc se v tom nevyznám elektrika neni moje hobby. Potřeboval bych jestli by mi někdo nemohl nakreslit nějaky schema jak to zapojit jen aby mi fungovalo dobijení, startování, aby spravnq fungovala elektricka jehla, aby se spravne spinal větrak na chladič a aby mi to ukazovalo teplotu a tlak oleje.. Nebudu tam mot klasickou palubovku z favorita ale budiky ze š 120 a pojistkovka bude asi tyky ze 120.. Potřeboval bych to nějak pozapojovat . Děkuji....
|
19.1.12, 09:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: zapojeni motoru škoda favorit..
Kreslit se mi to nechce, ale popíšu co budu vědět. Startér se zapojí: na horní šroub se zapojí hrubý kabel min. 16mm2 přímo od plus polu akumulátoru. na faston konektor na té cívce se zapojí drát od spínačky označený 50. Dobíjení pokud je klasický fávo altík tak: na šroub označený B+, myslím že M6 se zapojí kábel který vede na plus pol akumulátoru, průřez asi 6-10mm2. Potom tam je ještě tenký káblík s fastonem, ten se zapojí do konektoru označeného D+. To je od kontrolky na přístrojovce a sloiuží zároveň pro nabuzení altíku, bez toho to nebude dobíjet. Ta jehla je asi myšleno elektromagnetický volnoběžný ventil na zadní styraně karbecu. Ten, i vyhřívání bimetalu sytíče, ten je z boku po levé straně při pohledu zepředu. Vedou do něho dvě hadice a jeden drát. To se všechno zapojí někam na 15ku, tedy tam kde je proud až po zapnutí klíčku. Zapalování se zapojí, pokud je origo z fáčka takhle: Na indukční cívku na kontakt 15 se zapojí opět napájení až po zapnutí klíčku, zároveň se propojí s 15kou na ETZ. Z rozdělovače vede stíněný káblík, má dva konektory. Jeden vetší a jeden menší. Ty se zapojí na prostřední konektory na ETZ. Na indukční cívce je ještě konektor 1, ten se opět propojí s konektorem na ETZ označeném 1. To by mělo být zatím vše. Při tomto zapojení by měl motor už šlapat.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
19.1.12, 09:38 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9441 Bydliště: Kolín
|
Re: zapojeni motoru škoda favorit..
spis by mel rict jestli hodla scpat motor z favorita do skody 120 nebo stavi buginu ale pokud vymeni motor v jezdicim aute staci to zapojit uplne stejne jak to bylo predtim
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
19.1.12, 10:20 |
|
|
caja008
Příspěvky: 25 Bydliště: Nová Paka
|
Re: zapojeni motoru škoda favorit..
Děkuji. Neni nějaka verze nakreslena jako schema??
Jinak ani v jednom si se netrefil montuju motor z fandy do trakturku.. Vse je origo jako ve favoritoj.. Tedy altik zapalko civka atd..
|
19.1.12, 12:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: zapojeni motoru škoda favorit..
Takže jak jsem napsal by měl blafat.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
19.1.12, 16:03 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|