Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 14:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Montáž LPG - doporučte (Praha) 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
BRC.


13.2.12, 12:33
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 87
Bydliště: Zbraslav Pha 5
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
chtěl bych info o AMT Radotín, protože p. Němec je můj dost dobrý známý a měl jsem od něj plyn v sonatě a funkčnost 1A a dále mi opravoval ruzná auta servisně a vždy k plné spokojenosti. Ptám se čistě ze zvědavosti, nezaujatě.

_________________
Škoda Felicia "97, MPI, krátká bílá


20.2.12, 18:40
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
A nevíte někdo něco o jedné firmě někde u Benešova? Maji jen bilboardy u silnice na Tábor, vždycky když jedu okolo tak si jich všimnu, jsou asi noví. Na bilboardu maji http://www.lpgkvalitne.cz , ale tam se toho krom jakéhosi pliváni na jakousi konkurenci a naopak podivné sebechvály a podivných velmi neodborných a nepravdivých informací a překlepů a pravopisných chyb(což mně hodně překvapilo :shock: ) člověk moc nedozví, ani pevný ceník..Tak jestli někdo něco nevíte o nich.. :?: jak pracujou a tak.. :?: Jen ze zvedavosti, ja plyn uz mam v aute léta:-)


21.2.12, 08:32
Profil

Příspěvky: 10
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
Nevim, co ta konkurence v okoli, do ktere se asi trefuji...

Kazdopadne - neco malo o LPG vim. Mel jsem na LPG uz 9 aut.
Procital jsem montazni instrukce a za poslednich 10 let jsem nezazil, aby montazni firma jela podle nich.
Pritom vsechno to ma nejakej svuj vyznam.

Dokud se jezdilo na podtlakovy systemy (naposledy jsem to mel ve Fabii 1.4 MPi 50kW), tak je fakt, ze to slo bouchat i lajdacky - ono to vzdycky nejak jezdilo.

Od doby, co se montuje vstrikovani uz to chce fakt delat peclive. Ty systemy jsou samozrejme lepsi. Lip davkuji palivo. Jezdi to lip s nizsi spotrebou.
Ale je to nachylny na kvalitu komponent, kvalitu montaze a kvalitu serizeni.

Na podtlak jsem mel 3 skodovky Rapidy, Felicii, Fabii, Mazdu 626 - vsechno po montazi v pohode jezdilo.

Prvni auto se vstrikama jsem mel Octavii 1.8 bez turba - vstriky tehdy jeste nebraly delku vstriku z benzinovy jednotky, ale mely vlastni mapu. Musel jsem 2x na doserizeni. Bohuzel jsem jezdil 140 km daleko kvuli tomu :-(
Dalsi auto byla Honda Accord 6g. Kdyz jsem auto daval do montazni firmy v Praze, rikam jim: "hlavne at to neni chudy - ten motor na to bude haklivej". A co myslite. Dali mi tam maly trysky. Montazni instrukce jasne rikaj, na jakej vykon a pocet valcu jaky trysky jako zakladni. Ja mel dostat 2.8ky, dostal jsem 2ky. Samozrejme, ze to nejelo, cukalo. Opet na treti serizeni a dokopani firmy, aby tam dali spravny trysky, tak to jelo.
Ted mam Accorda 7g a to byl nejvetsi porod a dodneska vedu s montaznikem diskuzi, kdy mu tvrdim, ze to permanetne serizuje chudy.
Jednak jsem u nej byl asi na 10x nez se to povedlo. On tvrdi, ze jsem mel na jednom benzinovym vstriku otocenou polarizaci a proto to neslo seridit. Nevim.
Kazdopadne, kdyz to seridil, aby to jakz takz jelo, tak se beztak kazdou chvili rozsvecela ridici jednotka, obcas si to cuklo.
To uz jsem nevydrzel, poridil si kabel, stahl soft, pujcil Hondackou diagnostiku a sel jsem jezdit. Nejdriv jsem zkoumal, jak koriguje dorovnavani smesy Honda na benzin. Pri jaky dylce vstriku to o kolik dobohacuje ci dochuzuje. Pak jsem totez projel na plyn a hadejte co. Zatimco na benzin dobohacovala o 0 az 5 procent, vyjimecne kratkodobe az o 10, tak na plyn permanentne dobohacovala o 15 az 35%. Proste to bylo nastaveny chudy (presto, ze opet jsem jasne zadal o to, aby tam daly vstriky, co tam patri a nastavi to tak, aby to nebylo chudy). Takze jsem jezdil a upravoval prepoctovou krivku nastaveni delky vstriku PLG ku delce vstriku benzinu tak, nez to Honda zacala dorovnavat podobne jako na benzin. Od ty doby 30.000 km bez jedinyho bliknuti ridici jednotky. Auto jede, tahne od spoda az nahoru.
Akorat - proto, ze tam dali male trysky, tak proste ve vysokych otackach (na dalnici na 5ku pri 190 a vys) se to prepina do benzinu, protoze uz to LPG vstriky proste neuzivej.

Proto docela chapu, kdyz nekdo, kdo je technicky zrucny a prosel si necim podobnym jako ja, ze se do toho pustil sam a kdyz uz, tak proc to rovnou taky nenabizet jako sluzbu.

Problem mnoha montaznich firem je, ze oni to proste NEJAK namontujou, behem pul hodinky NEJAK nastavej a tu mas... A kdyz ti to bude zlobit? Zajed si k nam, my se ti na to mozna laskave podivame. A sorry, takhle se dneska nepodnika. Doba, kdy spoustu veci umela jen uzka skupina lidi a mohla si tohle dovolit jsou pryc.

Dneska, kdyz budu chtit namontovat plyn, vim, ze mam v okli 4 firmy, ktery to NEJAK udelaj - ale jsou to firmy, kam uz s montazi nikdy nepojedu a necham je udelat tak maximalne vymenu filtru.

Od montazni firmy budu chtit presny soupis komponent, ktere pouzily, fotodokumentaci (tzn. fotky toho, co neni videt - jak je co uchyceny, navrtany, jestli jsou hadice ke vstrikum stejne dlouhe, ...) a auto neprevezmu do chvile, nez vyjedu, ohreju motor, trochu tomu nandam a to auto proste MUSI tahnot od volnobeznych otacek do omezovace temer stejne jako na benzin. Bez cukani, bez rozsveceni jednotky. Nevim jak vam, ale nejen me, ale i znamym na LPG se lecktere servisy snazi tvrdit: "no co byste chtel, budte rad, ze jezdite za polovic - prece od toho nechcete, aby to jezdilo stejne hladce jako na benzin". Houby. CHCI a jde to. Jen to chce nebejt lempl a venovat tomu trochu casu a peclivosti (me to serizeni trvalo 3 hodiny jezdeni, nastavovani a zkouseni). A ano. Casto muze byt problem i s autem. Ale pokud nerozumim autum, tak se nezenu do podnikani v oboru montaz LPG. Od LPG servisu ocekavam, ze kdyz to z nejakyho duvodu zlobi, ze bud oni svymi silami, nebo maji nejaky zprateleny servis v okoli, ktery zjisti, co tomu je, aby to na ten plyn jelo.

Proto nema vyznam jezdit do dilen, kde to montuji nejlevneji. Aby se na tu cenu dostali, musej to nejak ochcat. Nejlepe na praci. Samozrejme, ze pro montaznika je snazsi vyvrtat diry do sani shora, kam ma pristup a to na mistech, kam se vrtackou dostane. Nebo je pro nej snazsi nastavit nejaky zakladni hodnoty nez to poradne projet a rucne to nastavit. Ale pak to dopada jako na tech fotkach a v popisu. Kazda dira jinde, s jinym sklonem. Kazda hadice jinak dlouha. Auto cuka, prepina se, nejede. Hold sundani a nandani sani je prace nejmin na hodinu a je potreba ji zaplatit. Poradne nastaveni neco stoji a je potreba ho zaplatit.

Pokud ta firma u Benesova toto slibuje a pristoupila by na me podminky montaze, klidne jim tam to auto hodim. Klidne ozelim, ze to bude trvat o den ci dva dyl. Klidne ozelim, ze to bude o 2.000 drazsi. Pokud to bude napoprve opravdu poradne, furt se mi to vyplati, protoze jezdit s neserizenym autem na 10x do servisu a mezi tim jezdit mesic na benzin, protoze na ten plyn to proste nejde, tak to mi sezere mnohem vic casu a penez.

Toliko obecne...

Dovetek - dneska uz to, co ja delam rucne (serizovani korekci dle hodnot z OBD II), umeji ty LPG systemy automaticky - zaplat panbuh. To nemeni nic na tom, ze se to stejne musi udelat vsechno peclive a poradne.

Dovetek 2 - pevny cenik mi nechybi. Prave proto, ze nektery auta lze namontovat snadno a ke vsemu je pristup. A jiny auto s velmi podobnou specifikaci vyzaduje rozebrani pulky auta, aby to do toho poradne ciste slo... Pak se tezko dava stajna cena.


22.2.12, 10:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
V zásadě souhlas, já tedy tak trochu do LPG taky dělam(auta na plyn jsem měl sice jen dvě, ale s každým cca 200 tis. km..asi 11 let ale pracuju ve firmě co montuje LPG :wink: )... a jak to tam tak velice pozorně čtu, tak jedinej problém toho pána s tou oktávií podle mého názoru bylo, že jim neřek že je čipovaná.. A věř tomu, že žádnej mechanik to nepozná, nebude zkoušet při zkušební jízdě auto, který nezná, přes 5000 otáček..a přes 200 km/h..s připojeným VAGem..Nikdo si nelajzne to rozštípat nebo mu to potkat..

Ale vyřešil to, jak tam pak píše, že vydupal z dovozce plynovou řj určenou na čipovaný auta..tu jednotku známe, ta se na tohle opravdu používá..Proč mu jí tam nedali rovnou toť otázka..

A jak tam tak čtu ty jeho teorie o nějakých dynamických odporech v 5 mm hadičce oproti 6 mm hadičce..nevím..ale ty vstřikovače mají průměr těch nátrubků 5 mm, tak by mně ve snu nenapadlo používat na to 6mm hadici..Nehledě k tomu, že je to stejně přece přiškrcený kalibrovanou tryskou s otvorem 2-3 mm..tak nevím, co tím myslel..

a ty "vpustě" jak si předělal zespodu..Hi hi, no nechtěl bych aby mi pak s tím přijel zákazník v záruce na výměnu vstřiku, který opravdu docela odcházej..A věř tomu že ti ten zákazník půldenní rozebírání a skládání nebude chtít platit :wink:
Nechci nějak tu nějakou konkurenci hájit, neznám, tak nesoudim..Ale vím že se vstřikovače právě kvůli možnosti servisu a kontrol těsnosti montují tak aby na ně bylo vidět.A jde to i u 20V turbo a dekl na motoru tam zůstane :wink:

Nechci být ani soudce, ale na těch fotkách kde ukazuje jak jsou dva otvory mimo osu těch dalších dvou otvorů..hmm..no neni to dobře, nechápu, jde to vyvrtat i zhora a v jedné linii..na to se asi ten technik vysral..No ale aniž bych ho chtěl hájit, tak zrovna tahle chyba ale nemůže mít v žádném případě vliv na chod motoru nad 3500 otáček, natož nad 5000 :P


O nějakejch nezapojenejch drátech co tam píše..opravdu se nemusej zapojovat, ta lambda je u Magic opravdu jen jako taková "ozdoba" pro kontrolu, taky jí nezapojuju.. na přípravu směsi nemá vliv a lambdu si prohlídnu ve VAG když budu chtít(nikoliv WAG) :lol:A otáčky nezapojili kam? Impulzy otášek si Magic "bere" ze vstřikovačů pokud vím..a ty prostě nezapojit nemůžeš, to by na ten plyn neběželo vůbec :)

A to bych mohl asi pokračovat dál..co mi tam nesedí..jako že tvrdí jakej je odborník..tím netvrdim že jsou odborníci i jinde..Ale tohle mi připadá opravdu až skoro přehnaně hororový, se mi to ani nechce věřit..To by už snad ještě scházelo dodat že mu vykradli nářadí a výbavu, ne..?Proto mi to připadá nevěrohodné :wink:


No ale jestli tady jsou nějaký benešováci co o nich něco vědí?Jestli třeba montujou opravdu tak kvalitně?Pak klidně taky rád doporučim, ale takhle mně zatím nepřesvědčili( no přiznávám, on je naše konkurence, ale naštěstí v jiném regionu :D )


Naposledy upravil Sláávek dne 22.2.12, 13:55, celkově upraveno 3



22.2.12, 13:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
cmk: jak píšeš o velikosti trysek..Jeden náš zákazník měl namontovanej od nás Magic Lovtec, a jednou nějak telefonoval, zda by se nemohl zastavit, že to je nějaký lenivý a tak, a domluvili jsme se ať teda přijede kdykoliv, že je to v záruce samozřejmě..No dva tejdny se neobjevil a pak náhle přijel, kolega vzal pc, auto a jel vyrazil seřizovat..Byl za pár minut zpátky a povídá kdo tam dal ty maličký trysky..
Pán si totiž přečet "na internetu", že když dá menší trysky že to bude jezdit levněji..a dojel si ke konkurenci kde mu ty trysky ochotně prodali a on si je sám vyměnil.. A ty starý , větší, naštěstí ale nezahodil..No ale jakou dobu zapíral, že s tím nikdo nic nedělal..až po delší diskuzi se přiznal..jako docela z nás udělal idioty..No ale ze sebe nakonec taky.. :?


22.2.12, 13:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
..a taky píšeš že bys chtěl přesný soupis a fotodokumentaci komponentů? myslím že bys u většiny firem nepochodil..A přiznám se, že bych ti to asi taky odmítnul.. Pokud mi někdo nedůvěřuje, rád se takovýho zákazníka vzdám.. Když děláš něco špatně, tak se to velice rychle mezi lidma roznese-myslím že ta konkurence co o ní píše někdo na tom webu má teď asi odliv klientů....a když jsi dobrej, lidi se ti vracej i s dalšími auty na přestavbu.. :) Život je takovej, že se můžeme bavit o jedný firmě, jeden jí bude chválit , druhej bude jen hanit..
Taky máme problémový zákazníky, kterým neustále něco není recht a pak zákazníky, kterých je naštěstí výrazná většina, který si nechali za posledních deset let od nás předělat už několik aut(nejlepší vyjádření spokojenosti) a nebo se vracej i na "neplynařskej" servis..
Život je prostě pestrej a není černobílej. Ale na internetu se rádo spíš kritizuje.. :wink:


22.2.12, 22:43
Profil

Příspěvky: 122
Bydliště: Příbramsko
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
Dnes mám auto konečně na přestavbě, dám pak vědět, jak to dopadlo. Montujou mi tam klasickej systém BRC + nádrž místo rezervy (Fel 1.3 MPI).

_________________
Getz 1.1i (2007), Felicia 1.3 MPI 50kW (2001), LPG


9.3.12, 08:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
Tak ono jde oto "rizeni" smesi, pokud tedy BRC uz vyvinul elektroniku dostatecne rychle a presne reagujici na signal lambdy a TPS, tak to bude behat paradne:s) Zaklad je, aby auto melo 100%ni zapalovani, tesnici ventily, 100%ni lambdu a klapku..To jsou nejcastejsi priciny "zlobeni Lpg", ale tim Lpg samotnym nezavinene ;)


9.3.12, 09:09
Profil

Příspěvky: 122
Bydliště: Příbramsko
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
Auto jezdí dobře a paměť závad je prázdná (byla tam jen nějaká sporadická chyba, tu jsem 14 dní zpět vymazal a už se neobjevila), i spotřeba je celkem nízká, tak snad bude vše OK i po přestavbě, držte mi palce. Spotřeba počítám vzroste cca o 1 litr. Pak napíšu.

_________________
Getz 1.1i (2007), Felicia 1.3 MPI 50kW (2001), LPG


9.3.12, 10:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
Mpi jezdej na plyn 7-9 l/100. No a az tam ten plyn bude, tak se ti v pameti zavad bude stale "zkrat vstrikovace 1.valce na kostru" ale nicemu to nevadi:) Kdyz to vymazes, tak 10 vterin po prepnuti na plyn to tam bude zas.Ale to je bezne, nicemu to fakt nevadi, neboj.:) Kdo ti to dela?Harfaci?


9.3.12, 12:24
Profil

Příspěvky: 122
Bydliště: Příbramsko
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
Dík za info s tou závadou. Jo, dal jsem to na Harfu, zdají se být solidní a mám to pár stanic tramvají od práce.

_________________
Getz 1.1i (2007), Felicia 1.3 MPI 50kW (2001), LPG


9.3.12, 12:58
Profil

Příspěvky: 122
Bydliště: Příbramsko
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
Tak jsem s autem zpět ze servisu, zatím najeto jen asi 10 km a zdá se to být v pohodě. Rozdíl byl poznat hned, auto proti provozu na benzín trochu zlenivělo, ale ne moc, za tu úsporu to určitě stojí, beztak nejsem závodník :wink: . Při akceleraci a přeřazování nahoru zůstavají trochu viset otáčky, tak na vteřinu, než začnou padat, což je trochu nezvyklý a nepříjemný, ale zvyknu si, případně si to nechám ještě doseřídit (domluvili jsme se, že po 1000 km se v servisu zastavím), protože by to mohlo mrvit spojku. Celkově to na mě dělá hodně dobrej dojem a při placení plné nádrže za 600 Kč jsem se jen usmíval od ucha k uchu 8)

_________________
Getz 1.1i (2007), Felicia 1.3 MPI 50kW (2001), LPG


9.3.12, 19:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
Tak super:-) Ale to viseni otacek by mohla delat bohata smes na volnobeh-pri deceleraci tam jde bohatsi smes a klapka se to snazi "naredit" vetsim mnozstvim vzduchu..Tu bohatsi smes zpusobuji jeste syrove netesnici ventilky v reduktoru, zejmena 2. stupen.To si casem sedne.Ale do te doby nikdy nedupej prudce "z nuly" na doraz plynovyho pedalu, nebo ti to streli do sani..Protoze v tom okamziku je servoventil na hadici uplne uzavrenej a nestihne zareagovat na to nahly otevreni klapky a dojde k nahlemu ochuzeni, kdy to muze paradne prasknout do sani.Tak zatim opatrne;)


12.3.12, 09:13
Profil

Příspěvky: 122
Bydliště: Příbramsko
Příspěvek Re: Montáž LPG - doporučte (Praha)
Jo jo, dávám si majzla, přesně na toto mě upozorňoval i technik při předávání auta. Jinak si to teda asi sedlo, protože otáčky už padají v podstatě normálně a celkově to jede dobře. Jediná věc, která mě trochu netěší je to, že přepnutí na plyn při současných teplotách (kolem 5°C) trvá poměrně dlouho (3-4 km). Termostat mám dobrej, v okamžiku, kdy se to přepíná, už jde z topení horkej vzduch a ručička na teploměru se odlepuje "ode dna", tak si myslím, že by to mohlo přecvaknout i dřív, takhle zbytečně projíždím benzín.

Spotřebu plynu ještě změřenou nemám, tu budu muset zprůměrovat tak po třech čtyřech vyjetých nádržích, protože se to nedá měřit tak přesně jako benzín.

Ještě jsem zapoměl na jednu věc, která mě překvapila. V servisu mi řekli, že když bude plyn docházet, systém se neumí přepnout automaticky zpět na benzín a až budu cítit, že se nedostává motoru šťávy, mám si to přepnout manuálně. Ale to je jen detail, stejně budu tankovat tak často, aby mi plyn nedošel.

_________________
Getz 1.1i (2007), Felicia 1.3 MPI 50kW (2001), LPG


13.3.12, 08:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz