Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 00:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
 Co říkáte na š Citigo? 
Autor Zpráva
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek Re: Co říkáte na š Citigo?
chemer píše:
100 000 km má možná někde interně uveden výrobce. Důležité je, jak je na tom auto ve skutečnosti. Vždyť po 100 000 km má snad i ta Fabia původní čepy, tak jakápak životnost 100 000 km. :)

po 100 000km je podvozek fabie zlikvidovany


23.2.12, 10:18
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Co říkáte na š Citigo?
Ono je i dokázáno, že některý automobilky do prvovýroby používají ne zrovna nejkvalitnější díly(hlavní je dnes přece co nejnižší cena) a pak, když relativně brzy je ty díly potřeba vyměnit a dají se tam nějaké od Kelly, ale i třeba originály, to už je jedno, tak potom k velikému překvapení tam odslouží daleko víc než ty "originály" z výroby..
Přesně jako můj kamarád co má služební Citroen Berlingo 1,6 HDI..Hele na tom autě se už vysralo snad uplně všechno na co si jen vzpomeneš během prvních 50 tis. km..A všechno se řešilo a postupně měnilo jen u zastoupení, ve značkovém servisu, tedy "originál" dílama..No a ty díly slouží mnohdy dodnes, to auto má skoro 400 tis.(kupodivu s motorem jako takovým se nemuselo dělat nikdy nic)Ale třeba do těch 50tis. odešel starter, alternátor, 2x turbo, nějaký táhla u řazení, kotouče, ložiska v kolech, zajímavost je že od začátku chrastí na volnoběh předloha v převodovce, ale funguje to pořád a nezhoršuje se to.. :wink: No a všechny ty věci se postupně povyměnovali a kupodivu pak třeba 200-300 tis. byl klid..Náhradní díly vydržej víc než "originální" z prvomontáže..
Z toho vyplývá, že ojetinu je lepší koupit až když má něco najeto, aspoň 100 tis. :D


23.2.12, 10:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Co říkáte na š Citigo?
Vít píše:
chemer píše:
100 000 km má možná někde interně uveden výrobce. Důležité je, jak je na tom auto ve skutečnosti. Vždyť po 100 000 km má snad i ta Fabia původní čepy, tak jakápak životnost 100 000 km. :)

po 100 000km je podvozek fabie zlikvidovany

A tak to asi závisí na tom jak se s tím zachází..Poměrně málo vydržej takový ty "zadní" silentbloky v předních ramenech..Ale pasujou tam uplně přesně z Octavie a ty vydržej pak skoro navěky.. :D
Tradiční problém fabií jsou vzpěry stabilizátoru..A zase- jak píšu v předchozím příspěvku- původní, z výroby, bejvaj někdy v p. třeba v 10tis. km..daj se od Kelly a ty vydržej 30tis.. :roll:


23.2.12, 10:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
To říkám pořád. Dneska se auto výrobci nezaplatí při koupi, ale při servisech. A navenek ještě zdůrazňují "ó, podívejte se jak my se o vlastní výrobky staráme". :)

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


23.2.12, 10:33
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek Re: Co říkáte na š Citigo?
Jojo, na to něco bude. Ale i kdyby byla současná auta méně kvalitní než ta stará, jak někdo tvrdí, s čímž já nesouhlasím, za tu cenu za kterou se prodávají si prostě nikdo nemůžeš stěžovat. Kdo chce kvalitu, koupí si BMW 1 nebo Audi A3.


23.2.12, 10:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Co říkáte na š Citigo?
:Da přitom bych si já jako zákazník přál, abych si auto koupil a aspoň 100 tisíc km do servisu jezdil jen na výměny náplní.To dnes už bohužel nedovede ani Toyota..Ale ještě před deseti lety to u Toyot tak bylo běžný..
Časy se prostě mění..k horšímu.. :?


23.2.12, 10:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: Co říkáte na š Citigo?
chemer píše:
Jojo, na to něco bude. Ale i kdyby byla současná auta méně kvalitní než ta stará, jak někdo tvrdí, s čímž já nesouhlasím, za tu cenu za kterou se prodávají si prostě nikdo nemůžeš stěžovat. Kdo chce kvalitu, koupí si BMW 1 nebo Audi A3.

Dovolím si nesouhlasit..Jsem přesvědčenej že v 90. letech se vyráběli kvalitnější a trvanlivější auta než v současnosti.. bez ohledu na cenu..Současné nízké ceny nových aut jsou jen výsledkem krize a nebejt krize, tak se výrobci nebudou vůbec upejpat a budou je klidně prodávat za rakety dál, jako před krizí :wink: ..a tehdejší, relativně vysoké ceny aut v 90. letech byly daný poměrně vysokým zdaněním pouze v ČR..venku tak drahý nebyly.. To bylo v tom roce 1991 příčinou že třeba cena Favorita přes noc vyskočila z 84 600 korun na 120 000..už nevím jak se ta daň tehdy nazývala..ale díky ní stál v roce 1991 Peugeot 309 v dieselu 440 000 Kčs... :shock:


23.2.12, 10:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz