Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 07:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Karburátor, benzín ve filtrboxu 
Autor Zpráva
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: Karburátor, benzín ve filtrboxu
když jezdíš denně, tak tu páčku skutečně nepotřebuješ... :-)

_________________
J.


26.2.12, 13:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: Karburátor, benzín ve filtrboxu
Nejezdilo se s tím každodenně, do práce to mám kousek, jezdím na kole :-)
Teda když není zrovna metr sněhu... :-D


26.2.12, 19:35
Profil

Příspěvky: 278
Příspěvek Re: Karburátor, benzín ve filtrboxu
Jiří Čech píše:
když jezdíš denně, tak tu páčku skutečně nepotřebuješ... :-)


A nepotřebuješ jí ani když nejezdíš např. 14 dní nebo 3 týdny. Mluvím z vlastní zkušenosti jelikož 5 let vlastním Fav. s novým typem pumpy SH tj. bez páčky. Třeba teď přes svátky v prosinci auto stálo necelé 3 týdny venku jen jsem měl vyndanou baterku. A jediné co jsem musel udělat (krom připojení aku.) je prošlápnout plyn kvůli aktivaci sytiče. Jinak motor naskočil i po téhle době na první šup aniž by měl snahu chcípnout z nedostatku paliva těsně po startu. A to není jen má zkušenost s touhle pumpou. Takže osobně sdílím názor co kolega Martin.

_________________
Favorit GLXi


3.3.12, 06:22
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: Karburátor, benzín ve filtrboxu
Mex:
Auto s tímto karbem mi stojí i několik měsíců, takže já se bez páčky neobejdu... :-) A to, že to naskočilo na první drc nemá nic společného s pumpou, pokud se benzín z karbu a "odbublinkovače" odpaří, trvá chvíli každé pumpě, než to celé zaplní.

_________________
J.


3.3.12, 08:14
Profil

Příspěvky: 278
Příspěvek Re: Karburátor, benzín ve filtrboxu
Nemá? Tedy nebudu se přít, ale pak tedy jak je možné že jeden Favorit se starým typem v těch samých podmínkách musí dočerpávat a druhý s novým typem nikoliv - byť obě auta se těší dobré kondici a údržbě? Nejsem přes toto odborník to přiznávám, ale něco málo o tom vím a sice, že ventilky u starého typu nejsou nikterak kvalitní a po několika desítkách tis. km už v nich dochází k netěsnostem jejichž důsledkem je padání sloupce paliva od karburátoru resp. z palivového vedení. Tudíž bych vliv pumpy až tak nezavrhoval. Upřímně řečeno - pokud si mám vybrat mezi neduhy starého typu kterých je poměrně dost a absencí páčky u nového typu který se prakticky nekazí (alespoň nevím o nikom komu by se po 100 tis. km i déle pokazil) tak volím nový typ. Jednoduše kdo má zkušenost ten potvrdí, že se starým typem je nutno pumpovat už po týdnu... a s novým nikoliv a i po 14 dnech je možné nastartovat na první převalení motoru. Tudíž ten rozdíl v pumpách je dle mě zřejmý. Byť pravda je že odpařování paliva z plovákové komory je také příčina delšího startu ovšem to je aspekt který se týká obou typů jelikož v tomto případě se nic nemění.

_________________
Favorit GLXi


3.3.12, 10:23
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz