Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 08:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Chyba 519 prosim presne vysvetleni 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 126
Bydliště: Dubnice okr CEska Lipa
Příspěvek Chyba 519 prosim presne vysvetleni
Zdravim tak jsem zakoupil a rozchodil vag na win 7.Mam tu jednu chybu ktera je porad i po vymazu 00519 0207 2222 Snímač tlaku v sacím potrubí - zkrat na plus/
/přerušení/zkrat na kostru/nesmyslný signál/
/napájecí napětí
¨zhruba vim o co jde,kde presne se ten snimac tlaku nachazi ale prosim o presne vysvetleni dekuji predem


Felina 1.3 MPI 1997

_________________
Felicie 1.3 MPI 1997,elektronika audio,veskere svetelne upravy na autech nebojte se zeptat(moje prace a faro v avataru)


27.2.12, 09:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
Co na tom chceš vysvětlovat? U tohoto čidla se to občas stává, prostě ho vyměň za nový a z paměti potom tu závadu smaž.
Ano, není to levná součástka, ale to se holt nedá nic dělat.


27.2.12, 09:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 126
Bydliště: Dubnice okr CEska Lipa
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
ale kde se nachazi jaky je k nemu pristup,a jaky ma vliv na chod motoru

_________________
Felicie 1.3 MPI 1997,elektronika audio,veskere svetelne upravy na autech nebojte se zeptat(moje prace a faro v avataru)


27.2.12, 09:57
Profil ICQ

Příspěvky: 85
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
Zkus se zeptat tady :
viewtopic.php?f=48&t=28998
:mrgreen:


27.2.12, 10:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 126
Bydliště: Dubnice okr CEska Lipa
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
nechapu sasku??? a co jako ze nabizim diag kdyz nevis nevyjadruj se

_________________
Felicie 1.3 MPI 1997,elektronika audio,veskere svetelne upravy na autech nebojte se zeptat(moje prace a faro v avataru)


27.2.12, 10:07
Profil ICQ

Příspěvky: 85
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
Nabízíš diagnostiku, a nejsi schopen si ani najít a zjistit základní věci. Tak mi to příjde poněkud divné. Ale to je ovšem tvůj problém. Ať se daří.


27.2.12, 10:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
Snímač tlaku a teploty nasávaného vzduchu je zezadu na sacím potrubí. Je to taková černá krabička s dvěma šrouby a čtyřpinovým konektorem. Pozor, má to do sání takový "sosáček", tak ho neulom.


27.2.12, 10:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 126
Bydliště: Dubnice okr CEska Lipa
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
Nabizim a rad se ucim proto se ptam.Diky za vysvetleni.Ma to vliv na motor ze za studena nejede na pul plynu jen kdyz seslapnu az na podlahu probere se?

_________________
Felicie 1.3 MPI 1997,elektronika audio,veskere svetelne upravy na autech nebojte se zeptat(moje prace a faro v avataru)


27.2.12, 10:33
Profil ICQ

Příspěvky: 85
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
Váha vzduchu zjišťuje dvě různé věci. Měří hmotnost vzduchu spotřebovaného motorem za vteřinu a na základě tohoto údaje řídící jednotka určí poměr vzduchu a paliva v nasávané směsi. Druhým uplatněním MAF je zjištění hodnoty zatížení motoru, což je číslo, které velmi významně ovlivňuje stupeň obohacení směsi. Váha vzduchu je nejpřesnější přímý způsob měření zatížení motoru, na druhou stranu je „nejpomalejší“ součástí celého systému, tj. reaguje na změny nejpomaleji. Jak to ale funguje? V angličtině se pro toto čidlo někdy užívá název „horký drát“. Důvodem pro tento název je konstrukční řešení senzoru, doopravdy totiž užívá dva ohřívané drátky, jimiž měří průtok vzduchu. Údaje z těchto drátků jsou před odesláním do řídící jednotky mezi sebou porovnány vnitřním procesorem čidla. První z nich je „horký drát“ k měření teploty nasávaného vzduchu, druhý z nich můžeme pro názornost nazvat „studený drát“. Ten slouží k měření teploty okolního vzduchu.

„Studený drát“ je schovaný mimo hlavní proud vzduchu, proto podává souvislé údaje o teplotě okolního vzduchu. Do tohoto drátku proudí určité napětí, jehož úkolem je drátek ohřát na určenou teplotu. Okolní vzduch jej však ochlazuje. Tento pokles teploty se odrazí v signálním napětí vracejícím se do MAF. Jednoduché, účinné.

Na zcela jiném systému však pracuje „horký drát“. Pomocí elektřiny je zahříván na teplotu o 200 °C vyšší než je teplota okolního vzduchu (studený drát) a je ochlazován průtokem vzduchu proudícího do sacího potrubí. Při ochlazení horkého drátu zvýší procesor v MAF napětí dodávané do horkého drátu tak, aby jeho teplota byla stále o 200 °C vyšší než již zmiňovaná teplota okolního vzduchu. Čím více napětí musí do horkého drátu přicházet, tím větší je také signál odesílaný do řídící jednotky. Níže je zobrazen schematický pohled do útrob MAF. Již víme, jak váha vzduchu funguje, přišel tedy čas, abychom si řekli, proč a v čem je MAF složitý.


pokračování http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=maf


27.2.12, 10:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 126
Bydliště: Dubnice okr CEska Lipa
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
pekny to si schovam takze je to pricina zavady toho skubani a nereagovani na plyn ,jen kdyz ho seslapnu az k podlaze

_________________
Felicie 1.3 MPI 1997,elektronika audio,veskere svetelne upravy na autech nebojte se zeptat(moje prace a faro v avataru)


27.2.12, 10:40
Profil ICQ

Příspěvky: 85
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
http://www.ms-motor-service.cn/ximages/ ... cz_web.pdf

tohle si přečti
a ještě pokud tě to vážně zajímá tak velmi hodnotné počtení je od pana Ference:
http://www.mjauto.cz/newdocs/ferenc/a_mot/mt.htm

neber ten datum, tohle je aktuální stále.


27.2.12, 10:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
@Akiro
To je ti u Felicie k ničemu, tento vůz váhu vzduchu nemá.
Hmotnost nasávaného vzduchu si ECU motorů MPi vypočítává z údajů teploty a tlaku vzduchu, otáček a polohy škrticí klapky.
Ty máš vadné čidlo tlaku, ECU nedokáže hmotnost vzduchu správně vypočítat a proto ti to škube.


27.2.12, 11:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 126
Bydliště: Dubnice okr CEska Lipa
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
badopes diky za materialy urcite pictu.To cidlo tlaku je vzadu na dvou sroubech pod deklem sani?

_________________
Felicie 1.3 MPI 1997,elektronika audio,veskere svetelne upravy na autech nebojte se zeptat(moje prace a faro v avataru)


27.2.12, 11:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
Ano


27.2.12, 11:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: Chyba 519 prosim presne vysvetleni
@Akiro
Hele, ale tohle všechno bys měl opravdu už znát. Badopes má pravdu, jak můžeš někomu něco diagnostikovat, když se ptáš na tak triviální věci?
Přečíst pouze závadu z WAGu umí každý.


27.2.12, 11:51
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz