Škoda Felicia 1.3 BMM LPG
Autor |
Zpráva |
bosinek739
Příspěvky: 15 Bydliště: Jihlava
|
Škoda Felicia 1.3 BMM LPG
Chtěl bych se zeptat za kolik jezdí Felice s tím to motorem na LPG na 100KM a jaký je její výkon na LPG, při současných cenách benzínů přemýšlím že ho tam nechám namontovat, ale měl jsem Favrita na plyn ještě karburátor a když jsem ho přepl na plyn tak skoro vůbec nechtěl jet a bral mi 13L plynu na 100KM
_________________ Škoda Octavia 1.8 20V SLX Audi A6 2.5 TDi Quattro
|
28.2.12, 12:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
Re: Škoda Felicia 1.3 BMM LPG
me to vychazi na 10litru ale jezdim agresivne a kratke trasy a asi to nemam moc serizene
ale pokud neni felicie ve 100% stavu tak nez se plyn zaplati tak bude urcite v kovohutich radsi jezdit na E85
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
28.2.12, 12:09 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Přesně tak. Pokud se to provede kvalitně (BMM mívá s LPG problém - už zde popsaný tisíckrát). Tak úbytek výkonu nepoznáš, snad jen ve vyšších otáčkách. Spotřeba tak 7-10 l.
Btw. Ten tvůj Favorit musel být řádně rozeštelován, páč při správném seřízení platí co píšu výše. Úbytek výkonu nezaregistruješ a spotřeba je max. o 1 - 1,5 l vyšší než na benzín (můžeš si rozkliknout moje ikonky v podpisu).
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.2.12, 12:16 |
|
|
bosinek739
Příspěvky: 15 Bydliště: Jihlava
|
Re: Škoda Felicia 1.3 BMM LPG
no ta moje je v top stavu už, vyvařená a pocelolaku, nový řazení, motor tedka v servisu dělají komplet GO (převložkovávají vložky, písty nový atd...), takže jí budu určitě mít ještě nějaký pátek, tak přemýšlím otom LPG a na ten etanol 85 nemusí být nějaká úprava?
_________________ Škoda Octavia 1.8 20V SLX Audi A6 2.5 TDi Quattro
|
28.2.12, 12:20 |
|
|
roman_an1
Příspěvky: 309 Bydliště: Hranice na Moravě
|
Re: Škoda Felicia 1.3 BMM LPG
já jezdím zhruba 8l/100km lpg systém BRC
_________________ Felicia BMM 40KW LPG
|
1.3.12, 09:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Škoda Felicia 1.3 BMM LPG
jezdil sem 40km trasy za 9-10 rekord sem měl na dálku 250km v kuse 6.5
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
1.3.12, 16:02 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re:
gokralik píše: Přesně tak. Pokud se to provede kvalitně (BMM mívá s LPG problém - už zde popsaný tisíckrát). Tak úbytek výkonu nepoznáš, snad jen ve vyšších otáčkách. Spotřeba tak 7-10 l.
Btw. Ten tvůj Favorit musel být řádně rozeštelován, páč při správném seřízení platí co píšu výše. Úbytek výkonu nezaregistruješ a spotřeba je max. o 1 - 1,5 l vyšší než na benzín (můžeš si rozkliknout moje ikonky v podpisu). Problemy s plynovymi BMM nejsou o nic vetsi nez jake mivaji jakakoliv jina auta na plyn..Nesetkal jsem se nikdy s tim, ze by zrova BMM meli s LPG nejake vetsi problemy nez jiny auta..A nejde ani tak o kvalitu"predelani", ale o kvalitu pouziteho LPG systemu..S Lovtec treba zadne problemy v BMM nejsou;-) Jinak s ostatnim souhlas-vykon opravdu jen neznatelne nizsi, spotreba 7-10..
|
5.3.12, 12:57 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Tak já to beru tak, že málokomu se do BMM chce investovat velké peníze. Pak to při montáži zprasí a jsou s tím jen problémy. Např. u karburátoru nejde zprasit snad nic, tam to fachčí, u Mpi a různých moderních systémů jsem taky nikdy žádné nespokojenosti neslyšel. S BMM má problémy nejvíc lidí. Právě kvůli té krávě jednotce, co si ukládá data z provozu na LPG a chce je pak aplikovat i na benzín. Stačí se rozhlídnout tady na fóru, kolikrát se tady tento konkrétní problém řešil (a snad nikdy nevyřešil).
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.3.12, 13:37 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Škoda Felicia 1.3 BMM LPG
Reseni je tady ale taky x-krat zminovany- Relatkem odpojovat napajeni BMM jednotky, ze kdyz se vypne zapalovani, vypne se i napajeni jednotky..To je uprava, ktera ten problem jednou provzdy vyresi a je klid.. Co se tyce nejaky ochoty nebo neochoty investice do prestavby BMM-montazni firmy maji vetsinou pevny cenik a ty Lpg komponenty se za tu cenu montuji jako sada pro konkretni typ auta, tedy se do toho auta namontuje vsechno, co ta sada obsahuje..Jo, mozna nejaky levnejsi, min dokonaly system, muze pak v provozu zlobit, tak jsi to myslel?Na to pak nema ale vliv zpusob montaze..jako jestli to je nebo neni zpraseny..system muze dobre fungovat i kdyz budou kabelaz nebo hadice nehezky ustlany nebo reduktor nakrivo..Ale i to stale neznamena levnejsi cenu montaze.. I tady plati, ze setrit za kazdou cenu neni vzdy dobre..to je fakt..co se tyce vyberu systemu..to souhlasim..Ale nesouhlasim ze BMM obecne se z toho duvodu nevyplati prestavovat na plyn.
|
5.3.12, 19:08 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Mám takový pocit, že to řešení jsi tady právě zmínil poprvé ty. Já tato témata sleduju, páč máme stejný problém s Feldou a nikdy jsem žádné účinné řešení nenašel. S tím relátkem to udělám, jen co se venku trochu oteplí, to je dobrý nápad. U té naší Feldy bude stejně problémů asi víc.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
5.3.12, 19:38 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Škoda Felicia 1.3 BMM LPG
A přitom tohle řešení není nic nového, divím se že to tady na fóru ještě nikdo nevěděl
|
5.3.12, 19:50 |
|
|
vhml
Příspěvky: 3
|
Re: Škoda Felicia 1.3 BMM LPG
Můžeš se rozepsat víc o tom co to obnáší a co nastane? Protože mi felda žere dlouhodobě kolem 9,5 , při koupi žrala 10,5, něco jsem si polepšil laděním, ale stejně bych se nezlobil, kdyby žrala míň. Jezdím trasy 25km.
To si to opravdu načte a pracuje s tak nevhodnejma parametrama potom?
Dík
|
8.3.12, 09:27 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Škoda Felicia 1.3 BMM LPG
Ja uz jsem to mozna v nejakem tematu psal, jde o to, ze na plyn je prerusenej vodic mezi vstrikovacem a RJ motoru a je zaroven u Lovtec i prerusenej vodic od lambdy(je pres prepinaci rele "odklonena" do RJ plynu).A tak RJ motoru nema signal lambdy a "vidi" prerusenej vodic od vstrikovace..ale stale dostava signal od snimace otacek, takze "vidi" ze se motor toci..A pak si s tim ta jednotka tak trochu nevi rady, uklada to vsechno jako chyby, pada do vselijakych nouzovych rezimu nebo co a pak to takhle kravi-nema to na benzin vykon, blbe startuje, zere, blbne volnobeh..A staci na nejaky cas ale odpojit napajeni te RJ a ona se vzdycky vyresetuje a je to zas ok.A tak se to odpojuje relatkem pri kazdem vypnuti zapalka..
|
8.3.12, 11:37 |
|
|
vhml
Příspěvky: 3
|
Re: Škoda Felicia 1.3 BMM LPG
Tak to asi nebude úplně můj případ. Mám BRC, jak je to pozapojované nevím, akorát ve VAGu nevidím lambda faktor, je tam pořád 1,00. Ale žádné chyby to neháže, volnoběh drží, jen to žere těch 9,5 ( ale jede velice hezky ) a vůbec to nejede na benzín. Ale to nejede už od koupě, funguje jen volnoběh a plný plyn. Měnil jsem vše kromě čerpadla.
|
8.3.12, 12:00 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Škoda Felicia 1.3 BMM LPG
Cerpadlo bych nepodezrival, to by to neslo na plny plyn jak rikas. Ale jestli lambda ukazuje stale 1V tak je bud v prdeli a nebo je trvale moc bohata smes..i kdyz to by nebyl asi dobrej volnobeh..A zkusil jsi na benzin tu lambdu odpojit a projet to bez ni..?
|
8.3.12, 13:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|