|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
Autor |
Zpráva |
driver
Příspěvky: 106
|
LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
Zdravím plynaře,mám takovej dotaz: chtěl bych se zeptat jestli je moudré namontovat LPG do Fabie 1.2HTP 47Kw r.2005 se 160tis.km najeto.Otázkou je kolik km vydrží motor,nerad bych aby po 100tis.km byl R.I.P
|
14.3.12, 17:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Re: LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
Ten motor může kleknout i daleko dříve... Podle mě to není moudré.
|
14.3.12, 17:35 |
|
|
driver
Příspěvky: 106
|
Re: LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
Re Dawid130: já už mám na mojí Feldě 1,3MPI najeto skoro 170tis.km pouze na LPG a celkem přes 220tis.km a zatím bez problémů
|
14.3.12, 17:43 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
Ale felda ma 4 valce a rozvody retazou, nehovoriac o tom ze podpalit ventily na felde je takmer nemozne. HTP do 160tkm je uz viacmenej za svojou planovanou zivotnostou. 260tkm je pre ten motor utopia nezavisle na tom ci bude jazdit na LPG alebo benzin.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.3.12, 17:45 |
|
|
driver
Příspěvky: 106
|
Re: LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
HTP má taky rozvody řetězem..
|
14.3.12, 17:51 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
Ok, tak inak. Videl si niekedy v zivote motor z feldy v hajzlu koli skocenym rozvodom? Nie. Videl si niekedy motor z feldy v hajzli z dovodu podpaleneho ventilu? Mozno, ja som taky este nevidel. Ale v porovnani s HTP su motory z feldy nesmrtelne. http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.3.12, 17:54 |
|
|
driver
Příspěvky: 106
|
Re: LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
Je pravda že je motor z Feldy mnohem odolnější něž HTP,ale už jsem viděl taky pohřbenej motor z Feldy kvůli prasklým rozvodům..nic nevydrží věčně
|
14.3.12, 18:04 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Re: LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
Jenže u HTP ti rozvody klidně přeskočí, nemusí nic praskat. Neštěstí je napínák a jejich délka.
|
14.3.12, 18:24 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
Je to tvoj boj, tvoje auto, tvoje prachy. Ale nikto iny z tu pritomnych by to neurobil ani po desiatom pive.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.3.12, 18:41 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
Ako tu už bolo xy krát napísané, videl som HTP Fabiu s 320 000 km a LPG a motor práve dokonával. Videl som aj HTP Fabiu, čo mala 200 000 km a bola jazdená firemne na dlhé trasy a bola v top stave.
Ale ja by som do toho ani náhodou nešiel, ak Fobiu na plyn, tak 1,4 MPi.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
14.3.12, 18:45 |
|
|
driver
Příspěvky: 106
|
Re: LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
RE Darklord: moje prachy ne,já jezdim Feldou a když technika dá tak ještě více jak 5let mám platnost nádrže a jestli mi součastné zaměstnání zůstane a auto taky tak počítám že za ony roky by mě mít najeto cca 450tis.km ,ale zatim jsem jen na poloviční cestě
|
14.3.12, 18:51 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
ferrari píše: Ako tu už bolo xy krát napísané, videl som HTP Fabiu s 320 000 km a LPG a motor práve dokonával. Videl som aj HTP Fabiu, čo mala 200 000 km a bola jazdená firemne na dlhé trasy a bola v top stave.
Ale ja by som do toho ani náhodou nešiel, ak Fobiu na plyn, tak 1,4 MPi. Viděl jsem Fabii HTP(bez LPG) s podpálenými ventily ve 44000 km..
|
16.3.12, 19:53 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: LPG do Fabie 1,2HTP 47Kw?
driver píše: RE Darklord: moje prachy ne,já jezdim Feldou a když technika dá tak ještě více jak 5let mám platnost nádrže a jestli mi součastné zaměstnání zůstane a auto taky tak počítám že za ony roky by mě mít najeto cca 450tis.km ,ale zatim jsem jen na poloviční cestě Znam Felicii combi Mpi co měla v okamžiku likvidace 520 tis. km.Ale je fakt, že z původního motoru zůstal jen blok s klikou a písty. Jinak se pod kapotou už okolo motoru měnilo uplně všechno-hlava, několik klapek, několik zapalovacích lišt, několik alternátorů, několik startérů, několik věnců setrvačníku, tři spojky, dvakrát rozvody,dvakrát vodní pumpa.. A to auto jezdilo od svých 90 000 km jen na plyn.Bylo to firemní auto na svážení a rozvážení zaměstnanců na směny v jedné nadnárodní potravinářské společnosti..střídali se na tom tři řidiči na směny a auto jezdilo na výměny ojele po 10-12tis. km každé 4-5 týdnů.. Nemluvím o několika sadách tlumičů, kuláků, destiček, kotoučů atd. a jedné ohnuté zadní nápravy
|
16.3.12, 20:01 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|