no tak pokusim se sepsat všechny možné příčiny úbytku oleje.
-Netěsnost olejové vany (včetně výpustného šroubu)
-netěsnost u odlučovače oleje nebo i jeho prasklina
-netěsnost gufera klikového hřídele na straně rozvodů i spojky
-netěsnost u olejového filtru
-vadné těsnění pod hlavou (chladící kapalina pak jde citět po spalinách a jsou na ní mastné oka)
-špatné pístní kroužky a motor tak žere olej
-netěsnost pod víkem ventilů
-netěsnost gufera vačkového hřídele na straně rozvodů
-netěsnost o-kroužku vačkového hřídele na straně hallova snímače
-vyžvýkané gumy šroubů držící víko ventilů
-ztvrdlé a popraskané gufera ventilů (motor žere olej)
-snad nějak porušená mrazová zátka schovaná pod zadním plastem rozvodů
-netěsnost u snímače tlaku oleje
-pak už mě z hlavy napadá snad jen vada někde na bloku motoru
-