Autor |
Zpráva |
m4rt4s
Příspěvky: 58
|
Re: LPG seřízení lovtec
děkujem za upozornění
|
18.3.12, 22:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
m4rt4s
Příspěvky: 58
|
Re: LPG seřízení lovtec
tak stále není vyhráno, objevila se nová závada zase svítí kontrolka motoru s tim ze lambda nemeni napeti + přibyla závada chudá směs - to je tim jak sem přepojil kabel od lambdy do ŘJ motoru. Tak sem si vytáhnul ŘJ LPG tak abych videl na diodu . . .a kdyz jedu stálou rychlosti 50km/h nebo 90km/h tak dioda svítí zeleně což je chudá směs . . ale kontrolka motoru se nerozsvítí . . takže sem zvědavej co to udělá ráno . . . jestli to je tou zimou. . . . a taky sem nesel odkaz kde popisujou jak to seridit . . . http://www.hlpropan.cz/_diagrams/navodtronic.htm ale je to nejaky slozitý budu si to muset pořádně pročíst
|
21.3.12, 16:39 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: LPG seřízení lovtec
Buď je to opravdu chudé, a nebo je lambda opravdu v háji a prostě nedává žádné napětí..A v takové situaci na to ŘJ plynu reaguje tím, že otevře na horní doraz servoventil...protože nulové napětí lambdy(z důvodu její nefunkčnosti) vyhodnotí jako chudou směs a snaží se to "dohnat"..Paradoxně se v takovém případě děje, že LED svítí zeleně a přesto motor dostává příliš bohatou směs.. A co se týče kabelu na Tronic, tak nemám dobrou zprávu..Jsem to zkoušel propípávat a ona asi bude opravdu mít nějaký vliv ta kostička na tom kabelu..Protože jednotlivé piny na té devítipinové zásuvce portu(usb ten orig. kabel na Tronic ještě neměl) ukazují proti tomu 3,5 jacku různé odpory..Tedy není to jen běžné vodivé propojení mezi jackem a třemi z devíti pinů zásuvky..
|
21.3.12, 19:50 |
|
|
m4rt4s
Příspěvky: 58
|
Re: LPG seřízení lovtec
no lambda bude asi dobrá když to na benzín chybu neháže . . . no to je škoda já myslel že si to jen propojim můžu připojit, tak díky za snahu
|
21.3.12, 22:25 |
|
|
Jaguar92
Příspěvky: 180 Bydliště: Ostrava - Uherský Brod
|
Re: LPG seřízení lovtec
Já mám Formana BMM 50kW a mám Lovtec... a nevím sice co to je, ani co s tím vlastně šteluju... ale ihned po otevření kapoty uvidíš takovou černou hadici [hned vepředu vede] a na ní je jeden takováý plastový šroubek, který je zajištěný pružinou. Jednou jsem jel a motor se začal dusit a vypnul[na semaforu a při zmáčknutí spojky] a já prostě už nevěděl co dělat a potřeboval jsem dojet domů a pootočil jsem tím... a zjistil jsem [ čím víc to povolíš, tím lehčeji to leze do otáček, ovšem to méně táhne u otáček menších] takže jsem šteloval šteloval... ale fakt nevím na co to je... ale dojel jsem a funguje mi to.... mám spotřebu 8 litrů... to se dá ne ? Jinak kdyby náhodou věděl na co ten šroub je, byl bych rád, kdyby mi to sem napsal. Když ten šroub uplně zašroubuju... ihned chcípne[nejdou nijak zvýšit otáčky]. Dík
_________________ Přikoupím koně...
|
7.5.12, 20:49 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Šroub na hadici slouží ke škrcení maximálního průtoku plynu. Tudíš k seřizování bohatosti v otáčkách. Na reduktoru je šroub, kterým se šteluje bohatost volnoběhu.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.5.12, 14:50 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: LPG seřízení lovtec
ale nezabudni že pri BMM si otáčky voľnobehu riadi RJ motora polohou klapky, takže otáčky nepridáš...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
8.5.12, 17:57 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Ajo... že je to BMM jsem přehlédl. Ale i tam bývá malý šroub na doladění spodní hranice volnoběhu.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.5.12, 18:46 |
|
|
pankac1985
Příspěvky: 4 Bydliště: příbram
|
Re: LPG seřízení lovtec
a kde tedy na nem? to tak nejak noce porizene na karburatorovym favu [img]file:///C:/Documents%20and%20Settings/Owner/Plocha/reduktor-lpg-lovtec-podtlak-zepredu.jpg[/img] k
|
11.10.12, 21:19 |
|
|
v.kalandra
Příspěvky: 728 Bydliště: Sedlec (okres Litoměřice)
|
Re: LPG seřízení lovtec
Ahoj všem.... Chci se zeptat, něco jsem si přečetl, ale mam na favoritu karburator klasickej podtlakovej system bez elektronickyho řizení.... A ať se snažim jak se snažim, nějak se mi to nedaří seřídit.... Hlavně spotřebou.
Chci se zeptat, na reduktoru LovTec (podtlakovy) je plastovy serizovací sroub volnoběhu. Ten šroub když zašroubovávám dovnitř, tak ubírám plyn (ochuzuju), a nebo je to naopak??? Ja totiz ho dam do poloviny, tam mam volnoběh moc velky. A při otačení dovnitř/ven mi otačky klesají. Jde mi ale o to, abych to neměl budto moc chudy a nebo moc bohatý.
A ještě mam dotaz ohledně ručního sytiče. Ten el.magnet. ventil se otevírá pouze když je motor v klidu? Protoze mi nekdo rikal, ze kdyz pri volnoběhu zmačknu sytič, mělo by mi to něco udělat s otačkama-no ale neuděla.... Je to chyba??
_________________ Favorit 136L + LPG LovTec (Ořechově hnědý SYC6655) Yamaha Virago 750
|
19.4.14, 16:25 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: LPG seřízení lovtec
čau, na reduktoru velkým šroubem utahuješ-ochuzuješ, povoluješ-obohacuješ. Je to hrubé nastavení volnoběhu, nastavuje se při ohřátém motoru a způsobem na ucho tzn. šroubem najdeš polohu, při které je volnoběh nejvyšší. Poté bývá na reduktoru ještě malý šroubek na jemné doladění volnoběhu-velmi citlivý. Tímto máš ovlivněnou spotřebu na volnoběh a přechodový stav motoru z volnoběhu do záběru. Určitým indikátorem je, když trochu rukou přicpeš přístup vzduchu do filterboxu-pokud otáčky stoupnou-chudá směs, pokud klesnou nebo to zdechne-bohatá. Další věc je, jakou máš spotřebu a jaký máš způsob jízdy??? Je to hodně ovlivněno tím, jak moc na to šlapeš... Co se týká ručního sytiče- používá se před startem, abys do sání poslal nějakou dávku plynu předem a tím ulehčil start. Ano, pokud s tím klapneš při volnoběhu, otáčky by to krátkodobě ovlivnit mohlo. Zkus to na vypnutém motoru-v kabině sepnout a z motoru musíš slyšet cvaknutí a syčení plynu. Jinak je ventil kaput, stávalo se to. Jinak proč se na to ptáš-špatné starty? A ještě k té spotřebě- ta je hlavně ovlivněna šroubem na hadici mezi reduktorem a karburátorem. Utahuješ-ochuzuješ,povoluješ-obohacuješ. Postup seřízení-u šroubu na hadici nastavit cca 3 otáčky, jet projet. Pokud to dobře táhne a zrychluje-utáhni šroub o 1/4 otáčky a znovu projet. Jede dobře-znovu utáhnout, jede špatně-vrátit zpět /povolit/. Jde o to, nastavit ten šroub zkrátka tak, aby to ještě přijatelně jelo a přitom to bylo co nejvíce utažené.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
20.4.14, 07:30 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: LPG seřízení lovtec
nevim nevím tím malým šroubem šteluješ volnoběh a tím velkým celkový odběr plynu, ten velký seladí tak že dáš 3OOO otáček a držíš utahuješ velký a až se motor skoro chcípen tak povoláš o 1,5
nejlépe u měření emisí motor zahřátý a seřídíš přesně
|
20.4.14, 08:20 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: LPG seřízení lovtec
Miloši, to co tady popisuješ s těma 3000 ot/min je ,myslím si, seřízení šroubu na hadici. Na reduktoru se šteluje volnoběh.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
20.4.14, 08:23 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12131 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: LPG seřízení lovtec
Hele, když uz se to tu resi.
Mam s reduktorem z favorita v Edovi nasledujici problém: Nechal jsem to nejakou dobu uplne bez plynu a po natankovani se to mi zacalo neuveritelne prechlastavat. Zjistil jsem, ze to dava plynu strasne moc a ze i když volnobeznej ventil uplne zasroubuju, tak to tam furt tece naplno. Nejak jsem to ladil sroubem na hadici aby to na volnobeh dokázalo fungovat, jelo to slusne ale zralo to tak 14 litru.
Tedka jsem namontoval lambdu, tak uz vidim co to dela, a zjistil jsem ze toho plynu tam na volnobeh slo silene moc. Nakonec jsem musel sroub na hadici skoro uplne utáhnout, abych se s volnoběhem dostal aspoň jakz takz to rozumných mezi, ale motor mi tedka jde tak maximalne do 4000ot a krome ekonomicky jizdy je to prakticky porad beznadejne chudy, akcelerace 0. Když jedu 90 na lehkej plyn, tak mam stechio smes.
Je mi jasny, ze ten reduktor prakticky vůbec nereguluje. Je to jako bych tam mel akorát regulacni ventilek z nadrze. Trochu se bojim, ze při takhle utazenym sroubu na hadici je to cely natlakovany jako svine. Jakoby tam byla zasekla nejaka součástka a furt to fučelo.
Nevite někdo, jestli se tohle da v reduktoru opravit, nebo se mam na to vysr... a shanet jinej reduktor?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
20.4.14, 09:11 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: LPG seřízení lovtec
Nezpuchřely ti membrány??
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
20.4.14, 09:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|