karburator vytekanie benzinu
nazdar mam problém s karburátorom vo favorite
asi v januári som rozobral prvý karburátor v živote
, predtým som študoval asi 2dni. mal som problém že mi neštartovalo auto vôbec alebo horko ťažko. Zistil som že bol zrejme poruchový odpojovač prívodu paliva (elektromagnet) ten sa mi zázrakom podarilo akosi opraviť. Potom pri skladaní som mal menši problém s nastavením sitiča, robil som to v teplote asi pod nulou ale nakoniec som akosi zosúladil a štartovalo to na jednu šupu. voľnobeh zo začiatku bol kolísavý od 1500-2500ot/min, ale keď sa zohrial motor na pracovnú teplotu 90stupňov nastavil som voľnobeh na 900ot/min išlo to v pohode asi 3 mesiace síce najazdil som iba asi 30km.
minulý týždeň som chcel naštartovať, podarilo sa ale auto nedokáže udržať voľnobeh hneď zdochne motor, všimli sme si že preteká benzín pri akceleračnej pumpičke, pokúsil som sa dotiahnuť 4 šrubky, pretočil som závit asi o jednu otáčku na každej šrubke ale nepomohlo, ďalej to preteká. pretekalo to najviac pritom keď sa stláčal plyn až to normálne kvapkalo. Čo ma najviac prekvapilo že som videl ako sa v hadičke medzi odvzdušňovakom a karburátorom steká naspať benzín do odvzdušnovaciej nádržky. neviem či je to v poriadku? alebo je ešte problém niekde inde ako v membráne akceleračnej pumpičky.
a chcem sa ešte opýtať kedy sa ma vstrekovať benzín z trysky ktorá je vytiahnutá nad pomocnú komoru, myslím na trysku ktorá vyzerá ako ohnutá medená trubka a je umiestnená priamo nad komorou zhora, dočítal som sa že je to pomocná tryska pre dodanie paliva pri akcelerácii, ale neviem či z nie má alebo nemá striekať pri zošliapnutý plynu, lebo ja som si absolútne nevšimol žeby tam niečo pretekalo, jedine vo vnútri pomocnej komory cez trysky na stenách preteká benzín pri otvorení škrtiacej klapky ak stlačím plynový pedál, je to v poriadku?
ak vymením membránu na akceleračnej pumpičke mohol by sa stabilizovať aj voľnobeh? , predpokladám že už nebude pretekať benzín.
ďakujem