Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 11:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 karburátor SEDR 32 z š120 do š105S 
Autor Zpráva

Příspěvky: 49
Příspěvek karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Dobrý deň. Mám škodu 105S a chcel by som do nej dať karburátor SEDR 32 zo škody 120. Karburátor má difuzéry 20/24 a trysky 108/130, na miesto 108 trysky by som dal 105 a emag. ventil voľnobehu by som dal preč a dal tam zátku. Chcel by som vedieť či to tak môže byť a či nebudú s tím problémy na emisnej. Za odpoveď vopred ďakujem


20.5.12, 13:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12129
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Podle myho nazoru je na emise dulezitejsi jestli je karburator v poradku, nez to jaky ma trysky.

Volnobezny ventil nemusis sundavat, staci ho napojit na civku, je jeden kabel.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


20.5.12, 21:26
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Můj názor je takový, že bych nechal původní osazení trysek vzdušníků, pořádně bych ho vyčistil nastavil, promazal pohyblivé části, aby byl ve stavu jako nový a jezdil. Ty ho tam dáváš za účelem zvýšení výkonu, nebo protože ti nefunguje původní a našel si zrovna tento ?

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


21.5.12, 08:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Chcelo by to potom hodit aj rozdelovac zo S120 - karbec nechat v origo osadeni a na emisnej problemy nebudu.


21.5.12, 10:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
V čem je lepší rozdělovač 120 ? dyť má akorát menší podtlakovou regulaci

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


21.5.12, 11:24
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12129
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Jde o to, ze TEORETICKY maji prubeh bohatosti a prubeh predstihu "cosi" spolecneho.
Osobne si myslim, ze na 25 let starym motoru se clovek muze na presny hodnoty navrzeny pro novy kus celkem s klidem vykaslat, zaklad je mit dobrej rozdelovac, dobrej karburator, na typu az tak moc nesejde.

Jeden cas jsem mel v motoru karburator z 1203ky a taky to jelo.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


21.5.12, 11:37
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Já jezdím SEDR 2951 kterej je navrženej pro KP 9,7 difuzory 22/24 a určitě nepozoruju nějaký špatný průběhy nebo špatný vytáčení motoru

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


21.5.12, 11:45
Profil

Příspěvky: 49
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Ten karburátor tam chem dať kvôli spotrebe ale hlavne kvôli emisnej pretože mám skrutku bohatosti zmesi mám na doraz a na emisnej má zvýšené hodnoty pri voľnobehu a ešte tlačil na páčku klapky aby to znížil ale to nepomohlo i keď som pred niekoľkými rokmi som mal klapky v poriadku. Čo sa týka toho emg ventilu ten tam nechcem kvôli tomu že sa môže kedy koľ vek pokaziť a ja nenaštartujem alebo mi to zdochne počas jazdy.


21.5.12, 15:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
tomvm píše:
Můj názor je takový, že bych nechal původní osazení trysek vzdušníků, pořádně bych ho vyčistil nastavil, promazal pohyblivé části, aby byl ve stavu jako nový a jezdil.
Presne tak. A pokiaľ nie je motor vyslovená uloženka s pár tisíc km, tak by om ozaj rozdeľovač neriešil.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.5.12, 20:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Viky píše:
Jde o to, ze TEORETICKY maji prubeh bohatosti a prubeh predstihu "cosi" spolecneho.
Osobne si myslim, ze na 25 let starym motoru se clovek muze na presny hodnoty navrzeny pro novy kus celkem s klidem vykaslat, zaklad je mit dobrej rozdelovac, dobrej karburator, na typu az tak moc nesejde.

Jeden cas jsem mel v motoru karburator z 1203ky a taky to jelo.

Viky to vystihol - je dolezite sparovat karbec s rozdelovacom. Este mala poznamka na okraj - ak ma 25 rocny motor vsetko v poriadku tak slape ako novy a na priebehu predstihu zalezi. Karbec z 1203 je porovnatelny s karbom S130. Doporucujem. Vyskusane. Najtragickejsia je kombinacia karb S105 a rozdelovac S120. Auto potom slabo ide a vela zerie.


23.5.12, 16:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
JA neviem, ja len že som mal na mojom Favo motore kadejaké rozdeľovače (boli vždy v OK stave, vôle nemali), 105, 120, teraz bezkontakt a je to +- stále to isté. Zato zmena karburátora znamenala vždy veľkú zmenu. Teraz mám kombináciu OK karbec SEDR105 a bezkontakt z Fava a je to super, vďaka Ok stavu karbu.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


23.5.12, 20:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Ja som do S120 nahodil novucky S105 SEDR karbec a bola to bieda. Vyssia spotreba a nizsi vykon. Vsetky ostatne kombinacie boli OK. Mozno som mal smolu na nepodareny karbec :-). Skusalo sa to na S110 aj na S120. Karby sm mal S120EDSR, S1203 EDSR, S130 SEDR - medzi nimi boli minimalne rozdiely aj ked tie EDSR karby boli dost opotrebovane, tak sa na nich blbo nastavoval volnobeh. SEDR karby som mal nove. Nakoniec ked nejaka kombinacia funguje dobre, nieje co riesit. To si musi kazdy vyskusat sam.


24.5.12, 19:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
Asi si mal naozaj nejaký blbý kus, pretože ak si normálne jazdil, tak by väčšinu mal obsluhovať 1. stupeň a ten je rovnaký so SEDR120...ale to ty ostatne vieš.
Ja som tiež skúšal (však som to aj x krát omieľaľ) na motore 120 karby SEDR120, EDSR20 a SEDR130, ani jeden nebol nový, ale s tým EDSR120 to šlo najlepiš...spotreba +- rovnaká.
Na Favo motore som ksúšal EDSR120, SEDR T613, SEDR 22/24 (určený pre Ladu) a teraz mám SEDR105. výkonovo najlepší SEDRT613, ale najhorší s prechodmi. SEDR105 je v OK stave, prechody sú fajn, výkon je tiež fajn, ale už sa mi to ťažko porovnáva.

Ale naozaj, temer vždy zmena karkurátora = veľká zmena. To bude ale aj stavom samotných karbov. Čo bolo ale zaujímavé, keď som vymenil na mojej 125ke SEDR120 za SEDR130 bol to veľký rozdiel. Na kamarátovej Rapid120 keď sme vyenili SEDR120 za SEDR130, on vraj nejakú zmenu nepocítil...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.5.12, 20:26
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
dajte tam karburátor ze žigula 15 stovky a uvidíte vítr nejen v nádrži :D

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


28.5.12, 18:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek Re: karburátor SEDR 32 z š120 do š105S
V dnesnej dobe je to uz asi dost jedno. So starou skodovkou na moderne auta jednoducho nemas. Mozno este S130 sa trocha chyta. Auto, ktore nedokaze trvale 130 po dialnici uz patri skor do muzea. Ked je niekto dostatocny masochista, aby to pouzival v dennej premavke, nech sa paci, ale trhac asfaltu z toho nebude. Moja S120 ma presvedcila, ze potrebujem nove auto po nedelnej jazde na D1 pred cca 10 rokmi ked som sa hrnul 115 na tachometri a zvieralo mi srdce hrozou, ci ma skor niekto naberie zo zadu, alebo tyrany motor povie dost. Potom je aj jedno, aka je tam vacica, karbec ci rozdelovac.


28.5.12, 20:35
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 39 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], MSN [Bot] a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz