|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Jirka.P
Příspěvky: 22
|
Stačí 4 litry?
Zdravím kluci,
měl bych na vás otázku. Před měsícem a něco jsem odjel do zahraničí tudíž jsem si řekl, že nemá cenu v nádrži cokoliv nechávat jelikož parkuji venku. Když jsem auto zaparkoval po poslední jízdě tak už jsem asi 30-40 km na rezervu ujel. Říkal jsem si že dobrý... benzínku mám pár km od domu (cca 3 km) takže to co tam zůstalo mi na dojezd k ní bude stačit. Jenomže jaký bylo moje překvapení když jsem chtěl po tom měsíci nastartovat. Baterka nabita do plna a motor točil přes nový felda startér jako o život, ale ani po 5 pokusu vůbec žádný náznak startu. Šel jsem se podívat pod kapotu a ve filtříku u motoru sucho (mám karburátor) tudíž příčina byla odhalena hned. Ale co mě zarazilo, že jsem vůbec bez problému dojel a pak po měsíci stání už ani nenastartoval.
Moje otázka ale zní jestli mi budou 4 litry co mám v kanystru na start a dojetí k benzínce stačit. Nerad bych tam totiž nalil ty 4 litry a zjistil, že to bylo tak na ovlažení dna nádrže (což bude i tak), ale trubka plováku stejně k tomu nedosáhne. Zítra mám lítačku a v ten den nemám po ruce ani nikoho kdo by mě pak případně ještě v rychlosti mohl na benzínku s kanystrem hodit. Takže resume toho všeho je... Stačí mi dolít do nádrže 4 litry na start a ujetí několika km když už předtím nebylo z nedostatku paliva v nádrži ani možné nastartovat? Díky předem za odpovědi.
_________________ Favorit 135
|
27.5.12, 14:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Stačí 4 litry?
ak nastartujes, tak dojdes. A 4l na nastartovanie stacia.
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
27.5.12, 14:12 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Stačí 4 litry?
Ja jako dojezdovku nouzovku vozim 1.5L pet flasku od ondrasovky a ani neni plna a byt se to s tim litrikem a neco odkrvuje, tak k benzince jsem na to vzdy dojel
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
27.5.12, 14:16 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: Stačí 4 litry?
a semtam došel
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
27.5.12, 15:27 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Stačí 4 litry?
Možná tam benzín je, ale nedosáhne k tomu nasávací trubka. Po nalití 4l by to mělo chvíli jet, pokud není problém jinde. Není něco s AC pumpou?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
27.5.12, 16:51 |
|
|
Jirka.P
Příspěvky: 22
|
Re: Stačí 4 litry?
varok: Ne, ne. S pumpou žádný problém není. Před rokem jsem dával fungl novou originál pumpu Jikov SH (bez páčky) plus nový origo filtřík (pumpa byla za velmi dobrou cenu přes známého z výprodeje autodílů - to jen k důvodu výměny).
Holt to byla má blbost, že jsem už asi k baráku dojel jen na výpary jelikož jsem to přepočítal a vychází mi že jsem na tu rezervu ujel skoro 60 km.
Ale trochu mě mrzí, že budu muset potrápit baterku než se palivo nasaje. Holt tady by se ta páčka šikla no. Sice počítám, že to bude tak jedno dvě několika vteřinový protočení ale i tak. Jediná možnost snad buď protočit motor přes zvednutý přední kolo a zařazený kvalt a nebo odpojit hadičky od čerpadla a napojit starý čerpadlo a růčo přes jeho vahadlo dočerpat. Ale na to stejně asi nebude čas takže mi nic jiného nezbude. No uvidím zítra ráno páč dnes už to nestihnu zjistit.
Jinak jsem se v návodu k obsluze dočetl že když začne kontrolka na rovině stabilně svítit tak v nádrži zbývají cca 4 litry paliva. A Cedrych zase píše, že i při vyjetí benzínu do zastavení motoru v nádrži zbude cca 1 až 3 litry paliva. Zajímavé docela.
_________________ Favorit 135
|
27.5.12, 17:11 |
|
|
Jirka.P
Příspěvky: 22
|
Re: Stačí 4 litry?
Tak jen v rychlosti podávám zprávu jak jsem pochodil. Jednoduše řečeno bez problému. I když jsem neměl násosku na kanystr a použil trychtýř díky čemuž jsem něco vybryndal (celkově jsem tedy do nádrže nalil cca 3,8 litru), tak po dvou 5 s protočeních na prázdno bez zapalování (při prvním už byl benzín ve filtru u motoru a po druhém už i plná plováková komora - měřeno špejlí přes odvzdušnovací otvor ve víku karbu.) se start povedl prakticky na otočení klíčku. Takže dík všem.
_________________ Favorit 135
|
28.5.12, 08:45 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Na kontrolku rezervy pozor. U Favorita je dost blbě řešená. Někdy svítí, i když je v nádrži paliva ještě dost, jindy se nerozsvítí ani po chcípnutí. Ono záleží jak se ten jezdec dotkne toho plíšku. A po 20 letech je to celé poohýbané.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
28.5.12, 16:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|