Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 11:42



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Oltcit 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Moc zere lebo je to zastarale, mozno ho treba nastavit a tiez je otazka ako jazdis.


12.10.07, 12:01
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 12
Příspěvek 
tak si predstavte ze sem vo tom motoru nasel i nejaky upravy... je to bohuzel anglicky... :-( Nebyl byste nekdo tak hodnej a nerekl vo cem to zhruba tak je?? Dik moc :-)
http://www.cats-citroen.net/citroen_aty ... tml#tunegs


Naposledy upravil bass dne 12.10.07, 12:39, celkově upraveno 1



12.10.07, 12:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
bass: pokud jezdíš spíš kratší trasy do 20km a žere to +-10l, tak je všechno v pořádku....

Jinak je to Ceacescova pomsta, známý ho měl, a měl problémy problémy problémy..... neber to jako srandu nebo provokaci, je to zkušenost.... starty pod -10obtížný, pod -20 nerealizovatelný ani klikou... bacha na korozi, rezne totiž i střecha, tudíž si ohlídej přední podběhy místa pod čelním sklem na příčce motoru a zadek od dveří dál... olej v motoru měň často, protože motor je dost podivný konstrukce, je na to hajsavej a když to zanedbáš, tak se začne projevovat typická závada t.j spotřeba oleje 1l/50km a výfuk se ti bude viditelně zanášet nespáleným olejem jako u wartburku. Brzdy, pozor, ručka je na předek a brzdiče vpředu na převodovce, u kol je najdeš pouze vzadu. odpérovaný je to zkrutkama, s těma, pokud neuhnijou držáky v kastli problémy nebudou, ale pozor u zadní nápravy, ta se zadírá a pak nepéruje, takže pravidelmě mazat ložiska ramen.

jaký svíčky tam patří ti neřeknu, ale myslím že na www.brisk.cz, kde mají osazovací tabulky to najdeš. u kabelů jen bacha, aby se ti nepropálily o šusplechy, je to vzducháč... ventilátor je vpředu pod nárazníkem, ten udržovat v čistotě.

dál nevím co bych ještě napsal..... Kažodpádně to "auto" je ve všech směrech neobvykle konstruovaný, ergonomie je šílená, ale na to si snad zvykneš.

Takže pokud je solidní, tak ho udržuj v provozu, až dojde na nějakou fatální závadu na motoru, tak už s tím asi neuděláš nic, díly na to už moc nejsou, seženeš destičky, možná ještě světla, ale mechanickýho asi nic, ty auta už tady takřka vymřely, já vím tak o dvou v okrese, co jsou v provozu.....

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


12.10.07, 13:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12129
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
bass píše:
tak si predstavte ze sem vo tom motoru nasel i nejaky upravy... je to bohuzel anglicky... :-( Nebyl byste nekdo tak hodnej a nerekl vo cem to zhruba tak je?? Dik moc :-)
http://www.cats-citroen.net/citroen_aty ... tml#tunegs


Je tam napsano ktery hlavy pasujou na ktery motory a jak je to svelokosti ventilu. Teoreticky by mel jit predelat na 1299ccm, ale to bys musel sehnat dily na motor, kterej je se nevyrabi 25let. :-)

Na zapade se Oltcit prodaval pod oznacenim Citroen Axel. Dokonce krome 1129ccm mel mit jeste dvouvalcovej boxer 652ccm, kterej byl prevzatej z Citroenu Visa, ale jinak ma Visa vodou chlazeny motory, takze se na vymenu pouzit nedaji, to by asi na STK kazdej poznal.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


12.10.07, 13:25
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ty krávo...koukám na ten web, no mazec...pokud možno hned se toho zbavit...no a že na něj favorit nemá.....tomu se musim jen smát...:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D: moc smát :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D, měl ho nějakej příbuznej a že je fotr automechanik tak sme ho měli porád na dvoře....to jevětší šit než shade....v tý době sme ji měli...ovšem ve výstavním stavu....ale teď když ji vidim....chudák stará... :cry: :cry: :cry: (má ji fotrův kolega z práce)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


12.10.07, 14:35
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
ondras: shade má sice vrtochy,a le je to spoelhlivej stroj... oltcit už z principu ne...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


12.10.07, 15:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
no zbavit... ono je to tezky.. kolik za to dostane... 5tis... mozna... a to musi jeste nekoho hledat kdo to bude chtit... noi a pokud je to spolehlive tak proc by se toho zbavoval ze.... za to co by za to dostal by asi moc nic lepsiho nekoupil.... jinak ta spotreba... musim se priklonit k ostatnim.. pises ze jezdis tak 8.. 9 tak rekneme 9... to je uplne normalni ba i bych rekl ze celkem pekne.... a snizit no nevim... na tom motoru uz toho asi opravdu moc nesnizis dej tomu novy olej filtry svicky .. ty kabely....aby vse bylo ok.. seridit predstih... a lehkou nohu


12.10.07, 20:00
Profil ICQ

Příspěvky: 250
Příspěvek 
No já bych číhnul ještě na vzducháč... ten taky umí udělat svoje... a jestli to stálo tak nemusí bejt viditelně zasratej ale nebude průchodnej..... No a vzledem k tomu že to dělali rumuni, tak spotřeba ( dle mých informací) byla různá kus od kusu!!! Stejnej styl jízdy... stejná trasa a jeden se nedostal pod deset a druhej jezdil za šest a půl..... Jedná se asi o přesnost... jestli se do toho chceš nějak ponořit, tak bych asi zkusil změřit tlaky.... Pak už jsou otázky další... složitější... Jak je od výroby vyvážená klika a kolik maj rozdílu váhy mezi pístama s ojnicema... Popř. jestli to má nějak hodně málo najeto, tak jak volný ( resp. jak festový ) jsou klikový a ojniční ložiska a pístní čepy, ale to se ti v podstatě asi už moc nevyplatí..... Jestli to autó nechceš mít dlooouho...

No a před zimou bych určitě vystříkal dutiny!!!


13.10.07, 19:55
Profil
rejpal

Příspěvky: 18266
Příspěvek 
Jen poznámka k těm úpravám... Já bych se do úprav Oltcita nepouštěl, snažil bych se toho exota jen udržet v provozu.
Když se nějaká úprava nepovede na Škodovce, dá se poškozený díl sehnat na každém druhém vrakáči, návodů na úpravy je spousta, zkušených lidí, kteří poradí, je dostatek.
Naopak díly z Oltcita asi nebudou mít všude, návody na ověřené úpravy taky nebudou asi moc časté, zkušených lidí minimum...


13.10.07, 22:03
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
fatal píše:
Jen poznámka k těm úpravám... Já bych se do úprav Oltcita nepouštěl, snažil bych se toho exota jen udržet v provozu.
Když se nějaká úprava nepovede na Škodovce, dá se poškozený díl sehnat na každém druhém vrakáči, návodů na úpravy je spousta, zkušených lidí, kteří poradí, je dostatek.
Naopak díly z Oltcita asi nebudou mít všude, návody na ověřené úpravy taky nebudou asi moc časté, zkušených lidí minimum...

Tak tak, hýčkat jako raritku a nekazit originalitu amatérskýma úpravama...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


13.10.07, 22:11
Profil

Příspěvky: 250
Příspěvek 
Nejde o amatérské úpravy ale o opravení konstruktérů a hlavně výrobců.... Páč dovážením ojnic a kliky nic nezkazíš a festovnost ojnic taky nejní problém odskoušet... Ale je to celý rozházet.... No na rovinu.... Já ke škodovkám moc blýzko nemám .... sem blázen spíš do fiatů.... tak jestli je střelenej olcitem.... Tak hurá do toho.... :lol:

http://fiat-sedmicky2.wz.cz/domaci_staj.html :twisted: Taká trochu výseč.... :twisted:


13.10.07, 22:36
Profil
Hluchoň

Příspěvky: 11873
Příspěvek 
než provádět kvůli snížení spotřeby zásahy do motoru (a možná i aerodynamiky :D ) , bylo by dobré zamyslet se nejdřív vlastní hlavou nad vlastními nohami. Já nevím jak s tím jezdíš, ale právě jízdní styl má na spotřebu největší vliv. Jestli z auta doluješ co to dá (jakože asi jo, když se škodovkám směje a s favoritem už to je horší), pak buď rád, že nebere víc. Neplýtvá-li řidič libovolného vozu energií, spotřeba klesá. Typické příklady plýtvání energií jsou následující: Razantní rozjezdy-mírněji znamená výrazně úsporněji, jízda pod plynem do poslední chvíle, i když vidím, že 500m přede mnou je už vesnice, s následujícím brzděním na 50 (to samý na světlech, apod). provoz v nevýhodných otáčkách - v pěti tisících každý auto žere jako tank. Tohle umí udělat i rozdíl 3l na 100 km, mám to dokonale ověřené, platí to v atmosférickém benzínu s karburátorem i se vstřikováním a v přeplňovaném dieselu zrovna tak.


14.10.07, 07:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
ono z toho olcita je uz problem ten motor vytahnout ja jednoho taky mel a i do srotu to slo spatne rozdelavat tak nevim no... ja osobne bych do toho vubec nesahal protoze to nema moc smysl bude to stat penize a nic z toho pokud ti to jezdi tak jezdi a 8...9 litru to neni moc velka spotreba na olcita opravdu ne....pri beznem jezdeni ti skodovka bude taky brak kolem 7... 8... pokud chces jezdit za min... tak bez do uplne jineho auta.....


14.10.07, 10:01
Profil ICQ

Příspěvky: 250
Příspěvek 
No možná dyby se sehnal francouzskej karbec.... Nebo nějakej jinej....


14.10.07, 20:45
Profil

Příspěvky: 1
Příspěvek Re: Oltcit
až nyní jsem nalezl&četl... = ještě ho máš??


18.7.12, 17:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 74 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz