Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 04:12



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 Passat 1.8T rok 2003 
Autor Zpráva

Příspěvky: 1486
Bydliště: Karlovarsko
Příspěvek Re: Passat 1.8T rok 2003
jen to napiš bratr má tenhle motor v oktávce tak at víme kdyby nás potkalo něco podobnýho :D
určitě náká konina co :?: :?: :D :D

_________________
škoda octávie combi 1.9TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74KW
felda combi 1.6


15.8.12, 08:22
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Passat 1.8T rok 2003
Fakt nevim, budu za blbce :D bylo to presne to co je u tehle motoru problem

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


15.8.12, 18:20
Profil ICQ

Příspěvky: 1357
Bydliště: Teplice
Příspěvek Re: Passat 1.8T rok 2003
takže nějaká zapalovací cívka...

_________________
Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km


15.8.12, 19:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Passat 1.8T rok 2003
Stalo se to, ze kdyz auto prijelo, byly v pameti zavad kody misfire a tri cisla valcu, uz nevim ktere, jako prvni se vytahly svicky, nebyly nic moc, vypalene, tak se daly nove.....z tech ctyr novych byla jedna spatna :idea: to sme samozrejme nevedeli a ani nas to nejak nenapadlo, po nastartovani se motor choval stejne.....tak svicky byly vypaleny....nechame tam novy...prvni chyba....jedna ze svicek blbnula :roll: ...tak sef objednal tri inducky a vymenily se inducky na tech valcich ktere psala diagnostika, nic se ale nezmenilo, motor se porad hadal, nezkoumali sme tenkrat ktery valec jde a ktery ne, tenkrat se vysroubovaly znova svicky nasttrkali do tech starejch inducek a zatocilo se, vse jiskrilo az na jednu, tak se vzala jedna z tech novych civek, vymenila, znova se zatocilo a uz jiskrilo vse spravne, takze sme dve nove civky poslali zpet a jednu si nechali.....tahle civka byla ale taky spatna :idea: ....myslim si ze z tech novych civek musely byt KO dve protoze kdyz se to s nema startovalo tak by ten motor na tri valce...s jednou spatnou svickou musel jit a to nesel...... :roll: po vizualni kontrole jisker....vse opravdu krasne jiskrilo uz nas to nasmerovalo na problem v palivu a zapalovani se tolik nevenovala pozornost, nikoho proste nenapadlo ze by mohla byt spatna nektera z novych svicek nebo civka kdyz vsechny krasne jiskrili

zacalo se teda badat, merit tlaky, tlak paliva kontrolovat vstriky, do toho se rozebral filtrbox, odpojila vaha vzduchu, svicky uz nikdo neresil, byly nove, vsechny ctyri, pak se zacalo badat ktere valce presne nejdou, zjistilo se ze dva predni...spatna svicka musela byt v jednom z nich, patrne pri prehozeni se stalo to ze na spatnou svicku, zrovna sedla dobra inducka a na dobrou svicku zase spatna inducka takze ty dva valce proste porad nesly....nakonec vsak civky byly spatne dve, jedna nova a jedna puvodni, takze i tak by mela kombinace vyjit na jednu spatnou civku na nekterem zadnim valci, ano urcite tam byla, ale my sme to tenkrat startovali jen na volnobeh a ja to znova zkusil az tento tyden....kdyz sem stravil asi dve hodiny zkousenim valec po valci a pri volnobehu skutecne jedna inducka ktera byla spatna na zadnim valci sla naprosto pravidelne, po pridani plynu uz ale nesla, takze po prehozeni civek mazi prednima i zadnima valcema, se valstne zas nic nezmenilo, jedna dobra civka vepredu nesla kvuli svicce, druhej predni valec opet nesel kvuli civce a zadni zase sly protoze jeden byl Ok a druhej mel sice spatnou inducku....ale proste ta tam na volnobeh taky sla...takze sme porad na stejnym miste...pak se zacalo kamerkou koukat do valcu, zdalo se nam malicko chyceny tesneni prave v miste mezi valcem.....tak uz nas napadloze by mohlo byt jen proslehnuty a zapaluje to pres tesneni i do dalsiho valce...tak sem sunadli hlavu, byl to ale pouze karbon tesneni bylo v poradku, volalo se tam kde nam delaji hlavy, tam nam rekli ze tyto motory opravdu uz meli se zadrenyma ventilama, tak sem nechali novy voditka, opravdu prvni dva byli pridrene, ale ne natolik aby to samozrejme nefungovalo, dale kontrola pistnich krouzku, celej motor rozebranej.....pri skladani jsem prehodil hydrstely mezi prvnima a poslednima valcema, po slozeni a nastartovani motor bezel prvnich 15minut naprosto perfektne, pak zacal zase zlobit a tentokrat sly dobre dva prostredni a dva krajni nelsy :?: nevedeli sme proc, sazel sem na pridreny hydrostely, znova se merily komprese...a ja sem udelal dulezity krok, a to ten ze jsem po zmereni kompresi prehodil mezi sebou prostredni a krajni svicky, najednou sel druhej a ctvrtej valec :idea: tak sem vyhrabal stare svicky, dal sem je tam a natocil, motor sel ale porad blbe, tak sem vzal inducku po inducce a daval ji kazdou do valce, jedna me ve trech valcich chytala a v jednom ne..to byla ta nova, vyradil jsem ji, dalsi dve me sly ve vsech ctyrech a posledni nesla nikde, ta byla puvodni, takze sme objednali dve nove inducky a okamzite to naskocilo, projel jsem to jen velmi kratce ale vse slo dobre, jen sem rikal ze ted bychom meli dat zpet nase nove svicky, proste vedel sem ze pokud by to byly jen civky ta kombinace by nevysla a pri prehazovani by se na to muselo prijit, dali sme teda zpet ctyri nove svicky a opravdu po delsim zahrati zacal opet jeden valec skytat, takze jeste se objednala jedna nova svicka a od te doby to bezi

ponauceni pro vsechny z vas, kdyz si koupite neco noveho nemusi to byt vzdy v poradku a kdyz svicka jiskri neznamane to ze jiskri i uvnitr

omluvte preklepy uz to po sobe cist nebudu :lol: uvitam vase nazory....jak by ste postupovali vy

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


15.8.12, 20:19
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Passat 1.8T rok 2003
nocna mora :oops: kopec roboty pre drobnost. Nastastie vyriesene, By som bol zvadavy kto to zaplati, ci servis (cast), alebo to cele (financne) posunie na zakaznika...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


16.8.12, 20:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Passat 1.8T rok 2003
kwiko píše:
:oops: kopec roboty pre drobnost. ...

tak to ale býva...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


16.8.12, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Passat 1.8T rok 2003
Mam pocit ze zakaznik zaplatil dily, prace se mu neuctovala, ono se to zas tak uplne zbytecne nedelalo, motor byl uvnitr dost zakarbonovan, patrne nebyl radne menen olej, a prvni dva valce mely skutecne lehce pridrene voditka vyfukovych ventilu, takze je mozne ze za nejaky cas...asi radove roky by to mohlo zacit blbnout, to uz je ted jedno, ale zajimalo by me jak by ste postupovali vy, dneska se nam objevil VW touran a taky ze de na tri :lol: strasna predstava, delali sme si ze sebe srandu navzajem jestli sundame nejdriv hlavu, nebo zacneme vanou :lol: , stacilo precist pamet zavad, valec cislo dva, vytahl sem inducku dal do ni svicku, zatocil jiskra nikde, pro jistotu sem vyndal svicku, ta byla uplne Ko tak sada svicek nova civka a nabrnk.....vyresene za deset minut, tak to melo vypadat i s passatem ale kdo ma vedet ze vam poslou zrovna spatnou svicku i s induckou, jeste jak na potvoru se zrovna trefite do tech samejch valcu ze neni videt zmena a kdyz teda to nepomohlo no tak ty novy inducky nezasiram a nezkousim to furt dokola ale ocistim je a poslu zpet...at neplatim neco cim to neni ze...no a jedna puvodni byla KO...tak si just na potvoru z tech novejch necham tu spatnou :lol:

ja vim ze to je strasny kvuli zavade zapalovani delat celej motor, ale proste stalo se no, kdyby ste nekdo potreboval neco na 1.8t tak se hlasim dobrovolne, to slozim aji poslepu :lol:

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


16.8.12, 21:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Passat 1.8T rok 2003
mame tady opet tohle auto, zavada prilis chude, a menili sem uz dvakrat tu membranu co je nahore na motoru na strane setrvacniku, puvodni byla ko, nova prdla asi hned a nebo byla ko uz kdyz prisla a dalsi nova prdla asi po 14ti dnech, kdyz nastartuju, tak se nalevaci vicko na olej uplne prisaje ze nejde ani odtrhnout, dle me nekde neco ucpanyho a je tam moc velky podtlak a proto praskaji ty membrany, mate nekdo tip.... :D

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


9.7.14, 18:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Passat 1.8T rok 2003
Problem vyresen...SNAD, vymenil se jednocestny ventilek v soustave odvzdusneni motoru, byl rosypany a podtlak ze sani se tak dostaval do kliky, zpusobovalo to opakovane protrzeni te membrany co je za motorem, nestabilni volnobeh, kod chuda smes, po vymene ventilku a znova membrany se uz vicko neprisava, zadny chybovy kod, jede jak z praku :D

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


24.7.14, 20:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1225
Příspěvek Re: Passat 1.8T rok 2003
Ideál tyhle <> zaslepit a hadice z odvetravani stahnout pod motor :)

_________________
Ex^2-Škoda 120
Ex-Forman 135Lx, nejlepší auto co jsem kdy měl.
(__¤)==\*/==(¤__) AR 156 1.8TS Cuore Sportivo


25.7.14, 08:42
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Passat 1.8T rok 2003
Zas tak ideální to není, on samotný olej to odsávání potřebuje, ovlivňuje to jeho životnost

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


25.7.14, 11:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz