Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120? (motorgenerator)
Autor |
Zpráva |
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
Podle myho nazoru je mnohem snazsi predelat na LPG. Sice je to malinko nebezpecny, ale za to je to levny. Pocital jsem cenu 10kg bomby a nevyjde to o moc draz nez tankovat plyn na benzince. Pri 1800ot by se mozna ani nemusela brat z lahve kapalna faze.
Jinak k energeticke ucinnosti motoru: chladicem za provozu projde minimalne stejne tepla, jako je vykon motoru (teoreticky vic, ale predpokladam ze zbytek tepla jde vejfukem). Nejlepsi zpusob jak usetrit palivo je teda chladit do bojleru. Sice neusetris palivo, ale za to vyuzijes mnohem vic energie. Potrebujes dva termostaty, jeden na malej okruh a jeden na prepinani bojleru a chladice, kdyz mas natopenou vodu.
Mas nejakou regulaci otacek podle zateze, nebo to mas napevno?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
27.8.12, 19:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
jo s tím LPG a ohřevem vody to je dobrá cesta.LPG ze škodovky se mi doma navíc někde válí když budeš mít zájem.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
27.8.12, 20:57 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
dle meho nazoru vstrikovani v tomhle rezimu motoru spotrebu nesnizi, naopak cely system nabere na slozitosti, sam bych tohle chtel vyrobit, ale ja zase spise nevim co s elektrikou, chtel jsem pouzit motor ktery by bezel na propan i dealne z klasicke lehve aby se dala jen vymenovat...nevim zda jde napojit na system LPG z auta...nebezpecne si myslim ze by to ani byt nemelo, pri kvalitnim provedeni nevidim duvod a teplo vyuzit do radiatoru na topeni v dilne, ale zadny generator nemam, nevim co budu delat s tocivym momentem motoru, pri pouziti genratoru bych asi cpal elektriku do primotopu, a dobijel baterii pro osvetleni
jinak ale k tvemu problemu, lit do toho benzin je pri dnesnich cenach dosti problem, resil bych to plynem, jsem na pulce
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
27.8.12, 21:11 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
viděl jsem normálně trakturky (memoriál františka ochrany ) a buginy (v zimě ve vranové lhotě na krosu), byl v tom fazol, podtlak LPG a k tomu místo nádrže normálně 10kg flaška propanu. Jelo to s tim uplně normálně. A kdyby se ti nechtělo to furt tankovat, tak se dělaj i 33kg a to už chvilu vydrži...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.8.12, 21:25 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
jo tohle jak říká Viky provozujou na jednej škole v Hluboká nad vltavou a asi se jim to vyplatí ale ti spíš používaji cng
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.8.12, 21:53 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
jojo, to nemusíš tankovat, přitáhneš si ho v trubce až do baráku a pak jenom sleduješ jak se točí plynoměr Já takhle navštívil jednu sušárnu bylin u tišnova, fávomotor na cng, generátor a elektriku prodával čezu jako "eko" a teplem z motoru sušil - eště na tom vydělal..
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.8.12, 22:08 |
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
jo jmenuje se to kogenerátor
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
27.8.12, 22:15 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
No a kdyz takhle vezmu nejaky motor a generator, to mi to pripoji do site? jak elektrinu tak plyn? to se mi nejak nezda ze by to v CR slo, ohledne predpisu
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
27.8.12, 22:52 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
tak samozrejme ti to postavi firma co na to ma lejstra, poresi regulaci otacek aby slo do site 50hz atd...nebo si to vsecko vybehas sam, ale to bude asi jako kdyby sis chtel zkonstruovat vlastni auto..
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
27.8.12, 22:59 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
Spravna kogeneracni jednotka jeste chladi vyfukovy plyny, aby vyuzila co nejvic ztratovyho tepla. LPG je docela jednoduchej system, u 120ky to chce trochu bohatsi smes, aby to nezralo zbytecne ventilovy sedla, ale to se da vsechno poladit.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
27.8.12, 23:43 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
škodovka píše: Vim, ze na tohle ses neptal, ale na tvojem miste, pokud je ten motor opravdu ve vybornem stavu bych ho zakonzervoval a schoval jako nahradni pro 120, a do centraly bych zabudoval nejakeho diesla..ma to o kus nizsi spotrebu, a klidne to muzes krmit vyjetym olejem a vsemoznyma sragorama, pokud to bude neco stareho No tak v ůplně precizním stavu není....najeto má cca 90 000km....ale jako ve špatném taky ne,prostě takový průměr(nežere olej,dobrá komprese atd...) No s tím dieselem mě to taky napadlo,ale většina z nich má podle mě až opravdu příliš zbytečně vysoký výkon,ta 120tka dá při 1800 ot pár kilowat,ale diesel,který má vysoký točivý moment už hodně dole....a těžko někdo vyrábí disesel třeba 1,2,diesely jsou 1,6,1,9 atd....a to už by bylo asi zbytečně moc silný
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
28.8.12, 10:02 |
|
|
Rambo-x
Příspěvky: 829 Bydliště: Vladislav okres Třebíč
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
Viky píše: Podle myho nazoru je mnohem snazsi predelat na LPG. Sice je to malinko nebezpecny, ale za to je to levny. Pocital jsem cenu 10kg bomby a nevyjde to o moc draz nez tankovat plyn na benzince. Pri 1800ot by se mozna ani nemusela brat z lahve kapalna faze.
Jinak k energeticke ucinnosti motoru: chladicem za provozu projde minimalne stejne tepla, jako je vykon motoru (teoreticky vic, ale predpokladam ze zbytek tepla jde vejfukem). Nejlepsi zpusob jak usetrit palivo je teda chladit do bojleru. Sice neusetris palivo, ale za to vyuzijes mnohem vic energie. Potrebujes dva termostaty, jeden na malej okruh a jeden na prepinani bojleru a chladice, kdyz mas natopenou vodu.
Mas nejakou regulaci otacek podle zateze, nebo to mas napevno? Vidíš to,to je dobrý nápad....boiler jsem zatím měl na solární ohřev,ale dal by se snadno přestavět aby jej vytápěl ten motor Ten plyn zní taky dobře,ale jak to přestavět z bomby aby to jelo?....tam vůbec netuším jak to udělat Regulaci otáček nemám,mám otáčkoměr,páčkou s aretací přidám tolik plynu aby to jelo na 1800ot a nechám to běžet
_________________ Škoda 120L rok výroby 1985,4Q,kyvka,motor 742.12 Škoda felicie 1,3 MPi,rok 1999,50 kw žlutá,motor 136 MPi Škoda,aneb liga za ekologicky čisté silnice Škodovkáři všech zemí světa,spojte se !!!!....
|
28.8.12, 10:06 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
Nevim jak mas tu centralu stavenou, ale diesel prave kvuli tomu, ze ma vysoky kroutak bys mohl zprevodovat a bublal by ti na zvyseny volnobeh... a ta spotreba by byla opravdu nekde jinde
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
28.8.12, 10:45 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
Rambo-x píše: škodovka píše: Vim, ze na tohle ses neptal, ale na tvojem miste, pokud je ten motor opravdu ve vybornem stavu bych ho zakonzervoval a schoval jako nahradni pro 120, a do centraly bych zabudoval nejakeho diesla..ma to o kus nizsi spotrebu, a klidne to muzes krmit vyjetym olejem a vsemoznyma sragorama, pokud to bude neco stareho No tak v ůplně precizním stavu není....najeto má cca 90 000km....ale jako ve špatném taky ne,prostě takový průměr(nežere olej,dobrá komprese atd...) No s tím dieselem mě to taky napadlo,ale většina z nich má podle mě až opravdu příliš zbytečně vysoký výkon,ta 120tka dá při 1800 ot pár kilowat,ale diesel,který má vysoký točivý moment už hodně dole....a těžko někdo vyrábí disesel třeba 1,2,diesely jsou 1,6,1,9 atd....a to už by bylo asi zbytečně moc silný mal by sa dat, dnes uz mozno aj za par supiek, zohnat diesel 33kW 1.3 z una bez turba. poladit by sa to asi dalo regulatorom na cerpadle na nejaky zvyseny volnobeh a pak by sa to aj samo regulovalo od zataze, pokial by si na to nehodil miesacku hned, asi by ani nezdochol.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
28.8.12, 11:07 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Vstřikovač felicia BMM do motoru škoda 120?
Prestavbou na bomby si nejsem uplne jistej. Normalni bomy jsou delany na dodavani plynny faze, to znamena, ze nepotrebujou zplynovac, ale pri vetsim odberu plynu muzou zamrzat a tezko se to reguluje. Na odber kapalny faze jsou delany bomby treba pro vyskozdvihy a ty maji vevnitr pridanou trubicku.
Normalni bomba by mohla davat kapalnou fazi, kdyz se otoci dnem nahoru, ale to nevim jak moc je tohle "legalni". Krome toho v ni muze bejt bordel, kterej se tak muze dostat do motoru.
Osobne bych pro testovaci ucely doporucil na karburator namontovat difuzor se skrticim ventilem jak u normalniho LPG, pripojit do nej normalni 10kg flasku a na benzin nahodit nejakej ventil aby to slo vyblokovat (za vystup palivovy pumpy).
Startovani na benzin, potom benzin vypnout a skrticim ventilem od LPG si nastavit prutok pro tech 1800ot. Myslim ze po par pokusech se to da rozumne doladit. Pro klid duse je dobry do vejfuku nahodit lambdu s indikatorem, abys mel kontrolu, ze to lpg dela co ma.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
28.8.12, 11:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 83 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|