Autor |
Zpráva |
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
Prej aha, dyt jsem ti to psal hned v prvnim prispevku na tvoji otazku, ze potrebujes vice oktanu Ale jak te muze napadnout chtit nalit special do motoru s katalyzatorem mi teda hlava nebere
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
30.8.12, 06:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
sak uz je bezolovnaty.....mam pocit ze v cr uz olovnaty benzin nekoupis,uz se neprodava zkrz zivotni prostredi,teda aspon co sem slysel
|
30.8.12, 08:00 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
Jo,to je pravda, jenze olovo nahradili sodikem nebo draslikem, nebo necim takovym, ale kat ti to odrovna tak jak tak..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
30.8.12, 08:10 |
|
|
Klukin1988
Příspěvky: 396 Bydliště: okres Zlín
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
takze furt to muze nicit jo?
|
30.8.12, 08:15 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
povedal by som, ze ak aj niekde special je, tak je to proste obycajny bezolovnaty s mensim mnozstvom prisady, ktora generuje oktanove cislo. dnes sa uz nikto s pridavanim nahrady olova nebude srat.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
30.8.12, 09:14 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
Ale davaji tam aditivum, u tady je v okoli siroko daleko jedinej special na eurooilce v terlicku a primo na stojanu je psane aditivovane nahrazkou olova dle iso a čsn.. takze ten nici urcite
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
30.8.12, 19:48 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
ja mam 135 motor o 1,3mm snizena hlava a liju tam zatim 95tku a premyslim nad 98 a nekelepe mi nic, zkus tam lit "benzi"n a ne odpad 91 (special) lij do kila ne do feldy (btw. vcera sem na vicku od nadrze na felde MPi z roku 99 videl nalepku kde primo psali 95 okt benzin minimalne)
|
31.8.12, 00:15 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
jenomze 135 ma diry v pistech, tam si muzes palicu snizovat jak chces, jenomze 50kw (stejne jako 136) ma pisty rovny a na drasticky snizovani kebule reaguje dost velkym vzrustem KP, proto mu to na 95 nechce jet.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
1.9.12, 19:00 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
To s tou 135kou by som netvrdil.135 pri uberaní hlavy reaguje rovnako ako aj 136,ibaže pri rovnakom znížení hlavy bude mať kompres o cca 0,9 až 1 menší.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
1.9.12, 19:29 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
Ja by som to teda tvrdil, priebeh funkcie kompresneho pomeru vz znizenia hlavy pre 135 a 136 je iny.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
1.9.12, 19:42 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
Na zaklade čoho?Ak zoberiem 1mm zo 135,mam cca 9,7.Ak ho zoberiem zo 136,tak vyjde cca 10,6.Či nie?Však s vybranim v pieste nič nerobíš,jeho objem zostáva rovnaký,tak ako tam je iný priebeh?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
1.9.12, 20:01 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
Pretoze spalovak v hlave neni valec, ale kuzel (obrazne) a prave ten rozdiel v pieste s tym suvisi...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
1.9.12, 20:03 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: rachot ventilu u felicie MPI 50KW
Ano to je pravda,ale priklad som uviedol vyššie.Je jasné,že ak na 135 upravím hlavu na kompres napr.11:1,tak na 136 tá istá hlava urobí kompres napr.cca 11,9:1,takže prehadzovať to bez rozumu je hlúposť.Ak hlavu urobíš,aby pripočítala ku kompresu napr.1,4 ,tak tých 1,4 ti pripočíta vždy,či to bude 135,alebo 136tka.Stale ber do úvahy to že 135 je to isté ako 136,ale do objemu pri výpočte si musíš pripočítať nejaké mililitre naviac za to vybranie.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
1.9.12, 20:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|