Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.24, 11:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 spotřeba na LPG 
Autor Zpráva

Příspěvky: 105
Bydliště: Veselí nad Moravou
Příspěvek spotřeba na LPG
mám Fáčko karbec na plyn, BRC. žere mě 10l/100km, mám staré membrány ve výměníku (nevím jestli jsem to správně pojmenoval) muže to ovlivnit spotřebu nebo je to seřízením motoru? dočetl jsem se že bych měl jezdit vpohodě pod 10l. Čím ovlivním spotřebu? (že stylem jízdy, to vím! :roll: )

_________________
Favorit LPG


9.5.06, 21:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 602
Bydliště: Praha-Zizkov
Příspěvek 
10 l/100 km je tak akorad. Me dlohodobej prumer za 80 000 km ve meste vychazi na rovnejch deset na sto. Jinak mimo mesto jedu tak za 8,5. Serizeni> predpokladem je mit auto v poradku pri provozu na benzin a pak pri provozu na LPG akorad seridit volnobezne otacky. Mam Favorita 136L z roku 89.


10.5.06, 06:09
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek spotreba
Základnou vecou, mimo styl jazdy atd, je nastavenie bohatosti zmesi na velkom ventile plynu, co mas na hadici plynu smerom ku karburatoru. spociatku to aj mne zralo 9.5 - 10L na sto km a to som jazdil kombinovanu jazdu a ziadne vytacanie motora. Problem je v tom, ze nastavenie sa meni opotrebovaním membrán.Mali by sa menit po 5O az 7O tis km. A hlavne oni to nastavia aby to slo aj 150. Ja som si ho pekne priskrtil smerom doprava a mam sotrebu okolo 6.7 az 7.6L a jazdim 7O% v meste z toho. Hlavne dobry stav motora a vozidla, usporna jazda, vysoky predstih, dobre sviecky a priskrtit hlavny ventil. Teraz mam maximalku 140/2osoby a staci bohate. Casy rally su prec, husta premavka a vysoke ceny paliv:-(

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


10.5.06, 07:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 466
Bydliště: Vrchlabí
Příspěvek 
10/100 je akorat, pokud je to karburator - tim hlavnim ventilem toho moc nenadelas, jelikos i kdyz to priskrtis, tak na to zas musis hodne slapat a kolikrat to zere i vic nez min. Dulezitej je vysokej predstih a celkove dobry zapalovani, i kdyz to uz na spotrebu velkej vliv nema. A jezdit za 7 litru se vazne da, ale musis jezdit porat 80 a ne ve meste - u strikacek bude asi situace jina, ale karb proste zere hodne - to neni zavada, to je proste vlastnost

_________________
LPG a dlouha spajzka :-D:-D:-D 92, orangee 93


10.5.06, 08:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek spotreba LPG+favo
cawte:ja mam podobny problem.mam favo 93,karbes+LPG.doteraz som mal celkom dobru spotrebu aj v meste aj mimo.lenze mi pred casom zacalo na plyn trhat.vymenili mi sviecky a vzduchovy filter,lenze po case sa mi ten problem vratil,trha nadalej na plyne a ma vyssiu spotrebu ako doteraz!!!v servise mi povedali ze to bude v zapalovani!!!podla mna je to blbost,pretoze ak prepnem na benzin tak nemam ziadny problem,netrha,sprava sa normalne.co myslite cim to bude?mozu to byt membrany?na plyne som nabehal nejakych 30t km.bez vymeny membran.co sa tyka spotreby:v meste teraz jazdim cez 9l/100 km,vonku pod 9l.predtym som mal v meste do 8,5 a vonku pod 8l/100km.trha mi to vtedy ak sa zohreje motor,ak je studeny tak nie.poradte. :(


10.5.06, 09:54

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Pokud vím, tak membrány se mají měnit po dvou až třech letech bez ohledu na najeté kilometry (jasně, pokud najezdíte za rok 50 tisíc, tak je měňte každý rok :-)).


10.5.06, 10:26
Profil

Příspěvky: 105
Bydliště: Veselí nad Moravou
Příspěvek 
no ty membrány už chcou vyměnit dýl, ale na řadu se dostaly až teď! jelikož byly důležitější investice (spojka, kotouče+desky, hlava a tak dál a tak dál :lol: ) nevyměním si je i sám, co na to potřebuju, kde je koupím? vím že to muže jenom odborný servis, ale.. 8)

_________________
Favorit LPG


10.5.06, 11:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 397
Bydliště: Slovensko, BA - okolie - Lučenec
Příspěvek 
Mno membrany ma ten kto ti to montoval a ti to aj spravi. Stoji to okolo 1500sk aj s robotou. Takze neni o com riskovat

_________________
742.120L Opäť klasika, uloženka, 87´, 58.000km, po 1. majitelovi
791.136B LPG, r.v. 96, Cimbu, KD air filter, 13 BAR kompresia, spotreba priemer 6L LPG uz ex
781.136* LPG, 2. majiteľ predané, dodnes jazdí (žili sme spolu 3 roky)
742.120L 4x bejvalky


10.5.06, 13:11
Profil

Příspěvky: 105
Bydliště: Veselí nad Moravou
Příspěvek 
septim píše:
Mno membrany ma ten kto ti to montoval a ti to aj spravi. Stoji to okolo 1500sk aj s robotou. Takze neni o com riskovat

to vím ale mě ide právě o těch 1500Kč/Sk ! :)

_________________
Favorit LPG


11.5.06, 17:02
Profil

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Samotná sada na repasi reduktoru stojí cca 400-600 Kč. Udělat si to můžeš sám, pokud se nebojíš velkýho smradu z úsad v reduktoru a pokud víš, jak to udělat.


12.5.06, 08:28
Profil

Příspěvky: 105
Bydliště: Veselí nad Moravou
Příspěvek 
Kybergreg píše:
Samotná sada na repasi reduktoru stojí cca 400-600 Kč. Udělat si to můžeš sám, pokud se nebojíš velkýho smradu z úsad v reduktoru a pokud víš, jak to udělat.


6 kil bych měl, smrad mě nevadí, ALE jak na to!? :cry:
teď tak přemýšlím kde těch 600Kč směním za ty membrány? :?

_________________
Favorit LPG


12.5.06, 13:30
Profil

Příspěvky: 263
Příspěvek 
Hmm, koukám, že máš BRC, já měl Lovato a těch cca 600Kč za sadu bylo na Lovato, ale asi to bude podobný. Já jsem to hledal na podzim, projížděl jsem tušim na Seznamu servisy LPG, až jsem na to narazil. Odkaz jsem už teď bohužel nenašel, ale když uděláš to samý, tak to najdeš.


12.5.06, 13:34
Profil

Příspěvky: 105
Bydliště: Veselí nad Moravou
Příspěvek 
ALE JAK NA TO! :oops:

_________________
Favorit LPG


12.5.06, 13:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3694
Bydliště: Vysočina
Příspěvek 
Na BRC jsme kupovali membrány vloni asi za 700Kč a vyměnit to jde v pohodě. Jenom nám tam nepasovala jedna membrána, asi jinej typ, tak jsme museli trochu upravovat.

_________________
ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená


12.5.06, 13:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Příspěvek 
Dome: Jestli jsi aspon trochu manualne zrucny, tak se klidne muzes do ty rozborky reduktoru pustit. Je to celkem jednoduchy, staci ti jen minimum bezneho naradi. Predtim si ale aspon trochu nastuduj nejakou knizku neco jako Jezdime na LPG, at aspon trochu vis co te vevnitr ceka. A jestli mas digitalni fotak, tak si kazdy krok rozborky muzes nafotit, at to pak das zase dobre do kupy. Poprve jsem rozebral stare Vialle a nestacil zirat jak byly membrany tvrde a popraskane. Ty membrany musi byt pekne mekke bez der, trhlin, apod. Jakmile jsou jen trochu tvrde(kdyz membranu trochu promacknes, tak se ozve slabe lupnuti), nebo na sobe maji slabe praskliny, tak je ihned bez milosti vyhod! Je to prace tak cca na hodinu, ale nech pak motor znovu sestelovat na emisich! Neni se ceho bat 8) ! Dej vedet, jak si dopadl :D !Cau Petr


13.5.06, 20:31
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 37 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz