čo by sa stalo :
1:ak by som prevrtal aj tento kanálik:
Ide rovno do kanálika pod vstrekovaciu trysku akceleračnej pumpy.
2:potom tento:
a to naväzuje pod (medzi) trysky I. a II.stupňa a smerom hore (v už navrtanom a nevyužitom kanáliku) a ešte jednu dierku tesne nad hladinu benzínu v komore:
a celkovo zjednodušene takto:
Len tak,čo by to urobilo s prípravou zmesi resp. jej reguláciou cez obohacovač?Robím také malé kvázi úpravy na lekri metodou pokus omyl.Difúzory a klapky zaleštené do zrkadlového lesku (priemery nijak nemenené),hriadeľky klapiek upravené do viac aerodynamického tvaru,odstránené všetky ostré hrany na vstupe vzduchu do karbeca,odstránený "nos" v strede karbeca atd. atd.Tento je už druhý pokusný karbec,prišiel som na to že prílišné zrazenie a zaleštenie hrán na vyústení z difúzora z I.stupna spôsobilo to že auto nejak nechce v nízkych otáčkach a pri rozbiehaní zrýchľovať.Pri výmene za neupravený karbec(iba spodnú časť) je to zase ok.Zase je to lepšie pri vyšších otáčkach-od cca 3000.Zaujímavé by ešte bolo,čo by urobili na výstupe z karbeca tzv."trumpetky",alebo aspoň jedna a to na I.stupeň ,napríklad až po spodnú časť gumovej podložky...
Dalšia vec,aký význam má vyhrievanie voľnobežného kanálu na karbeci tohto typu v autách koncernu VW?