Vyměnil jsem to hned v pátek. Od té doby najeto 150 km a zatím se vše chová normálně. Voda neubývá, na víčku se šlem netvoří, takže snad to bude OK. Těsnění TEMAC šedivé barvy.
Jinak díky DL za autorádia, už si uvnitř vrní minimálně 15 let staré SONY. Ale signál je perfektní a to je hlavní. Že by za to mohl i metr dlouhý prut na střeše?
(otáčky motoru jsem snížil tak na 400-500, aby bylo na videu zřetelné každé klepnutí)
Včera jsem spěchal, potřeboval jsem předat Miloše mladé. No tak jsem jel pilu, asi 5× se otáčkoměr podíval nad 5000 otáček. Tak asi 10 km, potom ve městě jela přede mnou nějaká lopata 40 km/h, takže auto určitě mělo čas "vydechnout". Auto jsem zaparkoval, vypl motor, předal klíčky. Mladá nastartovala a začalo něco takhle šíleně klepat. Ještě mnohem víc než na videu a celé auto se třáslo. No, musela letět, tak jsem to trochu prohlédnul, nejdříve se zdálo, že o něco mlátí výfuk, tak jsem to nechal být. Večer mi mladá psala, že auto se třást přestalo, ale že to klepe pořád. Tak jsme to jeli domů do garáže prohlédnout. Cestou bylo klepání slyšet dost... pak v jednu chvíli hodně zintenzivnělo, pak párkrát něco zarachotilo a pak už to zůstalo v tomhle stavu. Klepe (už) jen na volnoběh, při zvýšení otáček se klepání ztrácí. Výkonově je na tom dobře. Zvuk vychází jakoby zezadu motoru (proto jsem si nejdřív myslel, že to jde od výfuku).
Je to ojnice na klice? V pátek shodím vanu, tak na to sáhnu. Dají se kdyžtak snadno vyměnit šálky, nebo musí jít na přebroušení? Jen ať vím, na co se připravit.
Jo a mimochodem, Darklorde (samozřejmě nic nechci na tebe svalovat nebo naznačovat, že bys za něco mohl, auto už mám 3/4 roku a slouží perfektně) měl bych jednu malou otázku. Nevíš, kolik by mohl mít motor najeto? Páč jak jsem měnil těsnění pod hlavou, tak na válcích už se celkem ztrácelo honování a dokonce už tam šel nahmatat rantlík, takže počítám hodně přes 200 tkm.
No, kolko to ma natocene netusim pretoze ked som to kupil tak cisla na tacheci stali... Tachometer som vymenil, ale kolko bolo na povodnom netusim, ale isto cez 140tkm. Aky tam mas olej? Ja som tomu dal parkrat naloz taku ze toto co popisujes neni nic a nikdy problem nebol...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
No je mozne ze proste povolilo ojnicne lozisko. Ale ako prve by som siel po oleji alebo olejovom cerpadle. Pokial sa hluk nezhorsuje pri ubrani plynu, tak to moze byt spodok ojnice, ak sa hluk zhorsi pri ubrani plynu tak ojnicny cap (to sa mi stalo na bielom).
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
26.9.12, 19:22
Lamač
Příspěvky: 6340 Bydliště: Snina
Re:
gokralik píše:
DL: Hm, tak to už se asi nikdo nedoví... ale jede pěkně, proti klepání asi bude muset stačit rádio.
Lamač: Myslíš rozvodový řetěz nebo klínový řemen? Myslím, že ani jedno z toho by takový rachot nezpůsobovalo.
Mimochodem to klepání je nejvíc slyšet až u 4. válce, což je dost daleko od rozvodů.
Dodrbaný (rozstrapkaný) klínový remeň som už videl podobne klepať o spodný plech pri remenici.
Tak řemen prohlídnu pořádně, ale nedávám tomu moc naději.
DL: Už z videa je jasné, že to klepe jen na volnoběh. Předtím, ještě před tím zarachocením to nejvíc klepalo při akceleraci. Napadlo mě, že se ucpal olejový kanálek, který ostřikuje některou z ojnic... no a pak to tlak oleje zase protáhl a začal mazat. Jinak si nedovedu představit, že se to po tom zarachocení naprosto uklidnilo (tedy do stavu slyšitelném na videu).
To je co? Náhradní blatník na tvé fávo a jeden na toho formíka?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
29.9.12, 17:27
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
Re:
gokralik píše:
15 let staré SONY. Ale signál je perfektní a to je hlavní. Že by za to mohl i metr dlouhý prut na střeše?
Nie, bude to autorádiom...v tatkovej Hybridke mám 20 ročného Gelharda a na biednu Felda anténu s odkúrený predzosilňovačom to chytá super...zánové SONY a JVC sa nechytajú...a podobne chytá fabrický Philips z 306ky, tiež má 12 rokov...proste nové rádiá majú tunery na hounou...
Oba blatníky na Miloše, na Fávu mám nové. Levý je totiž nabourán a pravý taky všelijak promačkaný. Holt to chvíli bude muset vydržet různobarevné. Možná se časem hecnu a celé auto přestříkám. Už teď má na sobě snad tři odstíny stříbrné.
ferrari: No abych ho zase nepřechválil. Ve Fávu mám nové Kenwood a to má příjem mnohem kvalitnější než tohle Sony... ale hraje pěkně. I kazety jsem oprášil.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru