|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Uprava moturu na LPG skoda 120
Autor |
Zpráva |
Exon
Příspěvky: 31
|
Uprava moturu na LPG skoda 120
Zdravím mám v plánu nechat snížit hlavu motoru na skode 120 na LPG. Auto je využíváno na běžné jezdění akorát bych ktomu chtěl přidat nejkaý ten koník, ale tak aby se nezkrátila razanně životnost motoru... V plánu mám nechat snížit hlavu, ale nevím o kolik říkal sem si tak 0.5 až 1 mm potom jí samozdřejmě slícovat a vyleštit kanálky. A potom sem si říkal tam dát ještě C vahadla, ale to nevím jestli má vyznám, když by tam ostala původní vačka... Otázkou je jestli se to oplatí upravovat jestli tam ostane origo vačka nebo nechat vyměnit i vačku za ostřejší, ale to bych musel nekomu dát, aby mě to vyměnil, protože na to si fakt netroufám.. Je mě jasné že kdyby to bylo i s vačkou tak to určitě poznám na výkonu, ale co když to bude bez té ostřejší vačky? Změní se nejak nastavení vulí nebo předstihu když tam budou ty úpravy? Přípaně co ještě doporučujete upavit? Díky
|
19.10.12, 21:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Uprava moturu na LPG skoda 120
Ak máš 120L, tak znížením hlavy o 1 mm sa dostaneš na KP 9,1; čo je podľa mňa na LPG ešte stále málo. Na LPG by to mohlo ísť kľudne aj na 10:1, ale zas enviem, či ti to znesie spodok a tiež, či to znesie liatinová hlava...napíš členovi Kachnis, ten ti pomôže. pre ilustráciu, znížením o 2 mm sa dostaneš na KP 9,9; len zas neviem, či pri znížení o 2 mm nemusíš podkladať vahadlá ventilov.
Čo sa týka C vahadiel, odporúčam rovno inú vačku a síce možno najlepšie z Feldy BMM 50 kW - najostrejšia sériová vačka.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.10.12, 08:27 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Uprava moturu na LPG skoda 120
Alebo z fava 50 kW Bmm.Výmena vačky nieje u tohto motora nič strašné,zvládneš aj sám,a zároveň vymeníš aj rozvody.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
20.10.12, 10:54 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Uprava moturu na LPG skoda 120
Hej, dupľom, keď už bude hlava dole...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.10.12, 13:17 |
|
|
Exon
Příspěvky: 31
|
Re: Uprava moturu na LPG skoda 120
Ok tak tam hodím ostřejší vačku a nechám snižit hlavu.. ale o kolik ten 1mm? nebo víc či mín? vule na ventilech a předstih zustává originál co tam má byt nebo ho budu muset změnit?
|
20.10.12, 16:05 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Uprava moturu na LPG skoda 120
Predstih trošku dvihnúť.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
20.10.12, 18:21 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Uprava moturu na LPG skoda 120
zapomínáte na velice podstatnou věc a to sedla ventilů
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.10.12, 18:36 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Uprava moturu na LPG skoda 120
No, na to sa Exon nepýtal...samozrejme by to chcelo výmenu sediel ventilov...
Inak, vravím ti, o to zníženie napíš Kachnisovi, ako je to so znižovaním hlavy o viac, ako 1 mm. Každopádne kvôli KP by to chcelo znížiť o 2mm...a aký je stav ostatku motora?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.10.12, 19:32 |
|
|
Exon
Příspěvky: 31
|
Re: Uprava moturu na LPG skoda 120
Těžko posoudit ale řekl bych že je jetě vpohodě.. sedla sem chtěl akorát zabrousit a né měnit protože to su prachy navíc.. ale nevím jak dlouho by to vydželo protože to odchází celkem rychlo i při origo motoru
|
20.10.12, 22:46 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
Re: Uprava moturu na LPG skoda 120
sedla ventilů stojí asi 1250 kč +- teda u hlaváře tady u nás v Ostravě
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
20.10.12, 22:48 |
|
|
Exon
Příspěvky: 31
|
Re: Uprava moturu na LPG skoda 120
když budu dělat ty sedla tak tam asi hodit aj nové ventily že?
|
21.10.12, 07:47 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: Uprava moturu na LPG skoda 120
nech hlavu 120 napokoji a sežeň si ze 105 kompresní poměr bude bez dalších úprav cca 9:1 (místo 8.5:1 se 120 hlavou) když 105hlavu snížíš o 1mm bude KP asi 9.7:1, stejně snížená 120 hlava bude mít KP 9.1:1 kanály má 105 hlava menší, ale stejně jsi s nima chtěl něco dělat sedla ventilů jsou pro provoz na LPG vhodná, pokud nechceš každejch 10-30 000 km měnit hlavu - zaklepou se ventily a když už se budou dělat sedla, neměl by bejt problém dát gufera na ventily (snížení spotřeby oleje), případně dát jiný vodítka ventilů (třeba pro ventily z felicie 136MPI - 7mm dřík -> víc prostoru v kanálu -> víc směsi do válce )
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
21.10.12, 10:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 12 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|