startér s reduktorem Š120 - netočí
Autor |
Zpráva |
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: startér s reduktorem Š120 - netočí
neboj první pořádnej mráz a jedno nezdařené startování a je tam
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
2.11.12, 11:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: startér s reduktorem Š120 - netočí
Největší výhody těch malých felda startérů jsou v tom, že mají vyšší výkon a přitom méně papají proudu a proto tak nehuntují v zimě akumulátor. Odběr je zhruba poloviční oproti těm starým origo startérům. Je tam totiž malinký vysokootáčkový elektromotor, možná tak poloviční než u toho velkého s zpřevodovaný do pomala, ale taky na velkou sílu. Měl jsem ho na š105 po strejdovi, na starém fáčku i v tom co mám teď a vždycky jsem byl spokojený. Sice jsem už na fáčku startér repasoval, ale byla špatná jen ta cívka a na to že už to huntuji více než 5 let bez údržby, tak výdrž dobrá. A to už tam ten startér při mé koupi byl, nevím jak dlouho. Ty origo velké můžete každé dva roky repasovat nebo kupovat nové.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.11.12, 17:07 |
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: startér s reduktorem Š120 - netočí
no s tím odběrem proudu origo startér má 0,8Kw a s reduktorem má 1Kw tak,že o menším proudu asi řeč nebude.Ale o té velké síle to je jasný.Jediný co se mi na mém reduktorovém startéru podařilo je urvat pastorek normálně se ukroutila ta hřídelka s pastorkem ale koupil jsem novej pastorek a v pohodě.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
2.11.12, 17:36 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: startér s reduktorem Š120 - netočí
Tak to se pleteš. To není odběr 0,8kW a 1kW ale výkon. Mám zjištěno, že ty staré velké startéry berou při zatížení odhadem 150A plus mínus. Záleží to samozřejmě na stavu motoru, startéru a pod. Ten malý redukovaný alá Felina si veme do 100A ale spíše méně. Ale hádat se z nikým nebudu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.11.12, 18:31 |
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: startér s reduktorem Š120 - netočí
jo máš pravdu je to výkon.zejtra vezmu klešťák a změřím ti špičkovej odběr a odhaduju to hodně přez 100A.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
2.11.12, 19:07 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: startér s reduktorem Š120 - netočí
i kdyby tak startuješ kratší dobu
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
2.11.12, 19:13 |
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: startér s reduktorem Š120 - netočí
je lepší s reduktorem to je jasný a nesporný.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
2.11.12, 19:22 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: startér s reduktorem Š120 - netočí
Já klešťák nemám, ale měřil jsem to odhadem, při tom malém startéru s reduktorem šlo napětí na aku níže o hodně méně než s tím starým velkým. Kdysy jsme ve firmě kde jsem kdysy dělal měřili, že ty staré origo startéry berou kolem 130A. Jeden elektrikář tam měl klešťák. To bylo ale asi na jaře, když bylo teplo. V zimě, když je promrzlý motor, tak půjde odběr hooodně nahoru. Ten malý změřený nemám. Elektromotor je ale zhruba poloviční, tak by mohl mít odhadem poloviční odběr.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.11.12, 20:20 |
|
|
Xhanz
Příspěvky: 8
|
Re: startér s reduktorem Š120 - netočí
Mám takovej problém. Startér je mrtvej, když otočím klíčkem. Když ale připojím kontakt přímo na motor startéru, tak se točí. Když ho napojím přímo na el. magnet, tak hřídelka vyskočí. Jak to ale pozapojuju vše jak má být, tak je mrtvo a ticho. Do žlutýho drátu (kontakt č.50) šťáva jde. To jsem proměřil. kontakty jsem ošoupal ocelákem a proměřil, tak kontakt by tam měl být. ale stejně to na mě uplně sere.. Tohle vše jsem zkoušel na namontovaným startéru v převodovce. Tzn zemnění by problém neměl být. Nějaký rady, nebo zkušenosti prosím?
|
17.3.13, 13:38 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: startér s reduktorem Š120 - netočí
spínačka, že po zapnutí klíčku jde proud je v pořádku přes tenhle kontakt se kostří X relé
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.3.13, 14:02 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: startér s reduktorem Š120 - netočí
Xhanz: jako první bych napsal, o jaké autí se jedná. Pokud se na žlutém drátu objeví napětí po otočení klíčku do polohy startování napětí, ale přesto startér nestartuje, ale když se na ten konektor na cívce startéru zapojí přímo +12V z akumulátoru a startér jede, tak je problém asi ve spínačce. I když se na tom žlutém drátu naměří třeba +12V, tak tam třeba není ale dostatečný proud, který je potřeba na aktivování té cívky startéru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
18.3.13, 18:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|