Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 04:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 alternator Felicia 
Autor Zpráva

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: alternator Felicia
Na jeden regulátor Bosch jsou tak čtyři opravy Magnetonu

Nový Bosch se dá koupit třeba již od 5000 CZK, troufnu si říci že pak Felicii přežije bez údržby

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


9.12.12, 15:57
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 16
Příspěvek Re: alternator Felicia
5000CZK je cca 200e, toľko urcite do altiku investovat nebudem, tento povodny zrepasujem a tiez feliciu nebudem mat do konca zivota :lol:


9.12.12, 17:05
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: alternator Felicia
I použitý se dá koupit..

Ale co, mě to může být jedno :) Hrabte se v těch Magneton krámech třeba do úmoru

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


9.12.12, 21:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6337
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: alternator Felicia
Zvláštne je to,že voľakedy fungovali,...teraz už nie.Nové diely sú vraj kvalitnejšie ako pred 20rokmi.Kde je teda chyba?

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


9.12.12, 21:49
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: alternator Felicia
Musím něco dodat, nikdy jsem neměl problém s alternátorem Magneton, ale s Bosch v Octavii ano. :D Oprava pěkně drahá.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


9.12.12, 21:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: alternator Felicia
pokazit se muže kde co alternátor i jiné elektro díly protože co se muže pokazit se taky pokazí.

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


9.12.12, 22:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: alternator Felicia
Moje řeč, proto bych nehanil Magneton a nevychvaloval Bosch, vše má svoji životnost a vše se jednou podělá.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


9.12.12, 22:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: alternator Felicia
bosch je prostě nová technologie a dá rozum,že bude lepší.ale magneton občas bejvá utrpení to nelze zapřít.

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


9.12.12, 22:16
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: alternator Felicia
To jsem si myslel také, ale potom co vím o výrobě, tak řeknu jedno, dělá se vše dnes nekvalitně, i když jde o velké značky, dnes je důležitá kvantita před kvalitou a na jedno použití, vše je dobře spočítané, myslím životnost všech dílů co se používá při výrobě. :) PS: Dnes se s opravou moc nepočítá a mění se celé kusy za nové, protože je navržené skoro jako celek.

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


9.12.12, 22:39
Profil

Příspěvky: 16
Příspěvek Re: alternator Felicia
na obhajobu magnetonu musim povedat, ze ten moj sa toci uz 260tkm a teraz dostal vasciu opravu, predtym sa mu myslim vymenili iba uhliky...ak nam v novej fabii vydrzi valeo tiez tolko co teto vo felicii, tak budeme spokojny...


10.12.12, 01:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: alternator Felicia
Tyto alternátory jsou spolehlivé zhruba stejně jako zbytek auta. Někdy se serou, někdy vydrží dokonce občas i s původními uhlíky a reglerem, celou životnost auta.
Jediné co se jim dá vytknout je, že regulují napětí na pomocném usměrňovači a ne na hlavní svorce B+, tak jak je to běžné u ostatních výrobců té doby. Způsobují tak horší stabilitu dobíjecí soustavy vozu, která je často ještě oslabena svým horším stavem při zanedbání údržby (přechodové odpory, zkorodované svorky a podobně).


10.12.12, 12:59
Profil

Příspěvky: 16
Příspěvek Re: alternator Felicia
to uz by som neries, ci magneton ano, alebo nie...kazdy si vyberie podla svojho rozumu a financnej situacie...je samozrejme. nebol by problem nahodit tam nejaky novy VALEO 110Ah, ktory by tu feldu utiahol v pohode so vsetkym moznym "a este s vozikom s vyhrievanými bočnicami" :), ale ako vravim...druha stranka veci je cena noveho VALEO 110Ah cca 220e +upravy do felicie...teraz mam naklady 10e regler + 10e mostik +5e loziska = 25e a altik fici ako novy, tajze za 1/10 ceny mam zasa pokoj s dobijanim na už celu zivotnosť auta...
a teraz k teme :) ,ked vymenim diodovy mostik, ozvem sa, ako to dopadlo...
dakujem za rady a postrehy vsetkym


10.12.12, 18:44
Profil

Příspěvky: 16
Příspěvek Re: alternator Felicia
no, takze dnes vymeneny diodový mostík...alternator zacal pekne dobijat
dakujem za rady a skusenosti...


12.12.12, 19:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 43 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz