Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 13:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI 
Autor Zpráva

Příspěvky: 52
Bydliště: Napajedla
Příspěvek Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
Ahoj

Normálně jedu a najednou teplota leze rychle nahoru, po chvíli zase dolů, pak topení netopí, pak zas topí normálně.
Jasně těsnění pod hlavou říkáte si - ale já ho sakra měnil před 20 tisíci kilometry !
Abych to upřesnil
185 000 km - sehnal jsem auto
200 000 km - přestavba na LPG
233 000 km - měněno těsnění pod hlavou
253 000 km - současný stav, podobný tomu předešlému při 233 000 km

Nemůže to být například tímto:
1) vodní pumpa
2) nedostatek vody v expanzce (teď jak auto vychladne, tak to půjdu zkontrolovat)

S tím souvisí i pod-dotaz:
V rychlostech nad 90 km/h, čím "prudčeji" přidám plyn, tím jsou silnější vybrace do řízení a karoserie - pokud ale dosáhnu nějaké rychlosti - třeba 110 nebo 120 km/h a povolím plyn, tak se vybrace uklidní.
Může to být způsobeno vymačkanými silent-bloky u vodní pumpy a dole u převodovky ?
Má to souvilslost s víše uvedeným, protože by se mi závada vodní pumpy docela "hodila", že bych tím mohl zabít 2 mouchy jednou ranou (odstranění vybrací a výkyvů teplot) - ale takové štěsí asi mít nebudu.
Jak zjistit špatnou pumpu, pokud už mi z ní nechčije kapalina všude kolem.

Díky


3.1.13, 18:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 467
Bydliště: Opava
Příspěvek Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
:?: termostat :idea:

_________________
Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! ;) Fotky
BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky
Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky


3.1.13, 18:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 52
Bydliště: Napajedla
Příspěvek Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
Jo to jsem zapoměl - ten byl také vyměně před 20 tisíci kilometry spolu s tím těsněním.
Jinak zjištění - expanzka byla prázdná a na víčku emulze - ale taková celkem ještě normální v tomto počasí.
Chladící kapalina mi jinak celkem běžně trochu uniká přes víčko expanzky - pořád je to kolem něho takové olepené a hnusné


3.1.13, 18:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
Tak to fučí spaliny do vody. Zavzdušní okruh, a proto netopí a skáče teplota. Taky to ten tlak vypustí víčkem i s kapalinou. Co to bylo za těsnění? Černý Temac sa rozpadne běžně. To by ještě vydržel dost pokud to je 20tkm.

Jinak pořádně to projet a zkusit hadice vodní...jak bude tvrdá jak kameň tak je to těsnění...

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


3.1.13, 19:16
Profil ICQ

Příspěvky: 52
Bydliště: Napajedla
Příspěvek Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
Ano je to TEMAC - a já myslel, že je v pohodě, a hadice jsou celkem tvrdé jak šutr, prostě systém na ho_no

Šak na společenské události SPŠ to probereme :-)


3.1.13, 19:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
hlavu dule, to je bez debaty...hlavně zkontrolovat rovinnost a přesahy, aby to bylo k něčemu, často se na to zapomíná...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


3.1.13, 19:45
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
Johny_Servis píše:
Ahoj

Normálně jedu a najednou teplota leze rychle nahoru, po chvíli zase dolů, pak topení netopí, pak zas topí normálně.
Jasně těsnění pod hlavou říkáte si - ale já ho sakra měnil před 20 tisíci kilometry !
Abych to upřesnil
185 000 km - sehnal jsem auto
200 000 km - přestavba na LPG
233 000 km - měněno těsnění pod hlavou
253 000 km - současný stav, podobný tomu předešlému při 233 000 km

Nemůže to být například tímto:
1) vodní pumpa
2) nedostatek vody v expanzce (teď jak auto vychladne, tak to půjdu zkontrolovat)

S tím souvisí i pod-dotaz:
V rychlostech nad 90 km/h, čím "prudčeji" přidám plyn, tím jsou silnější vybrace do řízení a karoserie - pokud ale dosáhnu nějaké rychlosti - třeba 110 nebo 120 km/h a povolím plyn, tak se vybrace uklidní.
Může to být způsobeno vymačkanými silent-bloky u vodní pumpy a dole u převodovky ?
Má to souvilslost s víše uvedeným, protože by se mi závada vodní pumpy docela "hodila", že bych tím mohl zabít 2 mouchy jednou ranou (odstranění vybrací a výkyvů teplot) - ale takové štěsí asi mít nebudu.
Jak zjistit špatnou pumpu, pokud už mi z ní nechčije kapalina všude kolem.

Díky


26.1.13, 22:43
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
zkus to ovzdušnit


26.1.13, 22:45
Profil

Příspěvky: 5
Příspěvek Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
zkus to ovzdušnit


26.1.13, 22:45
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Kolísání teploty motoru felicia 1.3MPI
felicie se ovzdušnuje sama :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.1.13, 22:48
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 69 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz