Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
fux.dggn píše: Kámo v pohodě, já už sem to všecko pochopil. Holt se mnou je to někdy těžký, jak řiká maminka
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.7.07, 21:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
michalkatka píše: OndraM píše: Snad pro mě poslední otázka, kde najdu ten termospínač, jak vypadá??? Jinak zapojení je mi jasný jako pěst na oko. je to jediné elektrické zariadenie na chladiči, idú s neho dva drôty... dúfam že vieš kde je chladič?
Náhodou vim, taková ta věc vepředu, co v ní sou napasovaný tisíce druhů různého hmyzu a vedou do ní nejaký trubky a TY dva zmiňovaný kablíky
Takže tyhle dva dráty co tam sou, spojim vypínačem(10A) a je to!?
|
5.7.07, 21:15 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
OndraM píše: Takže tyhle dva dráty co tam sou, spojim vypínačem(10A) a je to!?
jj
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.7.07, 21:19 |
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
OndraM píše: michalkatka píše: OndraM píše: Snad pro mě poslední otázka, kde najdu ten termospínač, jak vypadá??? Jinak zapojení je mi jasný jako pěst na oko. je to jediné elektrické zariadenie na chladiči, idú s neho dva drôty... dúfam že vieš kde je chladič? Náhodou vim, taková ta věc vepředu, co v ní sou napasovaný tisíce druhů různého hmyzu a vedou do ní nejaký trubky a TY dva zmiňovaný kablíky Takže tyhle dva dráty co tam sou, spojim vypínačem(10A) a je to!?
A ještě pro kontrolu, jestli sem našel opravdu ty správný dva drátky - Když vytáhnu tyhle dva dráty z toho termostatu a pak je spojim, tak by se mel zapnout větrák, je to tak????????????????????????????
|
5.7.07, 21:19 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
OndraM píše: A ještě pro kontrolu, jestli sem našel opravdu ty správný dva drátky - Když vytáhnu tyhle dva dráty z toho termostatu a pak je spojim, tak by se mel zapnout větrák, je to tak????????????????????????????
jj, ale pri zapnutom zapaľovaní....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.7.07, 21:21 |
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
michalkatka píše: OndraM píše: A ještě pro kontrolu, jestli sem našel opravdu ty správný dva drátky - Když vytáhnu tyhle dva dráty z toho termostatu a pak je spojim, tak by se mel zapnout větrák, je to tak???????????????????????????? jj, ale pri zapnutom zapaľovaní....
Počkej, jakto? Vždyť ten termostat může sepnou větrák i když nejsem v autě.
|
5.7.07, 21:23 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
OndraM píše: michalkatka píše: OndraM píše: A ještě pro kontrolu, jestli sem našel opravdu ty správný dva drátky - Když vytáhnu tyhle dva dráty z toho termostatu a pak je spojim, tak by se mel zapnout větrák, je to tak???????????????????????????? jj, ale pri zapnutom zapaľovaní.... Počkej, jakto? Vždyť ten termostat může sepnou větrák i když nejsem v autě.
ty keď nie si v aute nechávaš zapnuté zapaľovanie???
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.7.07, 21:25 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
michalkatka píše: ty keď nie si v aute nechávaš zapnuté zapaľovanie???
Vetrak je zapojen tak ze se toci i s vypnutym zapalovanim, aspon u feldy
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
5.7.07, 21:31 |
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
michalkatka píše: OndraM píše: michalkatka píše: OndraM píše: A ještě pro kontrolu, jestli sem našel opravdu ty správný dva drátky - Když vytáhnu tyhle dva dráty z toho termostatu a pak je spojim, tak by se mel zapnout větrák, je to tak???????????????????????????? jj, ale pri zapnutom zapaľovaní.... Počkej, jakto? Vždyť ten termostat může sepnou větrák i když nejsem v autě. ty keď nie si v aute nechávaš zapnuté zapaľovanie???
Jasně že ne, hele příklad: bydlim na kopci a když je vedro, tak prijedu do garáže a větrák už dávno běží, tak chcípnu motor, zamknu dveře a jdu domu, no a větrák stále běží. A to sem mi jednou stalo, že už se joko vypnul a já byl ještě v garáži a za chvilku se zase zapnul. To mě znepokojilo a tak sem se na to ptal v servisu a tam mi řekli, že je to normálni, že když je takový vedro, tak se to teplo může pod kapotou znova nakumulovat až se větrák spustí znova........a to všecko se děje, když je auto zamčený a klíče mam v kapse.....
|
5.7.07, 21:31 |
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
Matthes píše: michalkatka píše: ty keď nie si v aute nechávaš zapnuté zapaľovanie??? Vetrak je zapojen tak ze se toci i s vypnutym zapalovanim, aspon u feldy
Jo takhle, no to já mam feldu a jak je to u FA nebo u 120ky to teda netušim, ale tim se všecko řeší....
|
5.7.07, 21:32 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
OndraM píše: Jasně že ne, hele příklad: bydlim na kopci a když je vedro, tak prijedu do garáže a větrák už dávno běží, tak chcípnu motor, zamknu dveře a jdu domu, no a větrák stále běží. A to sem mi jednou stalo, že už se joko vypnul a já byl ještě v garáži a za chvilku se zase zapnul. To mě znepokojilo a tak sem se na to ptal v servisu a tam mi řekli, že je to normálni, že když je takový vedro, tak se to teplo může pod kapotou znova nakumulovat až se větrák spustí znova........a to všecko se děje, když je auto zamčený a klíče mam v kapse.....
to áno, a keď sa ti zalepí kontakt v čidle tak ti to vymláti baterku.... (nepáči sa mi také zapojenie)
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
5.7.07, 21:35 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
michalkatka píše: to áno, a keď sa ti zalepí kontakt v čidle tak ti to vymláti baterku.... (nepáči sa mi také zapojenie)
ma to svoje vyhody i nevyhody...ale mame doma felinu 6 roku a jeste se nestalo ze by se to cidlo nejak pokazilo. A ani sem o nikom neslysel.
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
5.7.07, 22:58 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
No, já to mám zapojené takto:
Vypínač, kontrolka, relé, thermospínač, ventilátor.
Lankem 1.5mm2 vedu stálé plus k jednomu kontaktu silové části spínacího relátka z první pojistky a z druhého kontaktu silovky zase lanko 1,5mm2 už přímo na svorku + ventilátoru. Minus je ukostřená. Dále na jeden kontakt ovládačky relátka vedu + od druhé pojistky lankem asi 1mm2 (bylo po ruce ) kde je napětí při zapalování a dále vedu + od této druhé pojistky ke kontrolce (Led super červená). A vodič od katody této Ledky vedu k drhému kontaktu ovládačky relátka a dále jdou na tento kontakt dva další dráty - jeden jde k vypínači a druhý k termospínači které jej v případě sepnutí ukostří, tím sepne relé, rozsvítí se na mě Ledka a chladíme
Ledka samozřejmě svítí ať je to sepnuto buď automatikou nebo manuálně
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.7.07, 07:29 |
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
Šemik píše: No, já to mám zapojené takto: Vypínač, kontrolka, relé, thermospínač, ventilátor. Lankem 1.5mm2 vedu stálé plus k jednomu kontaktu silové části spínacího relátka z první pojistky a z druhého kontaktu silovky zase lanko 1,5mm2 už přímo na svorku + ventilátoru. Minus je ukostřená. Dále na jeden kontakt ovládačky relátka vedu + od druhé pojistky lankem asi 1mm2 (bylo po ruce ) kde je napětí při zapalování a dále vedu + od této druhé pojistky ke kontrolce (Led super červená). A vodič od katody této Ledky vedu k drhému kontaktu ovládačky relátka a dále jdou na tento kontakt dva další dráty - jeden jde k vypínači a druhý k termospínači které jej v případě sepnutí ukostří, tím sepne relé, rozsvítí se na mě Ledka a chladíme Ledka samozřejmě svítí ať je to sepnuto buď automatikou nebo manuálně
Všichni zas určitě chápou a vědi co maj dělat, a jak to maj zapojit, no a já tu na to s prominutim čumim a bez obrázku je to pro mě jenom TEXT
|
6.7.07, 07:45 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já obrázek neumím jako tužkou namalovat na kus papíru schema tohodle pro mě problem není ani v nejmenším, ale neumím ho sem dát...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
6.7.07, 08:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|