|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
caja008
Příspěvky: 25 Bydliště: Nová Paka
|
Blbne elktrika favorit
Prosím poradte mm pár problémů na fa..
1) Nefunguje teploměr 2 Netopí 3)Jedu jedu .. zastavim zhasnu světla, zhasnu motor, a vytáhnu klíček no a obrysové světla svítí dsál?? co s tim??
Děkuji
|
30.1.13, 12:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6589 Bydliště: Kosice
|
Re: Blbne elktrika favorit
voda v poistkovke?
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
30.1.13, 12:41 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
A zaseklý termostat?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
30.1.13, 17:41 |
|
|
caja008
Příspěvky: 25 Bydliště: Nová Paka
|
Re: Blbne elktrika favorit
ventYl píše: voda v poistkovke? jak by se tam dostala?? topení topí ale málo jenom z toho jak je ořatej motor .. a ja myslel že tam je nějakej odpor před tim ještě a ten že třeba nefungujre..
|
30.1.13, 18:21 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Blbne elktrika favorit
Teploměr nefunguje vůbec, nebo ukazuje málo? Jestli nefunguje vůbec, tak je buď špatné čidlo na kapličce termostatu, nebo samotný budík. Jestli to málo topí, tak buď už zmíněný termostat, nebo zanesený radiátor, apod. Zdá se mi, že u favorita jsou obrysovky napájené z 30ky, tedy stále pod proudem a mohou tudíž svítit i při vypnutém zapalování.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
30.1.13, 19:13 |
|
|
caja008
Příspěvky: 25 Bydliště: Nová Paka
|
Re: Blbne elktrika favorit
Teploměr jsem vylučovací metodou určil že musí bejt špatný čidlo jelikož se budík dostane na 0 ale nehne se. Radiátor zanešenej?? jak to opravit?? a kdyby byl zaseklej termostat tak by se to vařilo ne?? A ja jsem myslel že tam je nějaká topný spirála či co.. a ty obrysovky ale nejdou nijak vypnout.. musim odpojit baterku a až pak.. jen někdy se vypnou normálně a jindy zas ne...
|
30.1.13, 19:46 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Blbne elktrika favorit
primárně bych hledal krpu v pojistkovce, pokud bude vše ok a nikde žádnej studeňák ani vlhkost, začal bych to řešit separátně - teploměr a parkovačku. U té parkovačky bych tipoval, že zůstává viset relé, teda pokud tam nějaké je (elektriku favorita moc neznám). Ohledně toho teploměru, pokud to netopí a hadice jsou studené, tak 1.) termostat a 2.) hlava...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
30.1.13, 19:57 |
|
|
caja008
Příspěvky: 25 Bydliště: Nová Paka
|
Re: Blbne elktrika favorit
Topí ale strašně málo..
Tam není žádnej jinej zdroj tepla než jenom voda z motoru??
|
30.1.13, 20:03 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Blbne elktrika favorit
Zanesený radiátor jsem myslel, že z chladící kapaliny se usazuje v dutinách motoru a radiátoru, vlastně i chladiče vodní kámen, podobně jako v pračce, myčce, rychlovarce apod. Jedině použít nějaký přípravek, nebo dát jiný radiátor. Když je termostat zaseklý, motor se přehřívat nemusí, záleží v jaké poloze je zaseknutý. Jestliže je stále zavřený, tak jde jen malý okruh a motor se přehřívá. Jestli je zaseknutý otevřený, tak se na krátké trasy kapalina neohřeje a netopí to. Jestli je špatný budík nebo čidlo jde poznat jednoduše. Sundejte ten drát z čidla teploty chl. kapaliny a připojte ho někam na kostru. Budík by měl jít na max. spíše za vinkl. Ty světla jsem špatně pochopil. Jestli nejdou vypnout vůbec, tak buď to relé, nebo může být špatný i spínač obrysovek.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
30.1.13, 20:52 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Termostat vyzkoušej podle tohodle. Když zapínáš a vypínáš obrysovky, ozývá se cvakání z pojistkovky? A ano, Favorit má topení řešené jen teplou vodou z motoru... měl by sis stáhnout nějakou literaturu (nejlépe Andrta) a pořádně to prostudovat.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
31.1.13, 08:44 |
|
|
caja008
Příspěvky: 25 Bydliště: Nová Paka
|
Re: Blbne elktrika favorit
Ok Termostat jsme pročetl a zkusim ho vyměnit.
na jiném oru jsme četl že je tam nějaký odporový drát který se žhaví apře něj jde vzduch tak nevim.. Jinak Andrta přečteného nemam ale vim o co go mam přečteno cedrycha..
Ted to jdu prohodit a večer poreferuju..
|
31.1.13, 15:28 |
|
|
Mex
Příspěvky: 278
|
Re: Blbne elktrika favorit
Máš pročteného Cedrycha a i přesto nevíš na jakém principu funguje topení u Fav. Hmm... ani bych neřekl, že víš o co go. Nechci se tě dotknout, ale člověk který knížku od Cedrycha přečte musí mít alespoň základní přehled o tom jak to funguje.
_________________ Favorit GLXi
|
31.1.13, 15:36 |
|
|
caja008
Příspěvky: 25 Bydliště: Nová Paka
|
Re: Blbne elktrika favorit
Ok no to je jedno. hlavní je že termostat jsme vyměníl.. topí to. Vyměnil jsem čildo uakzuje to.. vyměnil jsem relátko a zhasíná to.. takže opraveno..
|
31.1.13, 19:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|