Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 09:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Bydliště: Doma
Příspěvek Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
Motor: 2.0 MPI ( 85 kW )
Karoserie: sedan
Palivo: benzín

Prosím vás máte nikdo zkušenosti s tímto vozem potřeboval bych vědět pro a proti a vlastně každý názor je k něčemu dobrý.
Právě se rozhoduji o koupi má najeto kolem 120000 Km. je to klasický sedan a je vyrobena roku 2002. Chtěl bych se dozvědět o dostupnosti náhradních dílu, provozních nákladech, a spolehlivosti motoru. Po hledání a čtení recenzí na internetu jsem se toho moc nedozvěděl a tak se obracím na vás. Dík za každý názor....

_________________
Miky


11.2.13, 22:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
prej je to líná mrcha co jsem slyšel.. napiš Ondras83 ten ji tuším má ale v kombíku

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


11.2.13, 23:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27229
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
motor nenadchne ale neurazí

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


11.2.13, 23:17
Profil ICQ

Příspěvky: 205
Bydliště: Ďačov 152, 08271 Lipany
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
tunu to ma farar v plnej vybave ale ma ju na LPG, je snou velmi spokojny a už dosť dlho ju ma... okrem bežnych veci zatial na nej nič važnejšieho neriešil...

_________________
doveziem aj preveziem čokovelk a kohokovek.
mimo odpor - všetko sa učim


11.2.13, 23:20
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
Ja tu v te motorizaci jel jen nekolikrat, ale pocity jsem z toho nemel nejlepsi..zere a nejede :roll:

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


11.2.13, 23:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 61
Bydliště: Doma
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
Takže říkáte radši nebrat ??

_________________
Miky


12.2.13, 07:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
ten motor je povodom z 80. rokov, ked sa montoval u VW/OOOO do kde-coho. Sluzil na pociatku 90. rokov ako zakladna motorizacia pre A80 a A100, ale este so vstrekovanim Bosch Motronic. Hovori sa, ze tam to nebola az taka tragedia, zrejme kvoli emisnym normam a kratsej prevodovke. V O bude plnit asi E2, u Audi mal asi len E1. Co do spolahlivosti, tak motor samotny je tazky poctivy liatinak. Pokial sa v nom meni olej a dava sa pozor na rozvody musi s prehladom nalietat statisice km. Na to, ze je to u octavie "vrcholna" motorizacia to nebude nijako brutalne zive a nebude to asi ani dialnicny special (na to ovsem octavia nema ani podvozok), ale mal by pouzitelne zaberat od celkom nizkych otacok. V 80tkach zral niekde od 7,5 kombi do 12 cisto mestskej prevadzky v zime na velmi kratke trasy (ak je v dobrom stave, povedal by som, ze aj menej). Ako bude zrat u O zalezi od odstupnovania prevodovky.

Potom Climatronic. U toho si treba dat pozor na to, ci reaguje na stlacanie tlacidiel. Niektore maju problem so studenymi spojmi a potom reaguju moc neochotne. VW/Skoda climatronic je trocha chudobnejsi, ako sudobe climatronicy montovane do Audi, ale mne to sic jednozonove, ale vyhovuje.

Ak mermo mocou chces Octaviu, ale "silnu", tak ale moc na vyber nemas. Bud tuto 2.0, posledne 1.8 atmosfery s prepracovanym sanim (ktore ale tiez nie su ziadna vyhra, pretoze to treba tocit aby to vobec nejako islo), alebo 1.8T. Takze bud zmen model, alebo ak je to za dobre peniaze a vo velmi dobrom stave a nechces to ako kundolap a rejsing mešin, ine ti moc neostava. (Snad este 1. 74kW, ak sa to do octavie da zohnat, ale to je zas olejnicka motor). Paleta benzinovych motorov co sa tam montovala je prevazne dost zalostna.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


12.2.13, 10:11
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
Nebrat. je to VW :lol:

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.2.13, 10:18
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
co si ma kupit bavoraka, co mu zhnije pred ocami? (aplikovana rovnaka logika) :P

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


12.2.13, 11:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
Nie. Chranboh. Radsej by som mu odporucil hocakeho frantika ktoeho zozenie za rovnake prachy ako danu oktaviu.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


12.2.13, 11:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
Jestli je to ten samý motor co se dával i do Fabie, tak aspon pro Fabii nebyl špatný. Akorát trpěl podvozek díky váze motoru. Jinak je to prý solidní držák co ve Fabii jede a spotřeba na objem OK, jak v Oktávce nevím. Ale všechno se odvíjí jenom od toho, kolik za auto máš dát...

_________________
Trabant 601s - už není
Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není
Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný


12.2.13, 17:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
No čo už je len dobré na ťažkom liatinovom benzínovom 2,0l motore v aute z kategórie "malý automobi", ako bezpochyby Fabia je? Navyše s biednym výkonom...

Do Fobie mali dať radšej tú 1,6 74kW...ale to by brala kšefty určené pre Polo, že ano ;-)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


12.2.13, 18:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
Beru to podle postřehů majitelů těchto motorů. Jako negativa uvádějí špatná servisovatelnost, nekultivovaný chod při stání, trošku větší spotřebu na krátké trasy a trpící podvozek díky váze motoru. Jinak opravdu chválí jak se s tím motorem jezdí. 115koní je znát, docela velký krouťák, i spotřeba celkem OK a že je to docela držák. Je to takový 1.9SDI taky papírově žádná sláva ale je to pracant...
Ale taky by asi byla vhodnější 1.6MPI

_________________
Trabant 601s - už není
Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není
Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný


13.2.13, 08:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
ten kroutak tam je akorat nizko polozenej, proto to taha hezky od spoda, ale tak do 3 tisic, pak je zivejsi i felda BMM...

drzak nevim, kolem 150 tisic zacinaj zrat olej...

kdyz se na to slape, tak to docela jede, ale taky to dost zere...ale nevim, ted nedavno jsem jel v passatu 2,8 147kw (bez turba) a na pocit to jelo jak svine, pak clovek zpomali za kamionem a chce pruznost a prask..jak tam neda 3jku a netoci to aspon na 5 tisic, tak to taky nejede...jak rikam, turbo je turbo...

me hrozne stve, ze v tom mym aute, v jakym je krasnym stavu to kurvi ten motor...

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


19.2.13, 18:10
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic
:mrgreen: :mrgreen: OT - presne taká bola moja 306ka :mrgreen: :mrgreen:
Super stav, ale nachuja motor, totálne nuda, 1,9D v Megane je živší...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


20.2.13, 05:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz