|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ
Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ
No, na Renault forach som zatiaľ veľmi nepochodil, tak skúsim aj tu: ..keďže som k autu nedostal kľúč s ovládaním centrálu a aj tak mám vymenú komfortku, chcel by som sprevádzkovať centrál tak, že namontím k nemu RJ s DO a mal by byť pokoj. Teraz je otázka, že ako. Nechcem objavovať Ameriku, ak mi niekto vie pomôcť, bol by som rád.
Viem, že teoreticky by sa to malo urobiť tak, že napojiť jednotlivé motory z RJ, to mi príde ale komplikované, nakoľko by bol problém nájsť správne káble. Napadlo ma ale, že ak funguje ovládanie centrálu tým vnútroným tlačidlom, čo takto napojiť RJ na káble idúce do tohto tlačítka. Akurátže celkom presne neviem, či tlačítko dáva tie isté signály, ako RJ ...no nechcem proste niečo odkúriť...
PS - pre upresnenie (aj keď by to malo byť zrejmé z podpisu), je to phase IIPlán mám taký, že pomerám, aké impulzy idú z toho interiérového spínača zamykania a tiež pomerám, aké impulza idú z RJ centrálu a ak sa impulzy budú zhodovať, tak proste pripojím RJ paralelne so spínačom a hádam bude dobre a nič nezahorí...keby mi ešte tak neodišiel merák
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
Naposledy upravil ferrari dne 23.2.13, 14:58, celkově upraveno 1
|
17.2.13, 16:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
ty kabely by neměl bejt až takovej problém najít já to hledám za pomocí žárovky kterou s jedný strany bud ukostřim nebo dam na plus dle toho jakým impulsem je centrál ovládán a hledám tak že opatrně za pomocí nabroušenýho hřebíku či jehly napichuju jednotlivý kabely až najdu ty na který to zamkne a odemkne nesmíš si zapomenout zacvaknout zámek u těch dveří co budou otevřený tudle metodu použij i u to ho tlačítka na otvírání a zavírání a pokud tam neuspěješ tak bud hledat u předních dveřích řidiče nebo přímo u řj centrálu třeba u okty když sem to takhle hledal tak na tlačítku kterým se to ovládá zevnitř sem to nenašel musel sem do dveří řidiče do konektoru ŘJ otvírání okna a tam sem našel oba dráty jak na zamknutí tak na odemknutí
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
17.2.13, 21:56 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
No ve%d áno, tak nejak chcem aj postupovať...ale ako je to možné, že si signály nenašiel na tlačítku v introši? No, môj prípad to asik nebude, káblov tam ide dosť, ale dedukujem, že to bude ovládať skor minusové impulzy...ach, keby som tam mal funkčný merák...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
18.2.13, 17:21 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
tlacitko v interieru bude mit vlastni spusob ziti, kamos na nem musi obcas prepojit dratky aby odblokoval imobilizer
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
18.2.13, 19:25 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
pokud to budeš hledat za pomoci tý žárovky tak si stím hlavu lámat nemusíš ta žárovka slouží jako ochrana proti skratu takže bych začal tím že jí dám na kostru a skoumal bych nejdřív reakci na mínus až pokud neuspěješ skusil bych reakci na plus na tom tlačítku sem našel jen drát pro uzamčení nenašel sem odmykání a nedařilo se mi to najít dokonce ani u těch káblů co dou do dveří musel sem přímo k ŘJ oken ve dveřích řidiče a tam byly oba dráty to samý když sem dělal známýmu alarm na passatu k tomu immu na renaultu je to 3dny co sem jel s meganem a po ránu musel dát kod do imma ten systém mi dostal sem ještě nezažil muselo se při zaplím klíčku držet vnitřní tlačítko centrálu v poloze zamkni a počítat blikání diody a takhle sem musel odpočítat 4 čísla no kdybych někam spěchal tak radši jedu autobusem kdyby měl někdo skušenost jak se tohoto imma zbavit budu rád
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
18.2.13, 23:10 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Uvidíme, čo s tým tlačítkom, pretože mi niekto na Renault fore pisal, že to tlačítko je po pol hodine deaktivované...no tak uvidíme, to vyskúšam...ach, aj schéma by pomohla, ale kde ju na žabožrúta vziať?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.2.13, 18:33 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
jak na to megan? kamos mel asi ten samej model a motor a knizku mi kdysi davno posilal v PDF podle toho sem totiz pripojoval automaticke zavirani oken
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
20.2.13, 18:49 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Ale prd. Naozaj myslíš, žeby to tam mohlo byť? No to sa teda kuknem, to by bol aprdel, keby si mal pravdu...ono to je aj tým, že ja "Jak na to" apriori neverím...ale kuknem...dííík
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
20.2.13, 19:10 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
No, takže, stav presondovaný, na tlačítku je na konektore 5 pinov: 1 - v kľudovom stave je na ňom +12V 2 - v kľudovom stave kostra 3 - v kľudovom stave kostra 4 - v kľudovom stave nič, pri zapnutí svetiel +12V 5 - v kľudovom stave +12V.
No, a pri stlačení či už zamknutia, alebo odoknutia, na konektor 1, alebo 5 príde kostra..proste 12V sa stratí...takže z toho mi vyplýva, že vezmem kostru z pinu 2 a tú budem cez RJ centrálu posielať na konektor 1, al. 5, a malo by to fungovať.
Jedna z tých kostier 2, al. 3 je spolu s 4 podsvietenie spínača...
Bolo by fajn, keby moje úvahy niekto checkne. Dík
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.2.13, 16:54 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
tak to skus pomocí tý ukostřený žárovky jak sem ti psal a hned budeš vědět
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
22.2.13, 23:48 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Som tomu stále nerozumel, ale ak tomu správne rozumiem, tak keďže to vyzerá tak, že sa to ovláda minus impulzom, tak mám ukostriť žiarovku a proste na tie 2 plusové vývody skúšať pripojiť kostru cez tú žiarovku, čo sa to bud ezamykať a odomykať. Len nechápem, prečo cez žiarovku, bude slúžiť, ako poistka?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
23.2.13, 10:02 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
21lucas píše: jak na to megan? kamos mel asi ten samej model a motor a knizku mi kdysi davno posilal v PDF podle toho sem totiz pripojoval automaticke zavirani oken Zabudni...tak ako som si myslel, v "Jak na to" nie je ani prd, ani zmienka o centráli, a už vôbec nie na Phase I...klasika, k hovnu.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
23.2.13, 10:58 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ
Tak, a je hotovo Je to trochu na prasáka, ale funguje to. Preskúšal som to tou žiarovečkou, a normálne som paralelne pripojil ovládanie, ako som písal, t.j. z pinu 2 vzal kostru a posielam ju na piny 1 a 5 a pekne to funguje. Ako vravím, trochu na prasáka a je tam trochu moc káblov, ale keď budem montovať rádio, tak to preriedim... Dík za pomoc!
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
23.2.13, 14:58 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ
dělá se to tak že si na žárovku dáš 2 delší dráty jeden ukostříš a na druhej si dáš nabroušenej hřebík či jehlu a opatrně napichuješ jednotlivý dráty-dáváš do nich kostru a až ti to po napíchnutí nákýho drátu zamkne a odemkne tak na tyto dráty připojíš výstupy s tý UNI dálky ta žárovka je tam jako ochrana proti skratu
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
23.2.13, 16:05 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Prerábka centrálu na dodatočnú RJ VYRIEŠENÉ
Tak som si to dobre domyslel, že žiarovka je defacto poistka. Som to tak aj vyskúšal, normálne som dal jeden kábel na kostru a druhý kontakt som skúšal na tie krajné plusy a pekne sa to zamykalo a odomykalo...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
23.2.13, 17:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|