Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 04:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Nová Astra, benzín, či diesel? Čo FAP filter? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Nová Astra, benzín, či diesel? Čo FAP filter?
Akože, toto bude asi ďalšia téma bez konca, ale však na to je diskusné fórum, že ano :-)

To chce kúpiť kamarátka, predpoklad je ročný nájazd tak 10 000 km, prevaha jázd okolo 15km, raz do mesiaca 2*150 ks a raz do roka jazda dlhšia, ako 500 km.

No, výber ide dvomi líniami, zatiaľ nie je úplne jasno, ktorá zvíťazí:
1. Malé auto (Rio, Fabia, Punto, Clio, Corsa, atď), asi skôr benzínové, klíma musí byť (lepšia by bola automatická), aspoň 4 bagy, fabrické rádio, dobré by boli vyhrievané sedačky. Cena +- 10 000 €.
2. Nižšia stredná trieda, to už skôr diesel, aut. klíma, vyhrievané sedačky, fabrické rádio. Cena by bolo fajn okolo 13500€.

Z 1. kategoŕie sú vyskúšané:
Rio 1,2 - úžasné tichúčke auto, dobrá výbava, moderný interiér, ale vnútri akési stiesnené a aj najpriek najväčšiemu rázvoru v triede nie až tak veľ amiesta. Navyše prejav motora (aj keď má 62 kW) dosť tupý, ale to tie emisie. Cca 10 000 € s mech klímou
Punto 1,4 77k - čistý talian, parádny podvozok, fajn dizajn, al emotor zasa leňoch a navyše vnútri veľmi hlučný (no HTP v záťaži je voči tomu tiché). Ale za 9 000 € elektróny, tempomat, aut. klíma...
Clio 0,9 TCe - najzaujímavejšie zvezenie, fajn podvozok, paráde odozvy na pohyb volantom, cca 10 000 € aj s aut. klímou. Al eje to auto dizajnovo skôr pre mladých
Corsa - len sme sedeli, stiesnené
Fabia - paradoxne, aj napriek malému rázvoru som tu mal pocit veľkého prietoru vnútri...no vybrať vhodný motor a asi by som bral Fobiu...tiež s HTP za 8300 aj s mech. klímou a 4 bagmi...ale neviezol som sa, ale predpokladám, že to bude OK

z kategótie 2 sme vyskúšali len Ceed 1,4 B 100k a teda veru som tie kone nejak nevedel prebudiť k životu, veľmi tupý motor...no možno potrebuje zábeh, neviem...sedeli sme v Astre, sedí sa nízko, to nie je dobré,; v Megane...tu je horúci kandidát P308 1,6 HDi 68 kW s aut. klímou a vyh. sedačkami by to malo byť za 13500€, ostatné zančky min. 15000€...

Ja z môjho pohľadu to vidím alebo na Fobiu, alebo na tú 308nu...no a ešte by som vyskúšal Polo, čo to povie...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 24.5.13, 17:37, celkově upraveno 1



19.3.13, 20:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
deekaya sa opytaj :)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.3.13, 21:17
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
Tak sme dnes boli kuknúť tú 308čku, konečne poriadne auto, ale to hlavne vďaka tomu motoru...síce len 68 kW, ale parádny ťah, hravo bolo na tachu 130 km/h, pekne tichúčko, v kľude, spotreba 4,5l...aut. klíma, vyh. sedačky, tempomat, 6x bag...dobre...dizajn je otáznik, ako to komu vyhovuje, ale posed je dobrý, miesta dosť, sedačky kvalitné...13500 €, možno by ešte dali zľavu

A potom sme boli v Škode, veľmi dobre na mňa zapôsobili Citigo, človek by neveril, koľko to má miesta...ale cena? 1.0 kW Elegance za temer 10 000 €...Fabiu Kombi 1,4 16V s rovnakou výbavou kúpiš za +- rovnakú cenu, dokonca možno aj lacnejšie...no comment

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


20.3.13, 20:09
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
Po niekoľkých rokoch riešenia týchto záležitostí som prišiel na to, že je jedno čo poviem, aj tak si každý kúpi čo sa mu páči :D Ale tak to má byť. Autá sú hlavne o osobných preferenciách a potom o spoľahlivosťi a tak. I keď u nás sledujem trend úplnej absencie vlastného vkusu, aspoň podľa predaných Fábii a Octavií, pričom je len náhoda, že sú to dobré autá :)

Do 10 tisíc, tam je toho veľa, čiže fakt najprv osobné preferencie, klasicky servisná knižka (aj keď aj to sa dá odrbať), atď a potom už len dúfať, že sa to nedodrbe :) Pokojne si človek môže kúpiť totálne spoľahlivé Clio alebo Golf čo sa mu pokazí 2 krát za mesiac. U jazdených áut už je to o inom. Hlavne o tom, kto to mal, a ako s tým jazdil. Takže to by som bral ako smerodajnejšie, než samotnú značku a typ auta.

U mňa momentálne jazdené autá podľa cien (triedy sú irelevantné, rovnako reputácia :D)


Do 2000 e - Škoda Felicia, Škoda Octavia 1
Do 5000 e - Seat Leon prvej generácie, Ideálne 1,8 Turbo
Do 10000 e - Honda Civic (predchádzajúca), Mini Cooper, Twingo Sport

To ma tak napadlo v rýchlosti, ale ako vidno, každý chce iné.
Inak - dobrý automat v relatívne malom aute mám pocit že neexistuje. Čo som zažil tak len Chevrolet Aveo (ale to auto bolo tragicky otrasné a s mizerným NCAP hodnotením), Mini, Nissan Micra (dalo sa, ale CVT nie je pre každého), Fábia s DSGčkom a tým to asi končí.

Robotizovaným jednospojkovým manuálom sa vyhnúť zdaleka! Funguje to tak, že za teba radí, ale ako ženská čo vyšla z autoškoly - pomaly a často nelogicky.

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


20.3.13, 20:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
Inak keď už ste na 13500 tak nová Octavia začína len o 400 e viac, a za 12 niečo máš nový Leon čo je úplne tutti frutti fantastické auto, ktoré sa mi tak páčilo, že mi po recenzii písala ženská že tak pozitívnu recenziu ešte nečítala :D

Ja ti teda viem dať akurát na nové autá rady.

Tu sú moje tipy, všetky ale 12-14 v základe:

http://automix.atlas.sk/testy/801819/ho ... ec-(takmer)-bezchybny-sulad-kvalit
Honda Civic - Môj pôvodný tip na auto roka - fantasticky flexibilné zadné sedadlá, kufor síce bez rezervy ale obrovský (ze 500 litrov??), jazdi to super, spotreba super, nie je to rychle ani moc velke vnutri, ale s najvacsou pravdepodobnostou nic spolahlivejsie nekupite

http://automix.atlas.sk/testy/809153/te ... ionalistov
moje auto volby, keby som si ja isiel teraz kupovat - technika ako golf a A3, ale lacnejsie, dobry vyzera, dobre jazdi, dobre vyhcytavky, dost miesta vzadu, rozumny kufor, najlacnejsie s MQB, 1,4 TSI 122k uplna fantazia, rovnako aj spotreba (po meste okolo 6), nie je o com :)


http://automix.atlas.sk/testy/810017/te ... eple-rozky
Ak nemate fantaziu a chcete istotu, tadaaaa :D


http://automix.atlas.sk/testy/804739/te ... j-puberty-
Krasavec ale vzadu menej miesta ako v predošlom, a ten vyber motorov je tragedia, snad len 1,5 dCi je dobry, najbezpecnejsie auto v tejto triede v historii crashtestov


Inak to citigo je na svoju velkost fantasticke auto, vsak som to mal na zraze, ty si tam nebol? Uz si nespominam.
http://automix.atlas.sk/testy/796001/te ... flexibilna

A 308 asi nie je zle auto ale ja nenavidim Peugeot manualne prevodovky a tie ich robotizovane automaty su pomsta zabozrutov. Stacila mi raz v Citroene DS5... Klasicky 308 ti neporadim, ja som mal len GTI (motor z Mini Cooper S) a to bolo fantasticky pohodlne, rychle a malo to dobru spotrebu, ale teda ten dizajn mi nie je absolutne po chut. A kto preboha dnes nedava do takto drahych aut USB a MP3? Ked uz aj picna dacia sandero to ma...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


20.3.13, 20:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
Fuuu, si mi to parádne zhrnul :-)
Ale ako si sám podotkol 12-14 tis základ, potom trošku vybavené s dielom je 16-17, to je veľa...a tiež, vidno, že to vyberal chalan okolo 30tky, toto bude pre ženštinu po 40...len ona si asi nevyberie, povedal by som, klasicky by chcela Ceed s dieslom vo výbave za 8000...a tak...

Ale bol som prebehnúť tú 308čku a môžem povedať, že prvé slušné auto, ana ktorom som v rámci toho vyberani ajazdil...veľkú zásluhu má na tom motor, je to 1,6HDi 68 kW, ale tipol by som, že to má viac, darmo, má to dosť vysoký krúťak (tuším 240, či 250 Nm), proste to krásne naberalo rýchlosť...a zvukový prejav? Ani som nepostrehol, že je to diesel...keď to porovnávam s Octou II 1,9TDi, tak je toto úplne inde, len to má menej miesta...no a za 13500 dvojzonová klíma, vyhr. sedačky a tempomat, z môjho pohľadu niet čo riešiť...hej, len ten design exteriéru...

Prebehol som aj 208čku 1,4 HDi, to už ale bolo prdítko, to sa mi nepáčilo...z triedy malých áut by mohlo byť zaujímavé Punto 1,3 Multijet, ale také predajca nemal...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


23.3.13, 09:54
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
Tak som sa dnes previezol do BA a z BA na Leone 1,2 TSi 77kW...dokopy cca 300 km, celkom zaujímavé zvezenie, musím povedať, aj s trochou športového nádychu, ale aj tak je ten motor akýsi tupý (možno aj tým, že má 4700 km)...no ale v rámci slabších benzínov lepší priemer...
Spotreba pri dlhodobej 110 km/h (D1, tempomat) 6,5l/100 (TDi 103 kW Octa 5,5 l/100), pri dlhodobej 130 km/h spotreba 8,5 l/100 (octa TDi 6,5l/100), mimo obce jemnou jazdou 6-6,5l (Octa 5-5,5l).
Interiér ujde, exteriér sa mi veľmi páči (no, tento exemplár bol červený a tak sa mne ešte viac páčil)...

Ale aj tak dosť silný zásah nudy od VW

PS - ak by som si mal vybrať, zobral by som radšej tú 308 1,6 HDi

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


26.3.13, 20:53
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
To nemyslis vazne porovnavat tieto dva motory. Ved to je uplny benzinovy zaklad. Na tom aute co som mal bola jedna z najlepsich veci 1,4 TSI motorizacia. A este spotreby porovnavat? ...
Mal si radsej radenie porovnat :)

Inak som este neviem preco zabudol na Ceeda a Fluence (to je za tie prachy totalne nabite uplne vsetkym)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


26.3.13, 21:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
Jak radenie? Akože radenie rýchlostí? +- rovnaké
No ono to až taký základ nebol, nemontuje sa tam aj 1,2TSi 63kW? Sa mi marí, že hej...
No inak hej, nie je to najvhodnejši eporovnanie, ale na to, že sú tam hmotnostné a výkonové rozdiely, tak Octa 2 TDi dopadla viac ako dobre...lepšie by bolo porovnanie tohto Leva s druhým Levom a síce spomínanou 308nou 1,6 HDi 68kW, to by bolo OK...fakt je, že na tom HDi som sa viezol krátko, ale mal som pocit väčšej dynamiky, aj HDi bolo parádne tiché, spotreb aisto úplne inde...posed v 308 pohodlnejší, no len ten design exteriéru...tam by vyhral Leon, jasné...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


27.3.13, 17:13
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
Radenie +- rovnaké??? :D tak tento bol dobry :D
Peugeot resp. citroen ma u niektorych radeni totoalne nepresne drahy, gumovy chod, robi ramus pri preradeni. Aby som vas dal do prespektivy, Skoda favorit ma tak o 80 percnet lepsie radenie... Mozno prave takto prevodovka v tomto aute sa da, ale globalne co si spominam, tak toto francuzi proste nevedia poriadne.

Zaklad to je, lebo je to maly motor z ktoreho sa snazia vytiahnut velky vykon, cize za chvilu pojde do prdele. A ty povadujes 77 kW za dostatok pre take auto? my mame skoro tolko v cliu (74 kW) a nie je to teda rychle auto... A leon je o triedu vacsie auto.

1,4 má obrovské výkonové rezervy a teda by som povedal ze zivotnost je inde. Si zober, fabia RS ma 1,4 a 180 koni tusim. Tu ma 1,4 122 koni. Tak asi ako je vyuzity potencial toho motora...

Je fakt ze Leon je skor sportovo ladeny, teda tvrdsi podvozok, sedacky skor s vyssim bocnym vedenim a teda nie pre niekoho co chce len sadnut a ist :)

Inak porovnavat auta na zaklade mozno par hodin v nich, ci nebodaj bez soferovania sa neda. Myslel som si ze ano, ale musis mat auto aspon ten tyzden, aby si fakt zistil, co kde ta bude srat, co ocenis atd. Proste s tym autom zit, ist domov, ist na nakupy, oskrabavat z neho lad atd. Potom zistis co je dobre a zle vymyslene :)

308 HDI je ale velmi dobre auto a urcite nebude lutovat ak si ho zvoli (akurat je uz podla mna trochu technologicky zastarane). Mne osobne sice vobec nie je po chuti ale nie je to zle auto. Octa 2 TDI je taka istota a tiez vyborne auto (dobre sa na tom jazdi, nezavisla naprava, dost to vydrzi, len mat stastie na dobry kus...).

A ten Fluence? teraz maju akciu, ze ti daju vyssiu vybavu za cenu nizsej. S motorom 1,5 dCi 110 k (co je zaklad aj motoru v mercedes A, takze to asi nebude zly motor) stoji 13 890, je tam miesta a miesta, pohodlne to je... Vo vybave mas hned kozeny volant, tempomat, bezklucovy vstup (a tie ma renault najlepsie ake existuju), denne ledky, automaticky sklopne a vyhrievane vnkajsie zrkadla, radio s bluetoothom, USB, MP3 (za +600 ti daju aj navigaciu). Ale teda, je to sedan, co by mna osobne odrazilo lebo tam nenapchas nic velke.

A Ceed? Tie kie sa tak vysvihli, ze sa mi to ani nechcelo verit. Mal som ale len jednu aj to len kratko, takze ti o nej vela nepoviem, len ze to vyzera dobre :D akurat Optimu by som ti vedel zreferovat :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.3.13, 10:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
nema 308cka taky isty vysoky posed, ako v 208 & co? na tom sa mi sedelo ako na serbli, navyse v 20* som si pripadal klaustrofobicky, ale to bude tym, ze to je vovnutri naozaj mala plechovka.

a inac hej, najviac vacsinou seru tie veci, ktore pocitis iba obcas, ale stanu sa pravidlom a na tie neprides ani za ten tyzden :) tiez viem o par neduhoch oboch svojich aut a prisiel som na ne postupne. na niektore by som neprisiel v zime, na ine zas v lete.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


28.3.13, 10:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
308 nema az tak vysoky ako 208, ale to mas skor tak, cim mensie auto, tym vyssi posed vacsinou. V Nissane Micra si jak obor v kabinkovej lanovke :D A francuzi celkovo maju vysoke posedy, casto nie prilis sportove. Dalsi bod, kde na plnej ciare vedie Leon ;)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


28.3.13, 10:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
deekay píše:
Inak porovnavat auta na zaklade mozno par hodin v nich, ci nebodaj bez soferovania sa neda. Myslel som si ze ano, ale musis mat auto aspon ten tyzden, aby si fakt zistil, co kde ta bude srat, co ocenis atd. Proste s tym autom zit, ist domov, ist na nakupy, oskrabavat z neho lad atd. Potom zistis co je dobre a zle vymyslene :)


Ja viem, ja som sa takto odrbkal s 306kou ;-) Bola super zachovalá, aut. klíma, zachovalý lak, fakt pekná, polokoža...ale...zdochlina motor a nahounou posed, ergonómia pre 2m čloeka a na hounou handling...aspoň už viem, že si mám dávať pozor, napr. na Megači sa mi jazdí omnoho lepšie..

Inak, 308 je vyššia, hej, al eja to vnímam s mojou postavou skôr, ako plus..aj keď teda nebude to auto pre mňa...
inak to radenie som porovnával Octu a Leon ;-) Ale ani tá 308na to nemala až tak zlé, nebolo to ani nepresné, ani dlhé dráhy...hej, presnosť VW to nedosahovalo...ale to by si asi nepovedal, aj na mojom Megači sa super ľahko a presne radí, len dráhy sú dlhšie...fakt v tomto smere veľká spokojnosť.

Leon je jasne športový, vedel by som si ho predstaviť s motorom tak 150 HP, to by mu sedelo...ale ako univerzálne auto by som vzal asik skôr tú 308nu, aj keD´sa mi nepáči design...nudenejšie, ale všestrannejšie auto.

208na bola dosť biedna, až príliš malý volant a proste, je to prdítko, nedá sa porovnať s 308 (však keby hej, tak načo by aj boli triedy áut, že ano ;-) )

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.3.13, 16:49
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Kupujeme nové autí, klasika, problém s výberom...
Clio Sport http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... 22&t=20841

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


1.4.13, 11:04
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Nová Astra, benzín, či diesel? Čo FAP filter?
Tak sme sa viac menej zhodli na Astre (teda, ja sa nemám čo zhodovať, ja nekupujem). Teraz skôr vyvystala otázka, že či diesel 1,7 CDTi 81 kW a či benzín 1,4 Turbo benzín 88kW. Ako, ťahajú oba dobre, kultúra chodu je OK. Zásadné otázky sú:
1. Čo FAP filter, budú s ním ozaj problémy pri častom jazdení trás 15 km (prevažné trasy)
2. neviete, aká je reálna spotreba toho benzínu? Slečna predajkyňa tvrdila, že s tým jazdila v meste okolo 6l/100, čo vidím na dve možnosti a síce klame (asi nie, pôsobila dosť dôveryhodne), alebo PP klame...

Inak bude to max. stupeň výbavy Cosmo, s pár doplnkami...CEna je OK, benzín okolo 14000, diesel 15000.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.5.13, 17:42
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz