Karburátor vs. sacie potrubie
Autor |
Zpráva |
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Karburátor vs. sacie potrubie
Mám otázku aký veľký vplyv na plnenie motota(či výkon,alebo krútiaci moment),má umiestnenie karburátora na sacie potrubie.Myslím ak by som urobil vyššiu,resp.nižšiu podložku pod karburátor,ako je sériová.Jedná sa o Lekr na favorite.Niekde na nete sa už o tom jednalo,bola tam aj nejaká fotka s asi 2-3 cm vysokou podložkou pod karburátorom,ale neviem to už nájsť.Dalej aký má vplyv veľkosť dutiny pod karburátorom v sacom potrubí,napr. ecotronic ju má v äčšiu.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
29.4.13, 17:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
Ja myslim, ze primy vliv na vykon, nebo kroutak to mit nebude, ale mohlo by dojit k lepsimu rozvireni a promiseni smesi, kdyz bude mit oneco delsi cestu..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
29.4.13, 21:04 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
teoreticky dlhsie sanie (od klapky po ventil) znamena lepsi moment v nizkych otackach, lebo dlhsie sanie umozni zmesi nabrat vacsiu rychlost, ci co. kratsie je zasa na otacky, ale je tam aj faktor toho, aby si mal tu dlzku nasobkom nejakej vlnovej funkcie a kopec dalsich veci. neda sa povedat, ze by sa jednoduchou podlozkou dalo nieco jednoznacne vylepsit, skor to bude nieco za nieco. sanie a vyfuky su cela veda.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
29.4.13, 21:36 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
Zase čo som na jednom karbeci zospodu zbrúsil a zaleštil hrany tak do hlbky cca 5 mm a do priemeru tak o 3mm,tak už to išlo ináč-v nižších otáčkach slabšie ako séria,vy vyšších zase lepšie.Nie veľmi,ale cititeľné to bolo.Ešte by som chcel skúsiť opak-tie difuzory dole predlžiť tak o centimeter-zarovno s gumokovovou podložkou.Predlženie: difuzor zväčšiť priemerom 2mm a nalisovať tam hliníkovú trubku s vnútorným priemerom difuzoru.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
30.4.13, 10:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
Ty zázračné Ecotroniky měly podložku pod karbecem vyšší, protože ji měli vyhřívanou. neměli vyhřívané celé sací potrubí, jen tu podložku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
30.4.13, 11:58 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
Varok,mýliš sa,sacie potrubie majú normálne vyhrievané vodou,plus ešte tá podložka pod karbecom (resp.pod I.komorou karbeca.No a tá dutina pod karbecom je zväčšená naproti karbecovému saniu.Karburátor sa tam dá namontovať aj obyčajný,akurát so sanie má ešte čidlo teploty nasávaného vzduchu na chobote do druhého valca,čidlo teploty vody zozadu-ako bmm,a nemá odbočku vody na sytič.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
30.4.13, 13:01 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
Aha, tak jsem si to možná popletl s tím sytičem. Vím že Ecotroniky ten sytič neměli. Měl to kdysy kamarád, ale pak to kvůli technické předělával na klasické fávo karbec. Měl Le, ale v papírech měl L, tak ho nechtěli pustit přes STK. Tak to předělával a vím, že sání je podobné jako BMM i s tím zadním čidlem, ale podložka pod karbec byla trošku vyšší a vyhřívaná.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
30.4.13, 13:27 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
Hej,hej,podložka je vyhrievaná (a práve popod ňu to najčastejšie saje falošný vzduch),a na nej je kovova a pak gumova-dohromady tak 3cm.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
30.4.13, 13:57 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
sice to nieje nasávacie potrubie ale jedna sa o filter box, chlapik prišiel na to že keď nad zmiešavačom vytvori naspeť priestor ktorý ubral pridanim lpg zmiešavača tak to bude mať menšiu spotrebu na lpg možno ti to posluži ako nejaka inšpiracia alebo tak nejak http://www.youtube.com/watch?v=1oVyHDiJD-w
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
21.5.13, 17:14 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
Tak som z toho videa nerozumel ani slovo.Okrem toho že celý ten filterbox mal celý nejak neprirodzene nakrivo,tak na nič svetového tam neprišiel.To že tam upravil ten dekeľ,je staré,kovovú 'pokrievku' na dekli filterboxu mali favority v úprave Sprint 75,neskoršie pak laminátové.Vplyv to má až taký,že umožnuje aby karbec,(v tomto prípade s tou lpg sprchou),ľahšie nasával vzduch.Nič viac,nič menej.Dekel s laminátom sprint 75 mám niekde doma na pôjde,neskoršie aj tak skončí na mojom fave.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
21.5.13, 19:37 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
no hej lahšie nasaval vzduch, lpg mal podtlakove, takže ked sa nemylim čim menši podtlak tym menšia spotreba
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
21.5.13, 20:31 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
...a tým horšie ti to pôjde.Toto s podtlakovým riadením nemá nič spoločné,podltak totiž musíš brať (a aj berieš) pod klapkou karbecu.Akurát možno motor rýchlejšie reaguje,takže menej stláčaš plyn,takže menej to žerie.Nehľadaj v tom extra vedu. Takýto dekeľ to je: http://skoda-virt.cz/cz/inzerce/nahradn ... 3#p2693543
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
21.5.13, 20:34 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
keď mam pravdu povedať je oveľa krajši ako ten mali dekeľ extra vedu v tom nehľadam
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
21.5.13, 20:49 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
Jaký malý dekeľ?Obidva dekľe (sériový aj upravený) sú rovnaké,akurát upravený má tu pokrievku.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
21.5.13, 21:10 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Karburátor vs. sacie potrubie
aha ja som myslel že pod tou pokrievkou nieje nič že je zvečšeny objem filterboxu
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
22.5.13, 08:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|