Re: abnormální ventily Š120LS
Ja si nechal delat komplet hlavu na 105, to znamena odfrezovani sedel a vlozeni ocelovych pro provoz na bezolovo, vymena voditek + gufera, k tomu lehke snizeni a otlakovani za cca 3500 a mam svatej klid
z toho byly nejdrazsi ty sedla, to byla polozka kolem dvou tisic
Shanet abnormalni ventily, pak jeste vystruznik..a dat za to skoro to co by stala rozumna a trvala oprava mi prijde jako blbost.
Navic kdyz menis ventily, musis prefrezovat sedla, nestaci je jen zabrousit pastou, protoze ony si provozem trochu zmeni tvar, navzajem tesni, ale novy ventil do jeteho sedla tesnit nebude..
A v dalsi rade pri vystruzovani voditek se ti to nemusi povest a olej ti to bude zrat stejne..
Pokud si auto planujes dobudoucna nechat a provozovat, nech si to udelat poradne a mas minimalne na 100 000 km klid