Ani jsem se nepochlubil. No možná ani není čím. STK proběhnuvší 8.5. dopadla takhle: U emisí mě týpek pochválil, že už dlouho neviděl tak krásné hodnoty. Jak na benzín, tak na plyn. Pln potěšení jsem najel na TK a konec. Na levé straně totálně vymlácené čepy (zvláštní, že to během jízdy moc nemlátilo - ale po rozebrání bylo jasno, spodní čep byl ještě origo, auto má najeto minimálně 167 tkm - spíš bude mít přes 200 - čep v pouzdře chodil tak 2 mm, čep řízení taky origo, chodil tak 0,5 mm). Ale to by mi ještě odpustil. Horší byl fakt, že rezerva v kufru lítala jen tak. Že já blbec jí nevyhodil aspoň na TK a nehodil do kufru jakousi tu montážní pěnu. Takže na měsíc. Jinak tam připsal takové ty krávoviny jako koroze spodku, úniky oleje a koroze palivové trubky (jediná nevyměněná), ale to už byly Ačkové závady. Čepy jsem vyměnil za nějaké staré ze zásob. Předek už nemlátí vůbec. Držák rezervy jsem posvařoval z pásoviny dle technické dokumentace k přestavbě na LPG. Teď už se ani nehne. Stačí tam zajet a absolvovat znovu.
Taky byla provedena repase řízení (ještě před STK). Vyměnil jsem to plastové pouzdro (no bodejť, za 10 kč) manžety jsem vyměnil za nějaké postarší. Všechno jsem vyčistil, namazal vazelínou. Paráda.
Pak teda ještě lanovody ručky, hadice předních brzd a brzdovku. Taky jsem vyčistil a namazal zadní brzdy. Doufám, že už na to nebudu muset sahat. Ty VW brzdy mě moc neberou.
Včera řádně omyt, vyleštěna okna a vnitřek vozu povysáván. Zas trochu připomíná auto. A abych se dnes nenudil, natáhl jsem kabely do pátých dveří, vytvořil držák mikrospínače a konečně zužitkoval světýlko v kufru. Do kufru jsem natáhl ještě jeden kabel, budu teď koumat nad otevíráním z místa řidiče. Jen sehnat vhodný spínač, nejlépe stejný, jaký mám ve Fanoušovi. Motorek odskoku bych už vyřešený měl.
Jen tak mimochodem, včera jsem koupil 5 m červeného kabelu, stálé + jsem vzal od světýlka u zrcátka a natáhl dozadu. Těch 5 metrů bylo přesně.
Jo a prošmátral jsem levou kapsu v kufru, našel jsem tam spoustu věcí. Jen namátkou další lano, klíč na kola...
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Aha, tak to je normální kolíbkový vypínač. Páčku novou už moc sehnat nepůjde, je to v podstatě vzácnost. Jedině použitou a ty většinou bývají ulomené. Já jsem novou sehnal před pár měsíci na jednom foru, ale nemohu sehnat nový bovden.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
No já jsem chtěl použít z krátké Felicie, ale ten je jiný.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Zakončení u té páčky je myslím stejné jako u fáčka, ale druhý konec u kufru, tedy u zámku 5. dveří je úplně jiný.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
bowden aj tú časť zámku niekde mám, problém je akurát v zlomenej páčke...
ja mám otváranie na tlačítko ako je svetlo, stačí vyhodiť ten mechanizmus vypínača a je tlačítko, je osadený pod vypínačmi svetiel... tak isto funguje na DO
Páčku jsem sehnal, ale ten origo bovden už sehnat nikde nejde. Jen na felinu a jak jsem psal, ten je jiný, jedině upravit, jak psal Lamač.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru