|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Favorit nemá sílu a chcípne
Autor |
Zpráva |
Kenny00
Příspěvky: 3
|
Favorit nemá sílu a chcípne
Ahoj, prošel jsem tady už snad všechny příbuzná témata a nevím si už rady.... proto vás prosím o rady....
Mám Favorit 136L s karburátorem a manuálním sytičem.
Favorit šlapal krásně bez chyby, ale nedávno z ničeho nic jsem chtěl vyjet z garáže, nastartoval v pohodě, volnoběh držel v pořádku ale když jsem se chtěl rozjet, tak neměl sílu a chcípnul. Ztratil úplně výkon. Nastartuji jako by nic ale když mu přidám, tak se dusí až většinou chcípne. Vůbec se nerozjede. Když ho nechám na volnoběh, tak po cca 40 vteřinách chcípne sám. Prostě nejde za plynem, dusí se, noha na podlaze ale on se udusí až chcípne. Teď už se udusí i dřív. Nastartuje a chcípne...
Vyměněno: palivové AC čerpadlo, svíčky, kabely, cívka, relé (ta kostka vedle cívky), rozdělovač, celý karburátor, těsnění na hlavě (sací), rozvodový řetěz.
Zkontrolováno: průchodnost benzínových hadiček, podtlak v nádrži, předstih, bohatost směsi, průchodnost výfuku, netěsnost sání, všechny sítka, ukostření.......
Vše bez výsledku, pořád stejná chyba....
Už netuším kde mám hledat příčinu, budu rád za všechny nápady......
|
22.7.13, 09:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
Karbec?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
22.7.13, 09:30 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
pise ze vymenil cely karbec
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
22.7.13, 09:32 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
Seřídit ventily. Měníš pravidelně olej? Pokud ne tak máš místo oleje vazelínu a ventily zůstávají otevřené. Pokud měnil i rozdělovač tak udělat aspoň základní nastavení. Potom mě ještě napadá že to saje falešnej vzduch někde. Např. U podtlaku na brzdy,steřelá hadice atd.
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
22.7.13, 10:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
Má to manuální sytič, ale jaký? Ptám se, protože jsem viděl dva druhy. Jeden, který se zapíná jako klasický automat a tím ručním to jde jen dříve vypnout. Potom ještě jeden, který je ale plně ruční jako u š 120. A jak ho používáte? Tam bývá většinou zrada.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.7.13, 14:47 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
Lenže ono taký karbec s manuálom je potrebné aj nastaviť,aby ten sýtič frčal jak má.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
22.7.13, 15:48 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
Právě proto jsem se ptal. Viděl jsem několik ztracených případů, kteří si mysleli, že nahodí sytič, nastartují motor a sytič hned vypnou. Potom se motor trápí na hodně nízké otáčky, třeba i 500/min., běží nepravidelně a jim to připadá normání.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.7.13, 17:32 |
|
|
Kenny00
Příspěvky: 3
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
Ahoj, celý den v tom ležim a nic. Olej je pravidelně měněn. Ventily seřízený dvakrát. Podlak k brzdám taky měněn, tam problém neni. Je tam nové těsnění pod karburátorem i u hlavy (sání/výfuk). Falešný vzduch to dle mého neni. Odpojil jsem nádrž a zkoušel na hadice napojit na kanystr benzín z jiné benzinky. Benzinem to taky neni. Žádná změna, do karburátoru benzín v pohodě jde (pumpa je nová a tlačí dobře). Sytič jsem měl úplně odpojený a taky nic. Klapka je nastavována dobře. Teď už jen nastartuje a hned chcípne, vůbec nejde za plynem. Ani nechce držet otáčky, prostě jako bez benzínu, ale pumpa šlape. Může být ucpaná nějaká ta tryska 2.stupně uvnitř v karburátoru? Zkusim ho rozebrat.... Děkuji za rady......
|
22.7.13, 19:12 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
Druhý stupeň je na plnú záťaž,nie na voľnobeh.Prívera nad prvým stupňom je otvorená,či zavretá?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
22.7.13, 20:32 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
Při nastartování by měla být přívěra vzduchu přivřená, s mezerou asi 2mm. Jestliže ji máte zavřenou nebo otevřenou naplno, tak v tom je problém.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.7.13, 03:56 |
|
|
mojito
Příspěvky: 228 Bydliště: Praha
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
zkusil bych ještě jednou jestli ti to nepřisává falešnej vzduch.U mašin jsem to zkoušel tak že jsem dlaní úplně přikryl to hrdlo-pokud to nechcíplo,tak bylo jasný že to někde přisává.Zkus to taky a budeš mít jistotu že to tím není a můžeš hledat dál.Zkus taky vyndat vzduchovej filtr ...jestli to nebude ním,třeba.
_________________ mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)
|
23.7.13, 22:38 |
|
|
Kenny00
Příspěvky: 3
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
Ahoj, fáčko pořád nejede. Měl jsem karburátor na stolici, celý ho proměřili, vyměnili na něm veškeré díly, seřídili a nastavili, říkali 100% funkční, max doseřídit volnoběh na autě (detail) a případně emise na stk. Auto chytne, hodně kouří a běží na volnoběh bohužel s docela nepravidelným chodem..... do otáček už jde dobře, ale pak když uberu, tak se neudrží a chcípne (pokud mu nepomůžu plynem)..... Když mu pomalu přidám a pomalu uberu, tak funguje jak má a nechcípne (jen kolísá ten volnoběh dál), ale jak mu prudce šlápnu a hned uberu tak chcípne. Při volnoběhu, když nic nedělám tak šlape vžycky cca 7 vteřin dobře pak si sám ubere a hned přidá a zase běží dalších cca 7 vteřin dobře. To se opakuje tak dlouho než si jednou ubere natolik, že chcípne. Čím to může být? Že si pravidelně ubere a hned přidá, když má skoro všechno vyměněný .... Při jízdě chcípá, když pustim plyn.
|
7.9.13, 13:24 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
Jiskru to dává? (to že si skoro všechno vyměnil neznamená že jsi tam nastrkal funkční věci..) Jak vypadá víčko rozdělovače a palec? nejou přehnaně upálené kontakty či zalomebý uhlík?
Dál mě napadá jestli ses nemignul při výměně těch rozvodů..
No a určitě bych tomu motoru změřl pro jistotu kompres..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
7.9.13, 13:34 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
Něco podobného dělalo jednomu chlápkovi kousek od mého baráku. Má fáčko myslím 89 nebo 90. Taky jsem mu to pořád ladil a nedařilo se. Dal jsem mu dokonce i jiný karbec, sice z vrakáče, ale funkční. Nakonec jsem mu dal novou tu gumovou podložku pod karbecem a má klid. Ta stará už byla popraskaná a asi to sálo falešný vzduch.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.9.13, 18:32 |
|
|
Fojttmutt
Příspěvky: 162 Bydliště: Trpín
|
Re: Favorit nemá sílu a chcípne
Kolik to má najeto ? Pokud víc jak 150 000 tak může být zanesené to plastové sítko co je na karbecu. za max. 200kč ho máš nové, může být aj tím. Toto mi to taky dělalo. Nakonec jen toto.
_________________ Forman 135 LSe ¨92.rv 5 , 5 - 6 , 5 L/100km max. 160km/h Forman 135 L ¨´¨ 92.rv 6 , 5 - 7 , 5 L/100km max. 175km/h Favorit LPG 136 L 90.rv 7 , 0 - 9 , 5 L/100km max. 165km/h
|
9.9.13, 06:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|