Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 15:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Karburator LEKR - problem 
Autor Zpráva

Příspěvky: 12
Příspěvek Karburator LEKR - problem
Zdravím páni, zohnal som si na svoju 105ku karburátor LEKR, Ktorý už pred tým bol v nejakej 130ke, takže bol prispôsobený na tieto autá, to znamená že sytič je prerobený na mechanický a aj plynové lanko je riešné inak. Môj problém spočíva v tom, že keď naštartujem, motor pekne na sytiči ide, ale keď sa zohreje a tým pádom chcem sytič vypnúť (klapka sytiča sa úplne uzavrie), tak mi motor zhasne, keď ho nechám len trošku pootvorený, tak motor pekne ide na 700 otáčok, tak. A týmto sa chcem spýtať či tá klapka sytiča sa má uplne uzatvárať, kedže to originál robí automaticky, tak neviem do akej miery to robí. A ak sa teda má úplne zatvoriť tak sa pýtam kde môže byť chyba.... podotýkam, celý karbec som pred tým dôkladne prečistil, pretože pred tým bol na plyn a bol celý obhorený, hlavne na vrchu...


23.7.13, 21:21
Profil
Pspvek Reklama

   
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12129
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
Sytic je vypnutej kdyz se klapka sytice otevre. Asi mas neco spatne.

Mimochodem... dat LEKR na 105ku, to chce fakt magora. ;-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


23.7.13, 21:31
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 12
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
Obrázek
Chces mi povedat, ze ked je ta klapka, otvorena, tak sytic je vypnuty ? tak toto mi nejde dohlavy, mam namysli tu klapku, co k nej usti ta hneda trubicka

Preco magorina ? ide to lepsie ako SEDR, ale tak to len na skusku, aj tak tam budem davat 130ku, uz hu mam dva roky, len som sa neodhodlal hu tam dat :D


23.7.13, 22:03
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12129
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
No vona ta klapka totiz obohacuje smes tim, ze privre privod vzduchu. Celkem logicky jsou jenom dve moznosti: SEDR to ma tak, ze prida palivo, ale LEKR tak, ze ubere vzduch, ono je to totiz o dost jednodussi.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


23.7.13, 22:07
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 12
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
Aha, takze mne to vlastne ide s vyputym syticom dobre, a ked som ho startoval bolo dost teplo, tak mi to slo aj s vypnutym, a kedze niektore karburatory su robene tak, ze ked je zohriaty motor a zapnem sytic, tak zhasina, tak aj toto robi to iste, tak teda uz len musim vyskusat za studena zavret klapku a uvidime...


23.7.13, 22:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
No to je hustý...
To snad dá rozum, že když je u tohoto karbecu jako sytič použita vzduchová přívěra nad primární komorou, tak že musí být při deaktivování sytiče PLNĚ OTEVŘENÁ. Kudy si myslíš že by se tam asi ten vzduch dostával, když by byla zavřená a když se sekundární klapka otvírá až od středních otáček???
Právě přiškrcením primární komory se dosahuje obohacení směsi.


24.7.13, 00:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
Aj ked je klapka privretá (sytič zapnutý) motor ti pobeží-len s vyššími otáčkami voľnobehu.Ak sytič vypneš = klapku naplno otvoríš,a motor ešte nieje dostatočne zahriaty,tak to horkoťažko ide,prípadne rovno zdochýňa.Problém máš v ovládaní tej prívery.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


24.7.13, 06:29
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 12
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
Ak mám pravdu povedať nezamyslal som sa ako tu sytic funguje, ale vždy sa niečo nové priucim. Všetko ešte odskúšané za studena A uvidíme ako sa bude správať...


24.7.13, 07:19
Profil

Příspěvky: 12
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
BTW chlapi, ako je na obrazku co som dal, takto má byť plne spustený sytič ??


24.7.13, 18:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
nezamyslat sa je jednoduche, lebo myslenie boli. to je v pohode, potom by bola velka spotreba liekov proti bolesti.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


24.7.13, 18:39
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
Ano, na obrázku je aktivovaný sytič. Přívěra musí být trošku pootevřená, jinak by se motor z nedostatku vzduchu udusil. U favorita má být mezera asi 0,8mm a po chvíli se pootevře více na mezeru 2mm. U š 105 je to potřeba vyzkoušet.
A když už takhle kombinovat, proč tam nenechat ten automat? To by byl luxus ne? Akorát by tam byl asi problém s vypínáním, protože co jsem měl š 105, tak ani po 10km nebyla pořádně chl. kapalina prohřátá.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


24.7.13, 20:17
Profil

Příspěvky: 12
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
Aha tak preto mi skapinal :D, lebo som ho zatvaral uplne :D, no ja som takyto karburator uz dostal, a prerabat to spat by bolo z kaluze do blata, robota naviac, plus tie problemy ktore si spomenul, s mechanickym ovladanim sytica som si uz zvykol, tak nemam problem pokracovat v tejto tradicii...


24.7.13, 20:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
s mechanickym ovladanim sytice jsem si uz zvykl, jenom nevim jak se ovlada a kdy je zavrenej a kdy otevrenej :D
clovece ty me bavis :D
ale uprimne - zkus se sebou neco udelat, nebo si budu myslet, ze na SK maji velkej problem s IQ...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


24.7.13, 20:33
Profil

Příspěvky: 12
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
Co mi ty ideš vyprávať o IQ, co ani nevieš pozorne čítať..... Na škodovke 105ke kde je SEDR jazdím od 18tich, to uz je pomaly 5 rokov, tak nemyslis ze asi už čo to mám odjazdené s mechanickým sytičom.... teraz som sa prvy krat stretol s LEKR karburatorom, tak neviem aky je jeho princíp, to je myslím pochopitelné a kedže ho mám prerobený na mechaniku, tak ho nebudem menit a zbytocne si komplikovať život s vyrábaním rôznych T-éčiek, a so samotným zháňaním samotného telesa s bimetalom....


24.7.13, 21:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Karburator LEKR - problem
Načo robiť veci jednoducho,keď sa dajú aj zložito..hejže?

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


24.7.13, 21:25
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 17 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 68 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz