|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Favorit - studený motor při přidání plynu cuká
Autor |
Zpráva |
Vasis
Příspěvky: 3
|
Favorit - studený motor při přidání plynu cuká
Dobrý den, vlastním Škoda Favorit 136 L (karburátor) rok výroby 1989. Už delší dobu mám tento problém: nastartuji, a když jedu pomalu na 1 nebo na 2, vše je v pohodě, ale jakmile sešlápnu víc plyn, auto jakoby ztratilo výkon a začne cukat a musím ubrat plyn a jenom to tak šolichat, po zahřátí motoru už je vše v pohodě, může rychle sešlápnout plyn a auto plynule zrychluje bez žádného cukání. Svíčky mi měnili v servisu je to asi půl roku, nový rozdělovač, seřízené otáčky a směs, nový olej. Prosím o radu. Děkuji.
|
28.8.13, 10:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit - studený motor při přidání plynu cuká
Není špatný sytič? U favorita spíše vzduchová přívěra? Když nastartujete, šlápnete po plyn. pedálu až na podlahu?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.8.13, 19:13 |
|
|
Vasis
Příspěvky: 3
|
Re: Favorit - studený motor při přidání plynu cuká
Ano při startu jednou sešlápnu plyn až na podlahu, ale tento sytič tam mám asi rok, před tím tam byl ten manuálním kde se vytáhla páčka vlevo pod volantem.
|
28.8.13, 19:51 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit - studený motor při přidání plynu cuká
A od té doby, co se to vrátilo na automat to blbne? Jestli ano, tak je tam něco špatně, nebo špatně nastavené.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.8.13, 15:04 |
|
|
Vasis
Příspěvky: 3
|
Re: Favorit - studený motor při přidání plynu cuká
Přesně tak, začal to dělat až ten automatický sytič, Děkuji za radu.
|
29.8.13, 17:38 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit - studený motor při přidání plynu cuká
Nejjednodušeji zjistíte správnou funkci studeného startu tak, že sundáte víko filtrboxu a podíváte se na přívěru. Když před startem sešlápnete plyn. pedál, měla by se přívěra úplně zavřít. Během startování nebo po naskočen motoru se musí jemně pootevřít na mezeru asi 1mm. Po pár sekundách se má pootevřít ještě více na mezeru asi 2mm. Pokd tomu tak není, napište jak se to chová, možná zjistíme závadu.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.8.13, 18:26 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|