|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Autor |
Zpráva |
TGL68
Příspěvky: 209
|
Re: Cukání motoru
Sorry za OT.. Lidi co se týče těch otáček... Taky jsem to už několikrát řešil, i jsem četl článek přímo o tomto. Kolem těch 2500 ot (max.moment) má motor nejvyšší účinnost s plynem na podlaze. Pokud po motoru chcete jiný než maximální výkon, je velmi vhodné snížit otáčky, klidně na 1500. Pokud pojedete stále na vyšší otáčky, bude motor spotřebovávat více energie aby sám sebe udržel v otáčkách (tření) a taky bude klapka méně otevřená, což znamená větší aerodynamický odpor. Obecně se dá říct, že motor pracuje s nejlepší účinností s plynem na podlaze. Takže opravdu při 1500 ot. s plynem na podlaze, i když vám přijde že se motor "dusí", bude žrat méně než při 2500 ot. a s plynem jen napůl.
Samozřejmě jiná věc je zátěž motoru a převodovky, takže se to nesmí dovádět do extrémů a to snad každej normálně myslící člověk pochopí. Ale pokud jde čistě o spotřebu tak platí co jsem napsal výše. Já tímto způsobem jezdím na LPG podtlak a poslední dobou mívám spotřebu kolem 7,9l.
|
15.7.13, 15:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kelnar.libor
Příspěvky: 3
|
Re: Cukání motoru
Zdravím pánove,mam menši problem.neustale mě cuka motor,za studena je to nejhorši.už jsem vyměnil svičky,kabely,palec,víko rozdělovače,palivovy filtr, a pořad nic.porad te mi někdo prosim. Mam Felicii 1.3 BMM 96 Děkuji
|
18.9.13, 09:07 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|