Autor |
Zpráva |
dvermanapred
Příspěvky: 14
|
problém s elektrikou po výměně motoru
Žádám o radu při problému s mým Favem...Po tom co můj motor ve Favu 93 BMM s natočenejma 237tis km odešel do věčnějch lovišť(ztratil komprese atd atd)...sem se rozhodl favo neskartovat ale dát mu srdce nový...po půl roce co to stálo..sem měl čas a tak sem sehnal jěžděnej motor ale karbec....přehodil sem vše co bylo třeba...jako sání setrvák atd... abych z toho udělal bmm..doufal že už to pojede....a ono jede...ale nic jinýho to nezvládá... baterka OK (2 sem vyzkoušel z toho jedna jezdí bez problému v jiným autě) ale nastartovat nejde...ale když nastartuju přez kabely od nastartovanýho auta motor běží i po odpojení druhý baterky.takže STARTÉR OK..normálně když přidám zvýšej se otáčky vše ok..jede....nebo když to roztlačim...motor běží....PROBLÉM NASTANE např jen šlápnu na brzdu tudíš se rozsvítěj světla...jakejkoliv spotřebič...tak to zhasne... PŘI ZAPNUTÝM KLÍČKU se rozsvítí kontrolka mazání...ale jen tak napůl a čerpadlo normálně vrčí a po vypnutí čerpadla se kontrolka rožhne normálně.. ale prostě zase...dokola...někde to asi odebírá moc...nebo to možná jede '' jen na baterku'' a ta nezvládne vše... ALTERNÁTOR jsem vyměnil a nepomohlo to..kostra od baterky na blok a na kastli vyčištěná..poraďte prosím čím by to mohlo být ...co kde změřit.. nebo co dělat...
s pozdravem Kuba Č.
|
24.9.13, 12:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
ako sa to chova pri pokuse o startovanie cisto na baterku? dokaze ta baterka nastartovat ine auto?
zmeraj napatie na baterke, musi byt aspon 13V pri nastartovanom motore a mierne zvysenych otackach. ak tam bude napatie dobre, meraj napatie priamo na riadiacej jednotke (k tomu bude treba schemu elektroinstalacie). je mozne, ze je niekde zoxidovany kontakt (kostra RJ, bude kostrena samostatne, bud cez obal, alebo samostatnym kostriacim vodicom na konektore) a pri miernom zatazeni elektriky klesne napatie na RJ pod 10V, pri ktorom sa obvykle vacsina RJ vypina.
potom mozes merat prechodove odpory na kostriacich vodicoch casti elektroinstalacie, alebo zmerat odpor na konektoroch spotrebicov, ktore sposobuju, ze motor zdochne. ak budes merat ziarovky, pozor - ak su parove meral by si bludne hodnoty bez toho, aby si vybral tu druhu z paru.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
24.9.13, 12:59 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
a ukostril si motor dole ??
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
24.9.13, 13:09 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
Novější fáčka od 93 roku už ten spodní měděný pásek nemají. Mají kostru od akumulátoru na pravý podběh a pokračuje na konzolu spodního silentu, která je 4mi šrouby upevněna k motoru.
Asi bych zkusil preventivně vyměnit pojistkový panel, i kdyby to nepomohlo, tak bude alespoň o jeden článek možných závad méně. Ty pojistkovky u novějších typů už tak často nezlobí jako ty staré, ale občas se stane. Já jsem svoji už taky jednou opravoval na studeňáky. Někdy to dokáže pozlobit. To jako že i když je dobrý akumulátor, tak prostě nejde natočit motor? A to že startér vůbec netočí motorem, nebo točí, ale motor nechytne? Na spoji motoru a převodovky je taková plechová konzolka, na které jsou 4 šrouby s kostrou. Je tam ukostřeno vše důležité, myslím pal. čerpadlo, ŘJ, a Lambda sonda. Nevím co všechno. Zkusil bych to tam zkontrolovat.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.9.13, 18:49 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
sem to nepasuje ale moje felda bde mít za chvíli půl mega a vše OK jen se o ten motor musí človk starat
|
24.9.13, 19:47 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
překontroluj v motoru napětí po klíčku měl bys ho naměřit jak na zapalování tak i na stop ventilu na karbeci TO NAPĚTÍ TAM MUSÍ BÝT I KDYŽ STARTUJEŠ !!!
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
25.9.13, 09:17 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
stop ventil na karbecu?
1) pise ze predelaval karbecovy motor na BMM 2) ventil kterej asi myslis je ventil volnobehu (ale pouze u karbecu)
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
25.9.13, 11:27 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
tak sem to asi blbě pochopil myslel sem že stříkačku měnil za karburátor jestli to jen přehazoval tak bych to viděl na divokou kostru motoru a kastle
_________________ škoda octávie combi 1.9TDI 81KW škoda octávie combi 1.6 SR 74KW felda combi 1.6
|
25.9.13, 11:36 |
|
|
dvermanapred
Příspěvky: 14
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
Starter ani necvakne
|
25.9.13, 17:35 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
Aha, tak jestli ani nejede startér po otočení klíčku, tak bych změřil napětí na tom horním šroubu na cívce startéru. A po otočení klíčku do startovací polohy musí být napětí 12V i na tom konektoru Faston, co je na cívce startéru. Jestli nebude na tom konektoru, tak může být špatná spínací skříňka, nebo někde přerušený káblík.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.9.13, 18:13 |
|
|
dvermanapred
Příspěvky: 14
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
startér na dvě baterky jde...:/
|
26.9.13, 17:58 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
No a není přece jenom chycený startér?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
26.9.13, 19:22 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
tak sem si to precetl jeste jednou, pokud neni KO baterie je asi mokro v pojistkach a proto to dela takovou paseku
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
27.9.13, 05:10 |
|
|
dvermanapred
Příspěvky: 14
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
zvláštní je že když jsem auto dodělal (výměna sertváku) motor na yvedáku nastartovala nabitá baterka asi 6x v klidu..když sem chtěl domů...pak už to nešlo...a tak mě kluci roztlačili a dojel sem skoro 20km až domů..světla svítila..ALE Blinkry už to neutáhlo.. vzhledem k tomu že pršelo sem i stíral stěračema (dost pomalu)...a nejzvláštnější je...což by nasvědčovalo problému v pojistkách nebo někde v drátech vevnitř apod.....když jsem bouchnul do palubky tak blibkr blikl....... :/...pak jsem potřeboval dojet do do vedlejšího města do práce..dojel sem (start oblášel roztlačení) jel jsem sice bez blinkrů ale normálně se světlama...když jsem jel z práce...zase sem roztlačil ALE po asi 6 km jízdy sem odbočoval(bláhově dal blinkr jako co kdyby to blikalo) blinkr nefungoval ale motor zhasl...zůstal sem po noční 6 km od domu ...chvíli počkal...zase roztlačil a jel asi 4 km bez světel...a jakýhokoliv jinýho spotřebiče než to zase umřelo...pak sem se na to vy*ral a šel domů pěšky... když sem se vyspal..přišel sem s nabitou baterkou a auto zase nastartovalo a příběh se opakoval...ale z práce sem druhý den dojel až domů a tam konec zase to nepálilo .... mam z toho hlavu v pejru..nevim co s tim..:/
|
27.9.13, 08:31 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: problém s elektrikou po výměně motoru
a zapojenej alternator mas ? palubku kompletne zadnej kabel nezustal ??
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
27.9.13, 08:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|