|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
problem s eletrikou felicia
Autor |
Zpráva |
94laki94
Příspěvky: 17
|
problem s eletrikou felicia
Dobry den chtel jsem se zeptat mam felicii 96 pri vysích otackach se mi víc rozvíti pristrojova deska (zesilí se svítivost ) a zesily i svetla a hned pote mi to vypne radio . a kdyz pustim plyn motor se uvede do klidu a prestane to delat. Radio už tam mam pul roku a až tet to zacalo blbnout . prosim o radu dekuji
|
28.9.13, 21:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
Re: problem s eletrikou felicia
zkontrolovat dobíjecí napětí alternátoru (multimetr píchnout na baterku, vypnout všechny spotřebiče a při vyšších otáčkách změřit kolik to dává) a pak se můžem odpíchnout co dál
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
28.9.13, 22:14 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: problem s eletrikou felicia
Nejspíš ti odešel regler, jedna z nejčastějších závad u felicií..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
28.9.13, 22:41 |
|
|
94laki94
Příspěvky: 17
|
Re: problem s eletrikou felicia
Co je to regler???
|
29.9.13, 07:37 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: problem s eletrikou felicia
http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/au ... licia.html tohle, je to zezadu na alternátoru a reguluje ti to napětí co ti alternátor dává, no a když se probije tak altík dává pořád maximum, koupíš to v každé mototechně První ale raději změř kolik ti to dobíjí abys to třeba nekupoval zbytečne, ale na 99% je to tím
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
29.9.13, 07:56 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: problem s eletrikou felicia
Napětí na akumulátoru by mělo být na volnoběh kolem 13,5-14,2V. Raději ale kolem těch 14V. Po zatížení světly, vyhříváním zadního okna, ventilátor topení naplno apod. by napětí nemělo spadnout pod 13,5V. Po zvýšení otáček by se to mělo stále pohybovat kolem tohoto napětí, plus mínus nějaká desetinka. Jestli napětí vyleze nad 14,5V, je regulátor v háji.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
29.9.13, 11:05 |
|
|
94laki94
Příspěvky: 17
|
Re: problem s eletrikou felicia
Na volnobech ze zaplimi svetli jsem nameril 13.8V a ze spotrebici pri otackach 14.7. V ...ale pak uz jsem meril tech 13.6 V po druhe se mi to uz nepodarilo namerit
|
29.9.13, 20:03 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: problem s eletrikou felicia
Jednoznačně ti odešel regulátor napětí alternátoru. Nový stojí 110 - 130Kč. Výměnu doporučuji co nejdříve, ničí to žárovky ve světlometech.
|
30.9.13, 11:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|