|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
litinové hlavy, změny v půběhu výroby
Autor |
Zpráva |
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
litinové hlavy, změny v půběhu výroby
Řeším teď takovou věc, mám na 105 prasklou hlavu no a než ji nechám opravit (na což teď nějak není) jsem sehnal hlavu jinou..
Nicméně chtěl jsem ji změřit, zda ji někdo snižoval, nebo co to je zač abych věděl a dostal jsem se k problému, že prakticky žádné míry spolu se starou hlavou nesouhlasí (tloušťky nálitků šroubů i rúzné jiné náhodně brané rozměry) a rozdíly jsou to celkem velké, což mě přivádí k myšlence jestli se náhodou v průběhu výroby nějak neměnily formy? Vím že složení litiny se totiž měnilo.. Jinak moje stará hlava je rok 84 a nová je 88.
Vím že se tady kdysi tyhle rozměry řešily ale nějak jsem to nenašel a každopádně to nemělo vlastní téma
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
3.10.13, 10:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: litinové hlavy, změny v půběhu výroby
84 asi jeste bude starej typ.
Kdyz mi na 120L odesla hlava, hodil jsem tam z lebedy hlavu ze 110L. Melo to maly spalovaky, jako 105ka, kompresi tak 1:9 a taky to slusne jelo na plyn.
Co este tak bych zmeril je hloubka spalovaku (vzdalenost sedla ventilu od plochy hlavy), vzhledem ke stejny delce ventilu v ruznych hlavach by tenhle rozmer mel bejt shodnej.
Jinak moje rada zni: Kopni tam hlavu a jestli jde motorem otocit, ser na to a jed.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
3.10.13, 11:18 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: litinové hlavy, změny v půběhu výroby
ja akurat viem, ze sa nam tusim nepodarilo nasadit povodnu uzovkovu hlavu kvoli inej konfiguracii dier pre skrutky na eMkovy 105kovy motor, ale to by pri hlavach '84 a '88 nemalo hrat rolu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
3.10.13, 11:20 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: litinové hlavy, změny v půběhu výroby
VentYl: To je pekna picovina. Tesneni je stejny, tak to musi jit.
Jeste bych evt. dokazal uznat, ze prvni dva roky vyroby 1000MB mohly bejt jiny, tam byly myslim nejaky vetsi zmeny kolem hlavy.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
3.10.13, 11:28 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: litinové hlavy, změny v půběhu výroby
ona ta hlava nutne nemusela byt 105kova uzovkova, ale bola to ulozenka od rodiny, ktora mavala 105kovu uzovkovu hlavu, tak sme ratali, ze bude z nej.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
3.10.13, 11:37 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: litinové hlavy, změny v půběhu výroby
Jo změřit spalováky není špatnej nápad, ale tu prasklou mám ještě na autě Tu novou právě teď povezu na preventivní srovnání, tak jsem chtěl zjistit jestli už nebyla snižovaná abych jí neublížil, jinak bych jí chtěl nechat srovnat o můj oblíbený půlmilimetřík.. jenomže bez demontáže to asi opravdu nepoznám, tak asi raději snižování nebude a nechám ji jen srovnat..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
3.10.13, 11:40 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Re: litinové hlavy, změny v půběhu výroby
Milimetr sem milimetr tam. Dva jsou tak akorát. (Tohle doma nezkoušejte, já jsem kaskadér. )
|
3.10.13, 11:49 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: litinové hlavy, změny v půběhu výroby
Jestli se náhodou v průběhu výroby neměnily formy? Pochybuju, že sada, kterou měli na začátku jim vydržela tolik let co se ty hlavy vyráběly...a když došlo na výměnu z důvodu opotřebení, bylo na místě upravit věci, u kterých mezitím přišli na to, že se třeba problematicky vyrábí, nebo mají negativní vliv na spolehlivost...nic nenormálního... ono i to co z té formy padá na začátku má jiný rozměry než to co z ní padá na konci životnosti, protože se ta forma prostě oleští...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
3.10.13, 18:40 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: litinové hlavy, změny v půběhu výroby
Jasně no, mě to jenom překvapilo, že některé rozměry nesedí opravdu až o několik milimetrú..
Každopádně hlava už je doma. Srovnaná a otlakovaná, nechal jsem ji líznout teda pro jistoto jen o 3 desetinky jejichž změna kompresese se víceméně ztratí úpravou spalováku. Jak bude dole stará hlava, tak ještě porovnám ty výšky spalováků a uvidím na čem jsem..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
4.10.13, 12:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 77 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|