Autor |
Zpráva |
Beykov
Příspěvky: 3
|
Škoda 120L aditiva
Zdravím,
jakožto začátečník uvažuji o koupi Škodověnky 120L. Chtěl bych se zeptat, jaká aditiva bych měl používat když natankuji jen Natural 95 a víš na Schellce a jiných pumpách. A v jakém poměru v litrech, to smísit s Naturalem 95.
Předem díky za odpovědi,
Tomáš K.
|
16.10.13, 18:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18275
|
Re: Škoda 120L aditiva
Aditivum potřebuješ pokud nemáš upravenou hlavu, což v drtivé většině není. To jen pro upřesnění. Koupíš to skoro na každé pumpě, dávkování je na etiketě. Dává se kolem 10ml na 10l benzínu, záleží na konkretním aditivu. Palivo s vyšším oktanovým číslem je naprosto zbytečné do stodvacítky tankovat, je dělaná na 90 oktanů.
|
16.10.13, 18:31 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Škoda 120L aditiva
Ja bych jeste doplnil, ze pokud ma 120ka puvodni hlavu, tak ma sedla ventilu natolik zhutneny, ze uz aditiva v podstate nepotrebujou. Problemy jsem mel jenom s druhovyrobni hlavou.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
16.10.13, 18:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Škoda 120L aditiva
Beykov píše: Zdravím,jakožto začátečník uvažuji o koupi Škodověnky 120L. co tě k tomu vede ? dneska už bych kupoval minimálně felicii fatal píše: Palivo s vyšším oktanovým číslem je naprosto zbytečné do stodvacítky tankovat, je dělaná na 90 oktanů. stejně mín jak 95 nekoupíš
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.10.13, 18:46 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
Re: Škoda 120L aditiva
skromnej dotaz, neresilo se tu neco podobneho tak 2 mesice zpatky ??
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
16.10.13, 18:49 |
|
|
Beykov
Příspěvky: 3
|
Re: Škoda 120L aditiva
Jarda.S: Láska ke starým autům a můj nesplněný sen. Nad Felicií jsem také přemýšlel, ale potřebují nějaké auto které mě převeze z bodu A do bodu B. Navíc, levné povinné ručení a nenáročnost na opravy. Seřizování předstihu je pro mě hračka a tlakové zkoušky taky, jelikož jsme se to učili na praxi ve škole. Hold nejsem ten typ, který by byl na nějaké nové auta. Felicii ještě uznávám, ale víš už ne.
|
16.10.13, 18:58 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Škoda 120L aditiva
Bejkove, felicie 1.3 je to co potřebuješ, účel splní stejně, je jednodušší na opravy a pořád jich je všude tři prdele za minimální ceny narozdíl od 742...tu si sežeň následně jenom na bastlení, protože až si dáš filetu trochu do kupy tak na ni nebudeš muset šáhnout...z A do B na dnešních silnicích už taky není se 742 to pravé ořechové... Když budeš jezdit jako člověk, tak spotřeba bude o 2l nižší než u 742 a povinný ručení je ve stejné kategorii.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
16.10.13, 19:06 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5639 Bydliště: Plzeň
|
Re: Škoda 120L aditiva
Ještě levnější povinko bude mít Š100 nebo P106 1,0
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
16.10.13, 19:19 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Škoda 120L aditiva
Se 742 se jezdí podstatně pohodlněji než ve felicii, navíc když máš všechno v pořádku a trochu se snažíš má i o dost menší spotřebu
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
16.10.13, 19:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Škoda 120L aditiva
Beykov píše: Jarda.S: Láska ke starým autům a můj nesplněný sen. Nad Felicií jsem také přemýšlel, ale potřebují nějaké auto které mě převeze z bodu A do bodu B. Navíc, levné povinné ručení a nenáročnost na opravy. Seřizování předstihu je pro mě hračka a tlakové zkoušky taky, jelikož jsme se to učili na praxi ve škole. Hold nejsem ten typ, který by byl na nějaké nové auta. Felicii ještě uznávám, ale víš už ne. mi to taky bere nedávno jsem se svezl se 125 na stk najeto 15.OOO km všechno jak nové, krásný pocit, beykov napiš jak se dělají tlakové zkoušky, jak se přesně seřizje předstih,
|
16.10.13, 20:16 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Škoda 120L aditiva
škodovka píše: Se 742 se jezdí podstatně pohodlněji než ve felicii, navíc když máš všechno v pořádku a trochu se snažíš má i o dost menší spotřebu Co to je o dost nižší spotřebu? Když jsem jezdil normálně, měl jsem s felicií 6,7, když jsem se trochu snažil tak 6.3 - mám toho dost odjeto i se 120 s 5Q a tam to šlo za sedm jenom na dálkách a opatrně, lehká noha, když jsem držel krok s provozem, bylo to víc. V zimě pocuky nebyl problém za 10.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
16.10.13, 20:34 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Škoda 120L aditiva
No já toho mám taky dost odjeto a když se trochu snažím jezdím se 105 kolem 5 a se 100 za cca 6.5,oproti tomu se mi s žádnou felicií nepodařilo dostat pod 7litrů, spíš k 8
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
16.10.13, 20:52 |
|
|
Beykov
Příspěvky: 3
|
Re: Škoda 120L aditiva
Tlakové zkoušky přístrojem JT-230 nebo kompresiometrem?
Předstih (pomocí žárovky): 1) Před seřízením předstihu seřídím vzdálenost kontaktů přerušovače
2) Pomocí klíče poté otáčím tak dlouho, než se mi rozepnou kontakty přerušovače, v této poloze poté změřím vzdálenost kontaktů přerušovače pomocí spárových měrek, popř. upravím pomocí šroubováku povolením nebo přitažením šroubku pevného kontaktu
3) Po seřízení kontaktů teprv přikročím k základnímu seřizování předstihu.
4) Nainstaluji kontrolní žárovku
5) Zapnu zapalování a žárovka musí svítit
6) Otáčím motorem ve směru otáčení až uvidím risku řemenice před stupnicí na bloku motoru. Poté otáčení zpomalím a po stupnici postupuji s napnutýma rukama, až do rozsvícení kontrolní žárovky (okamžik zážehu)
7) Ryska řemenice ukáže polohu předstihu na stupnici
6) Je-li předstih malý (než předepsaný) zvětšuji jej otáčení rozdělovače proti směru otáčení hřídele rozdělovače. Je-li předstih větší (než předepsaný) zmenšuji jen otáčení rozdělovače po směru otáčení hřídele rozdělovače.
Musím si hlavně dávat pozor na změnu vzdálenosti kontaktů:
Zvětšováním vzdálenosti kontaktů přerušovače předstih zvětšuji i předstih Zmenšováním vzdálenosti kontaktů přerušovače předstih zmenšuji i předstih
Motorem vždy otáčím vpřed, chci-li zpět musím otočit minimálně o 90° KH, abych opět vymezil vůli v převodech
|
16.10.13, 20:54 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Škoda 120L aditiva
Hihi.. dobry no, tak 120ku si teda smis koupit.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
16.10.13, 21:09 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
Re: Škoda 120L aditiva
naucene fraze z knizky, tohle sem se taky ucil, a v dnesni dobe bych to uz bez napovedy asi nedal
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
16.10.13, 21:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|