Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 19:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit 
Autor Zpráva

Příspěvky: 7
Příspěvek Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
Zdarec vim ze na tohle tema je toho tady spousta (taky jsem vetsinu precetl) ale porad si nevim rady chtel bych vam teda polozit par otazek na ktery nemuzu poradne najit odpoved...

1.Ve ktere poloze ma byt stupnovita vacka kdyz je motor studenej(a potom i teplej..) a pripadne jak to seridit?
2. jak se spravne nasazuje vicko sytice s tim bimetalem (namotat ho aby mel silu nebo nasadit tak jak je?) kdy a na jakou stranu mam tocit s tim sestihranem co ovlada bimetal (za tepla?za studena? pri jakejch otackach?...)
3.Jak seridit tu klapku kterou to ovlada?(mam pocit ze se mi otvira malo..)
4.kdy a jak se serizuje objemovej ovladac?
5.jak nastavit spravnej nastrik akceleracni pumpicky kdy ma zacit zabirat jakej ma mit chod?....
6.Jak a kde nastavit zakladni nastaveni smesi za studena?za tepla?kde?
7.Jak si overim spravnost chodu a funkcnost pruzinek na tom mechanismu co vede ze sitice na tu klapku?

Auto mi nejezdilo na benzin(respektive jezdilo dlouhy roky jen na plyn)...koupil jsem do karburatoru akceleracni pumpicku,elektromagnetickej ventil,a obohacovac...karburator jsem do sroubku rozdelal celej vymyl benzinem a vyfoukal pak jsem vymenil tesneni pod karburatorem a samozrejme i mezi vickem a spodkem karbce...dal jsem to do kupy udelal jsem ventily a snazil se nastartovat...nastartoval jsem na benzin ale bezi to jak stabilak :)

Prosim teda o radu na moje otazky (vim ze sem otravnej ale kdyby k tomu byly i obrazky bylo by to super...) predem Diky


5.11.13, 07:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
způsobem co popisuješ toněkdy nejde vůbec zpojízdnit, nebo to nemá dlohého trvání,

musíš se zabývat sacím kočem, vyšistit nádrž, dát novou hadici od nádrže k trubce tu krátkou, asi nové těsnění nad koš, průchodností trubek hlavně vratky která se umí úplně ucpat, vyměnou hadic a GO AC, pak musíš džt filtr paliva před ac pumpu, pak bych dal druhý karbec a přehodil ty membrány jak píšeš, :oops:


5.11.13, 07:34
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
no ja sem to napsal dost zkracene samozrejme jsem mel nadrz venku a menil vedeni od zadu dopredu ac pumpujsem koupil taky novou a mam ji tam chodi perfektne odlucovac plynu mam taky novej filtry jsou cisty hadice neskripnuty a pruchozi...vsechno je bud v poradku nebo koupeny novy jen to potrebuju seridit jak jsem psal...nechci to vyresit tim ze dam novej karbec a jdu od toho chci to seridit...


5.11.13, 08:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
1.Ked je studený,tá skrutka má byť na najvyššej polohe,ked je nahriaty úplne,skrutka sa vačky nedotýka
2.nasaduje sa tak jak je,ten plastový kolík do toho očka.S tým 6hranom neviem prečo točíš,ale ide s tým nastavovať medzera na prívere.Pri úplne studenom motore a vonkajšej teplote má byť medzera 1,5-2mm.A nastavuje sa to až na samý koniec nasatvenia
3.4.nastavuje sa to na tom ufe-predná skrutka(malý inbus)-veľká medzera 2,0+-0,2mm,pak napoj hadičku na spodný vývod ufa,vrchný upchaj,rob pusou podtlak a tou veľkou čapičkou zozadu na ufe nastav medzeru 0,8+-0,2mm
5. nalej do plavákovky benzín,karbec polož na misku,deaťkrát zapumpuj tiahlom plynu na doraz.zmeraj koľko ti vytieklo benzínu do misky a vydeľ desiatimi.Tá pumpička zaberá stále a hned,nastaviť sa tam dá iba množstvo.Má byť 1 až1,3 cm3
6.Zmes za sa dá nastaviť iba na voľnobehu,základ je 2,5-3 otáčky od dorazu.Ten malý šrubik z boku,celkom dole.
7.Zrakom,to sa vysvetliť nedá,ak nevieš ako to má fungovať.Odporúčam pozrieť knihu škoda favorit od Andrta a Malinu od strany 125,myslím že ja aj niekde v užitočných odkazoch na stiahnutie.Máš tam aj obrázky.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


5.11.13, 12:25
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
Parada serizeno presne jak jsi napsal a uz chodi...teplej chyta na cvrnknuti studenej jsem jeste nezkousel...jen se mi zda ze se motor na volnobech jako celej klepe a trosicku kolisaj otacky...cimpak by to mohlo bejt?jeste bych dodal ze predstih podle stroboskopu mam na volnobeh nastavenej na druhy vystupek z prava.motor jde krasne do otacek.kdyz sundam prudce nohu z plynu tak auto nechcipne a vrati se k volnobehu ale zase kolisa...


6.11.13, 11:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
Falošný vzduch,pravdepodobne podložka pod karbecom.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


6.11.13, 11:52
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
Tu jsem daval novou tu trojdilnou ne tu cinskou kopii...zkusim prejit jeste hadicky jestli jsou vsechny v klidu ale vetsinu jsem jich vymenil...


6.11.13, 12:02
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
Zkusit poladit předstih nebo směs. Možná to je více chudé nebo bohaté, tipoval bych to na chudou směs. Jaký je volnoběh-otáčky?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.11.13, 16:02
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
volnobezny otacky mam tak 900...na smes kouknu...mam to teda nastartovat a ve chvily kdy je zahratej (sepne vetrak) mam sroubek na stupnovity vacce dotahnout na doraz a povolit o 3 otacky jestli jsem to dobre pochopil ?


6.11.13, 23:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re:
Nie,šruba čo ide na tú stupňovitú vačku je na nastavenie zvýšených otáčok sýtiča.Voľnobeh nastavíš skrutkou zozadu,v držiaku bowdena plyn.lanka je diera na skrutkovač.Tá skrutka je vlastne doraz plynu.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


7.11.13, 05:37
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
JJ vim ze ten sroubek ze zadu je na vonobezny otacky a ten na stupnovity vacce je na zvyseny otacky...ale myslel sem ze i ze predu se steluje i smes ne?nebo cim se teda steluje?


7.11.13, 08:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
Zpredu žiadna skrutka na nastavenie otáčok ani zmesi nieje.Bohatosť zmesi sa nastavuje zapusteným červíkom z boku pod konzolou bowdenu plynu.Celkom na dolnej hrane karburátora.
skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/139199-nastavenie-zmesi-favorit/

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


7.11.13, 09:19
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
A těch zhruba 900 ot./min. jsou při studeném motoru, nebo při zahřátém? Jestli studený motor, tak je to málo a je potřeba je zvýšit tím předním šroubkem, co se u st. motoru dotýká stupňovité vačky. Naopak u teplého motoru může být, ale stačilo by nějakých 750-850 ot./min.
U studeného motoru a pokud je chladněji, měly by být otáčky hned po naskočení motoru kolem 2000, po jemném přišlápnutí plyn. pedálu by měly spadnout na nějakých 1200-1500/min. Potom při zahřívání postupně padat až na volnoběh.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


7.11.13, 15:14
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
s autem sem zatim od te doby nic nedelal nebyl cas ale uz pred tim to bylo presne jak pise "varok" po nastartovani 2000 jemny seslapnuti (klidne i hned) spadne do mensich otacek a pak klesa k vonobehu 900 a na nem to zacne klepat...takze zkusim to co jsem psal...jeste bych se chtel zeptat jestli je nejaky zakladni nebo vychozi nastaveni ty smesi?nebo jestli mam bejt hrozne opatrnej abych to nerozjebal


7.11.13, 23:09
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Navod na serizeni automatickeho sytice Favorit
No, jako první bych zkusil jemně snížit volnoběh na 800ot./min. Sice to na to klepání se motoru nebude mít moc vliv, ale náhoda je blbec. Potom jedině zkusit tím šroubkem bohatosti buď ubírat nebo přidávat. Teď si nejsem jistý, ale myslím že dotahováním toho červíku se to ochuzuje a povolováním obohacuje. Podle mě je to ale moc chudé, zkusil bych to přibohatit.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


8.11.13, 18:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz