karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Autor |
Zpráva |
Miroslav96
Příspěvky: 8
|
karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Dobrý den Má někdo zkušenosti s provozem motoru škoda 1203 s karburátorem z Favorita? Jedná se o motor ve vysokozdvyžnym voziku Desta 1622. A eště bych se chtěl zeptat, jak se správně nastavuje předstih zapalování na motoru z 1203? Díky M.T.
|
7.12.13, 22:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Dával jsem ho na starou octavii super před asi 10 lety. Výsledek - lepší výkon, menší spotřeba a stabilnější volnoběh. Do teď to jezdí u rodičů coby traktůrek.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
7.12.13, 22:35 |
|
|
Miroslav96
Příspěvky: 8
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Děkuju za odpověď Mě jde především o tu spotřebu, protože ta je neúnosná, desta bere 1l/1 km! A ještě mě napadá ten automatickej sytič co má karburátor z favorita, když do něj neni připojeny chladici médium a jenom se napojí na zdroj napětí, tak se v něm ohřeje topná spirálka a klapka sytiče se po určité době otevře. Je možné jezdit bez připojení chladicí vody do toho sytiče? Díky M.T.
|
7.12.13, 23:00 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
cirkulaci vody pres sytic bych urcite zapojil, nebude to takovy problem, urcite tam bude maly okruh jen pres blok, tak to pripojit k tomu, takhle si myslim ze ten sytic nebude poradne nebo pozde vypinat a bude to mit vysoke otacky na volnobeh a spotreba bude tam kde je ted, taky by se dal predelt v pripade te desty mozna lepe na manual, ale vzykousle bych to i tak s automatem, jinak spotreba se odviji ne jen od karburatoru, zaklad je spravne serizene zapalovani, cisty vyfuk, filtry olej a vse okolo
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
7.12.13, 23:25 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Jí jsem to napojil místo topení. Našel jsem ještě jednu fotku.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
8.12.13, 08:10 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Bez připojení do chladícího okruhu by se sytič vyřadil rychleji, jenže po vypnutí motoru na pár minut by zase komora spirály rychle vychladla a po nastartování by se ti zase zaklapla přívěra. Nebo komoru spirály odmontovat a ovládat to lankem ručně.
|
8.12.13, 10:47 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Miroslav96 píše: A ještě mě napadá ten automatickej sytič co má karburátor z favorita, když do něj neni připojeny chladici médium a jenom se napojí na zdroj napětí, tak se v něm ohřeje topná spirálka a klapka sytiče se po určité době otevře. Je možné jezdit bez připojení chladicí vody do toho sytiče? Díky M.T. dělali se přestavbový sady na manuální sytič
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
8.12.13, 12:18 |
|
|
Miroslav96
Příspěvky: 8
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Ten sytič budu ovládat ručně s oddělanou tou bimatalovou spirálkou, už sem si tam udělal háček aby držel vypnutý nebo zapnutý. Karburátor tam je namontován a chtěl bych se zeptat jak se zapíná ten 2. stupeň, ať přidám plne plyn tak furt jede jenom na ten 1. stupeň. Volnoběh to drží pěkně, do otáček taky de pěkně, jenom když se chcu rozjet tak to má tendence zdechnout nebo to zdechne, prostě nemá to plné vykon . Proto mě napadá ta funkce 2. stupně. V knížce o favoitec pišou, když se zvětší zátěž tak by se měl otevřit 2. stupeň, ale neotvírá a já nevim proč... Děkuju za odpovědi M.T.
|
8.12.13, 12:43 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
druha klapka se otevire podtlakem, musi byt v prvnim difuzoru dostatecny podtlak aby otevrej druhy stupen karburatoru, mam ale pocit ze na to ma vliv i filtrbox, kdysi sem mel ten motor i s karburatorem ve skodovce a neco sem okolo toho resil, pouzitim jinyho filtrboxu nebo bez filtrboxu se ten podtlak snizi a pak to neotevira kdy ma, tedy prilis pozde, ja to nakonec myslim predelal a oteviralo se to jen pruzinkou, to ale stejne otevre az pri vyssich otackach, myslim za ta desta se moc tocit nebude, spise bych upravil predstih, bohatost aby motor ziskal spodek
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
8.12.13, 13:06 |
|
|
Miroslav96
Příspěvky: 8
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Děkuju za odpověď přesně nevím jak mám nastavit předstih, mohl bys mě poradit, jak se to nejlíp dělá? Je tam na rozdělovaču 6ka šroubek, ten když povolim tak s nim pohnu a předstih změnim. Ale nevim o kolik s nim pošunout. A bohatost vím že se dá nastavit jenom na volnoběh, šroubkem u lanka plynu. Jak nastavit bohatost směsi? Je asi potřeba vyměnit trysky a podobně že? Díky M.T.
|
8.12.13, 13:14 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Trysky měnit nemusíš, motor š 1203 funguje s karbecem favorit dobře bez jakýchkoli úprav.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
8.12.13, 17:46 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Rekneme si to na rovinu, motor ve vysokozdvihu by mel chodit s jakymkoliv karburátorem, kterej je v poradku.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
8.12.13, 18:07 |
|
|
Miroslav96
Příspěvky: 8
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Motor jede dobře na volnoběh a na plné plyn, zdechá nebo se dusí jen při malém pootevření klapky, jak se klapka otevře o určitou vzdálenost tak jede v pohodě. Pokud se dostane mimo ty nižši otáčky běží v pohodě a pěkně táhne. Jenomže nende jezdit v Destě s motorem furt vytočenym tak vysoko. Nejdou jenom určity otáčky, kery začinají kousek nad volnoběhem a konči na vyššich otáčkách (nevim kolik, nemám tam otáčkoměr ). Mužu zitra udělat video, jestli mě někdo bude chtit pomoct... Díky M.T.
|
8.12.13, 18:28 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
Není to náhodou taková ta tříkolka, která ma vpředu dvě kola a vzadu uprostřed dvojkolečko, které se otáčí volantem? jestli ano, tak tuhle destu jsem zažil už ve více firmách, ale jen vždy s origo karbecem. Nevím, ale zdá se mi, že tohle je asi nějaká slabá stránka téhle desty. Ať člověk dělá co chce, tak se to při nižších otáčkách dusí. Už na té dílně nedělám, ale taky jsme ji tam měli. Dali jsme nový vzduchový filtr, nastavili předstih, bohatost karbecu, volnoběh, tak se to trošku zlepšilo, ale pořád to při těch nízkých otáčkách kucká. Co se dívám jak ti z jiné dílny s tím jezdí, tak se jen usměju a říkám si v duchu, že ještě že tam už nepracuji. Oni to totiž třeba i hodinu v kuse honí na sytič. Tím se to trošku zlepší, ale když už má motor zhruba 50°C a více, tak to je zase naopak a motor se začne trápit. Vysvětlovat jim, že to trápí je zbytečné. Si myslím, že velkou spotřebu to bude mít vždycky, protože motor tahá pořád hydročerpadlo, to ho hodně zatěžuje a tím pádem stoupne spotřeba.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.12.13, 19:23 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: karburátor z Favorita na motor škoda 1203
mrkni taky na ten presdtih, na remenici by mely byt ryska a stupnice, nevim kolik tam ma byt jako zakladni nastaveni, ale myslim si ze treba hodnotou 5stupnu pred horni uvrati ic nezkazis, obcas to byva rozhasene ze to pali i za Hu a pak to muze delat co popisujes, protoze motor bezi spise pri malych otackach je vetsi predstih lepsi, muzes i postupne zyvsovat a poslouchat jestli nedochazi k detonacim, proste da se to seridit na ucho, aby tam bylo to co motor potrebuje, jinak staci si natocit motro pred Hu, koukat na rysku na klice, pokud je , jako ze asi jo, posledni vystupek na bloku po smeru otaceni kliky nula, tak kyz bude s pomalu tocit motorem a koukat na rysku na remenici, tak v okamziku kdyz se ryska bude kryt s vystupkem na bloku, ktery je 5stupnu musi preskocit jiskra, nejdrive mrkni kolik tam je, jestli to skace nekde mimo stupnici je to spatne, jiskru zjistis tak ze vytahnes prostredni kabel z rozdelovace a prilozis jej nekam ke kostre motoru
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
8.12.13, 19:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|