Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.12.24, 05:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 turba škoda favorit poraďte 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
100 koni sa da na skodovackej osemkanalovej 1.3 dosiahnut aj bez turba. Ovsem stale sa bavime o tych 50+ fialovych bankovkach, kopci casu, a hlavne aspon zakladnymi vedomostami o spalovacich motoroch a ich upravach. (a je snad jasne ze pouzitelnost takto upraveneho auta v beznej prevadzke nie je uplne normalna - kedze vykon a krutak sa posunu do vysokych otacok)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


25.12.13, 23:58
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
21lucas píše:
a dopadne to jak z czechino, tak dlouho buzeroval az se zjistilo ze to je mladej cucak, svuj napad s turbem radsi nekde nad porno casopisem rozhonil a pak zacal uvazovat i inteligentne

pak koupil vento tdi a přesunul se na VW club

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.12.13, 00:05
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
Tak prosim, chvilka hladania.

http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/4077-skoda-120-1-4t/
http://autobazar.hyperinzerce.cz/tuning ... rtkuOH7Fmo
http://skoda-virt.cz/cz/auta/emka/2339-vojtik-105-gt/
http://www.theturboforums.com/content/1 ... ging-guide
http://skoda-virt.cz/cz/forum/upravy/11 ... ?poffset=0

A foto ako dopadol czechino ked zacal fukat do favoritieho motoru a ho**o o tom vedel, nenechal si poradit.
Obrázek

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


26.12.13, 00:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
Jiří Čech píše:
darklord píše:
Inak mozno Dusan z virtu ma na predaj motor. 1.4 132kW, ovsem cena tiez bude niekde na urovni M5 E34


200 koní z 1,4 a třikrát uloženou klikou - hahahahahaha... :-D Jo, ale jak dlouho, že... ;-)

dlouho ...

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.12.13, 00:08
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5640
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
Ale tak zase je trocha zábavy. Taková témata mi baví

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


26.12.13, 00:27
Profil
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
darklord píše:
Mal to odbrzdene, bohuzial vzhladom na to ze auto sa stavalo moc znamym vsetky turbo informacie z netu stiahol takze ten graf uz asi nedohladam. Kym to naladil (karbec R5, kontaktne zapalovanie) tak nejake sady piestov uhoreli, ovsem posledna evolucia myslim jazdi uz dva roky bez nejakych tazkosti - ked neratam zvysenu spotrebu prevodoviek. Vzhladom na to ze je z Brna tak som mu jednu ci dve daval...


Kontaktní zapalování???? Spotřeba převodovek - pokud vm, tak Favo převodovka snášela trvalou zátěž 165 Nm, což ten motor snášet nemohl, klika musela prasknout. Ta poslední evoluce musí mít docela sražený výkon, aby to vůbec mohlo dlouhodobě fungovat. On je totiž rozdíl mezi třeba 130 k, nahoněných otáčkami a 130 kobylami, natlačených turbem. Co by mohlo vydržet víc, tak motor 1,4 MPI, kde byla klika festovnější a i blok pevnější. Ovšem chce to v. ventily chlazené sodíkem, chladič oleje, větší chladič vody a hlavně intercooler.

Když se dobře provede sací potrubí atd., lze díky pulzacím dosáhnout i bez turba plnění válců odpovídající cca 0,5 bar, ovšem průběh momentu je pak dost divoký. Tento přetlak motor docela dobře snese. S turbem je to lepší, ovšem svádí to k honění výkonu, což pak špatně končí. Dmychadlo má špatný průběh tlaku, v nízkých otáčkách to prostě nepojede a ve vyšších je tlaku zase moc. Když už bych se na to snažil něco napasovat, tak mechanický kompresor a držel tlak do toho 0,5 baru.

_________________
J.


26.12.13, 10:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
Motor bol fabia 1.4, vcetne intercooleru, jazdeny v skodovke s motorom vzadu. Ziadna favo prevodovka sa nekonala. Neviem precpo je to take nepochopitelne. Chalan to skladal a ladil snad dva roky, a dovolim si tvrdit ze ziadne homodomo ladenie to nebolo kedze tam mal sirokopasmovu lambdu, snimac klepania, sledoval vsetky mozne tlaky a podtlaky a neviem co este. Jediny slaby clanok takto upravenej pohonnej jednotky bol slaby obal diferencialu, ktory sa pod zatazou roztahuje a staly prevod sa tym padom polamal ako keby bol z dreva. Zapalovanie vlastne v poslednej evolucii uz bolo snad od ignitechu ci odkial, kedze rozdelovace su vseobecne naprd nielen z dlhodobeho hladiska.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


26.12.13, 15:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
darklord:
jestli to byla Š 742, tak to pak ano - ty převodovky byly stavěné na 120 Nm, takže tam se to trhat muselo. A teď jinak - i když tam měl širokopásmovou lambdu a čidlo klepání, spalovací teploty změřit nedokázal a už vůbec ne jak se co kroutí a ohýbá. Nevím, jak chladil stlačený vzduch, když měl motor vzadu, nasáváním vzduchu přes intercooler pod autem muselo být nedostatečné (takto jsme přidávali chladič u Š 100 na pravé straně, když jsme dávali elektrický větrák kvůli výkonu a hluku a moc vzduchu přes něj nešlo) a nasávaný vzduch měl určitě přes 60°C, což vůbec není dobré. A trápit se s tím dva roky, to bych fakt radši koupil něco, co ten výkon má. Mimochodem 1,4 MPI se dá převrtat až na skoro 1,6 a s tak velkým motorem už není problém se na těch 100 k dostat a nebude mne z toho bolet hlava.

_________________
J.


26.12.13, 15:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
Z jazdy v hentom aute ma bolel len krk, nie hlava :) A krutilo sa na tom uplne vsetko, stacilo ked som siel za nim a pri preradeni z 2 na 3 si to skoro sadlo na priecku prevodovky :lol:

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


26.12.13, 15:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
Jiří Čech píše:
A teď jinak - i když tam měl širokopásmovou lambdu a čidlo klepání, spalovací teploty změřit nedokázal a už vůbec ne jak se co kroutí a ohýbá.

EGT se měří běžně :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


26.12.13, 17:52
Profil ICQ
Moderátor

Příspěvky: 933
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
Jarda S.:
teplota výfukových plynů není teplota spalování, kromě toho měříš průměrnou hodnotu a ne špičkovou

_________________
J.


26.12.13, 17:57
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
Vazim si kazdyho, kdo meri aspoň něco. ;-)

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


26.12.13, 18:22
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5640
Bydliště: Plzeň
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
Ten obal je problem. Kamarád s 1,8T (Š130) by mohl vyprávět. Ale poslední převodovka docela drží, zvládla i dovolenou v Chorvatsku. Asi ji pak postaví pomník :D
Tak dopadla první převodovka
http://img.skoda-virt.cz/vase_auta_uplo ... -08_77.jpg

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


26.12.13, 23:20
Profil

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
Docela me to pobavilo, ale spis ze strany to nejde a neexistuje :D
To ze takove auto neni videt neznamena ze neni. Jdou provest i levne upravy, ne zadne motory za desetitisice, ktere stejne shori, viz zminovana 1,4.
Jde o to nehonit se za nesmyslama.
Sám Favorita s turbem provozuju 2,5 roku sice o tom vim taky ho**o oproti "mistrum", ale najeto 21tkm na jednich pistech a 3 ojnicich, o klice lze rict 2x 10tkm, ptz jsem to ze svoji blbosti zadrel. Prevodovka a spojka z 1,6 jedna jedina, ale zadrenej diferencial. Ale nedala to absolutne kastle, ale ten kdo vi jak jezdim (odsud zrejme jen Neper), tak vi ze to auto dostava neskutecnej kour a klobouk dolu pred nim, ze to vydrzelo v takovym stavu v jakym je.
Vykon odmerenej nemam, mam srovnani pouze na sprintech na BIG BMW a jedne navsteve na autodromu.
Kdo chce muze se podivat jak to neexistuje: http://www.youtube.com/user/pavucina/

A kdyby nekoho zajimala cena upravy, tak ta se sirokopasmovou lambda sondou je ...... (Puvodni myslenka byla zkusit jiny zpusob zvyseni vykonu za minimalni penize, aby to jelo jak upravena atmosfera za 40).
A kdyz jsme u tech flastru, kolik auta s upravenym motorem ma seriove brzdy, zapsany rozmer gum atd ? Ono to mate jedno, kdyz zpusobite nehodu s takto "legalnim" autem, tak uz je to opravdu jedno, kdyz se do toho zacne stourat.


Naposledy upravil Pavucina dne 19.6.14, 12:26, celkově upraveno 1



13.1.14, 14:55
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: turba škoda favorit poraďte
To ty metrouse s BMW tam jezdis systematicky vysirat? :-) To musi bejt hliiina! :lol:

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


13.1.14, 16:23
Profil ICQ YIM
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 47 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz