Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 17:49



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 BMM kombi strašně chastá 
Autor Zpráva
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
Sice tady teď řešíme uplné OT ale když už to tu je..

1. Při jízdě na plyn, tak tě doba vstřiku příliš nazajímá, protože tam nic nevstřikuješ
2. Největší průser s tlakama není ani jejich hodnota, ale to, že máš každý válec jiný.

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


28.12.13, 00:13
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
Ale jezdím i na benzín. Startovat stejně musím na benzín, na LPG to nejde a když mi dojde plyn, tak stejně někdy jedu na benzín. A když špatně funguje provoz na benzín, tak LPG na tom nebude lépe.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.12.13, 00:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
popravde ja som už takéto bádanie vzdal, tak isto mám BMM a LPG, po štarte na benzín to chce zdochnúť, riešim to tak že pridám plyn a prepnem to na LPG a je to OK. pokiaľ plyn nemám tak stačí sa s tým trocha pohrať akonáhle to začne dochnúť stačí mu jemne pridať, toto sa zopakuje 3-4 krát a už to jednotka udrží, pripisujem to tomu že LPG mám neriadené a úplne to rozhádže hodnoty, predsa len vývojári software asi nerátali že to bude jazdiť aj na iné palivo, pokiaľ pojazdím nejakú dobu cca 20km v meste kde sa veľa stojí na voľnobeh tak sa to na benzín všetko zrovná...

neberiem to ako chybu, ale ako vlastnosť...

k tomu meraniu tlakov: fakt nieje tak dôležitá hodnota, ale rozdiely medzi valcami, tým že ty máš motor "vŕtaný" použité iné piesty, prevŕtané vložky predpokladám bez honovania, nediv sa že máš tlaky rozdielne, ale možno to budú iba podpálené ventily, ale skôr by som typoval na zodrané vložky alebo aj popraskané piestne krúžky, no pokiaľ to nerozoberieš tak nezistíš, čo s tým potom je na tebe, ale nesériové diely sú pekná pálka, vidím že peňazí nemáš nazvyš, takže buď druhý overený motor, alebo sériovú piestnu sadu, ešte ako bude na tom hlava...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.12.13, 13:22
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
No teď mám v garáži zakázku, ale budu se ji snažit rychle dodělat, ať mám místo. Potom sundám hlavu a uvidím. Ventily uvidím na hlavě v jakém jsou stavu. Dělala to fa Excel-Motor, tak že by to tak ojebávali a ty větší vložky válců nějak povrchově neupravovali? Do Excelu určitě jezdit na opravu určitě nebudu, to samé prý dělá pan Chovanec z Engitecu, kterého tady docela chválili, co jsem kdysy četl. Má prý i možnost dělat úpravy a GO motorů. Co jsem mu nedávno volal, tak by mi dokázali motor opravit i se stávajícími úpravami, ale chtěli by prý za celkovou GO kolem 12-15 000,- kč. To je palba jak cip. Motorům bohužel moc nerozumím, ale možná že by mi to někdo v nejhorším za rozumný peníz popřehazoval. Sada válců, pístů a kroužků stojí kolem 6000,- kč, to bych nějak našetřil. O jiném motoru jsem uvažoval, slušný 136B jde sehnat za 3000,- kč. Jsem ale na tohle dost máslo a nevím jak bych poznal, jestli je v dobrém stavu a nejraději bych co má málo nalitané.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.12.13, 15:27
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
Ty vložky jsou určitě honované, kdyby nebyli, tak by hned šli do háje

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


28.12.13, 17:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
Vložky ani nie,ale skôr kruhy...

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


28.12.13, 17:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
mi se dostali do ruky ty exely dva a že by to byl nějaký zázrak, na tom jednom jsem přehodil motor, protože se občas rožlo výfukové potrubí, ten druhý jede naprosto normálně žádná divočina, jen se jinak štelují ventily tuším 3O a 5O nebo víc je to na hlavě napsáno, taky bych to řešil 136B


28.12.13, 18:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
S tymi ventilmy je to tak normalne,ja mam myslim 0,4 a 0,45 za tepla... hovoriš že sa rozsvietili výfukové zvody ?? :)

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


28.12.13, 18:10
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
No já nevím kolik to nastavit. Ptal jsem se Čepka z excelu a ten mi po telefonu tvrdil, že by tam neměla být ostřejší vačka, takže by se to mělo štelovat normálně 0,25 a 0,20mm.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.12.13, 09:58
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
Lamač píše:
S tymi ventilmy je to tak normalne,ja mam myslim 0,4 a 0,45 za tepla... hovoriš že sa rozsvietili výfukové zvody ?? :)


já ti psal ale jsem to nepotvrdil

svody se po dojezdu rožly do červena, dal se druhá motor i s klasickým výfukem, když jsem ale pak ladil předstih zjistil jsem že se v tisícihranu palec silou de protočit dokola

tak jestli i to nemělo vliv na ty svody, to už nikdo nezjistí, nebo špatně nastavené ventily? tehdy covím byly všechny po 25 a byly hliníkové tyčky všechny, až když se mi dostal ten další exel který jezdí pořád tak jsem se dověděl o velké vůli, no nikdy jsem tam vůle neladil jezdí tak 5OOO za rok


1.1.14, 15:16
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: BMM kombi strašně chastá
varok píše:
No já nevím kolik to nastavit. Ptal jsem se Čepka z excelu a ten mi po telefonu tvrdil, že by tam neměla být ostřejší vačka, takže by se to mělo štelovat normálně 0,25 a 0,20mm.


asi když to nebudeš honit pořád na podlaze je to jedno


1.1.14, 15:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz