VÝSLEDEK výměny trubky na fáčku (ze začátku vlákna): nakonec jsem na šrouby na parohách, co držej tu plechovou dvoutrubku (ofic. 1. díl výfuku) zalil jetou brzdovkou, co jsem letos vyměňoval, pak jsem motor krátce ohřál, protože jsem potřeboval auto přeparkovat ve stodole. A s velkými obavami jsem se jal matice uvolnit a k mému velkému úžasu a radosti to šlo jak po másle. Je to matice na 11 klíč a vzal jsem na to očko, protože jsem nechtěl ožvejkat hrany. Otáčku povolit, pak půl otáčky zpátky a zase kousek povolit a takhle jsem ty matice za chvilku vytočil naprosto bez újmy. Koupil jsem novou trubku od Tylla, těsnění mezi trubku a parohy, matice a drátěnku dolů mezi trubku a katalyzátor. Štefty jsem tam nechal původní, neboť jim nic nebylo. Po montáži jsem motor natočil s otevřenou kapotou, protože nový trubky se vypalujou a smradu je z toho dost, tak ať se to hned vyvětrá.
To povolování chce fakt s citem a spíš za klíč trochu škubnout než tahat. Taháním se buď natáhne matice nebo strhne závit nebo ukroutí šteft nebo se ožvejkaj hrany matice a pak by se to malým hasákem sakra blbě povolovalo, není tam místo. Trhnutím (nebo lehkým poklepáním kladívkem na klíč) se to povolilo líp. To jem pro lidi, co to budou dělat poprvé, zkušení borci už vědí jak na to
Jsem fakt rád, že to šlo tak pěkně, měl jsem z toho hrůzu a už jsem se viděl, jak se kroutím pod autem s vrtačkou a odvrtávám urvaný štefty ze svodů.
A protože jsem se o víkendu po vánocích nudil, sehnal jsem topení z Feldy a za pár hodin jsem ho tam nacpal. A topí to krásně